diky za ceny, ale nezapocital si do celkovej ceny ten disk nakoniec 2x (cenu s TPMS i bez TPMS) ?
Mne tvrdili cenu ventilku 1200 Kc, takze zrejme to bola cena bez DPH a cena disku 1700-1800 to same
Nojo,jsem to ale pako,omluva a oprava: celkem 3 839,-
zello píše:Cele by som to zhrnul asi do tychto bodov:
1, tento system potrebuje pre svoju funkciu specialne ventily s bateriou
2, bateria je vo ventile zaliata, cize po vybyti treba investovat do nakupu noveho ventilu cca 2000 SK
Tak to ma podrz! Toto som teda vobec netusil... To akoze budem pravidelne menit ventilky pre nejaku vybitu bateriu? A aku ma teda vydrz taka bateria?
Santa Fe IV 2.2 CRDi 147kW A/T Premium (2019) i30 III 1.6 CRDi 100kW A/T (7-DCT) NOW! (2017) EX i40 CW 1.7 CRDi 104kW A/T (7-DCT) Business (2016) EX i30 1.6 CRDi 85kW A/T (4st. hydrodyn.) Comfort (2009)
zello píše:Cele by som to zhrnul asi do tychto bodov:
1, tento system potrebuje pre svoju funkciu specialne ventily s bateriou
2, bateria je vo ventile zaliata, cize po vybyti treba investovat do nakupu noveho ventilu cca 2000 SK
Tak to ma podrz! Toto som teda vobec netusil... To akoze budem pravidelne menit ventilky pre nejaku vybitu bateriu? A aku ma teda vydrz taka bateria?
Odhad servisu je asi stejná doba výdrže jako pneu. Snad prý až 4 roky.protože ventilek stále dává impulsy ŘJ a ta vyhodnocuje údaje o tlaku. A to i když máš gumy v zimě ve sklepě.Mám už vyzkoušené,že pak svítí kontrolka na palubce.
Já na zimu koupim normální plecháče, podle toho co tu čtu, jezdíte v zimě všichni bez TMPS, řj s tím nedělá žádný problém a zdá se , že to každý ve zdraví přežil
saldy píše:Já na zimu koupim normální plecháče, podle toho co tu čtu, jezdíte v zimě všichni bez TMPS, řj s tím nedělá žádný problém a zdá se , že to každý ve zdraví přežil
V zdravi, len ta nesmie zacat iritovat permanentne svietiaca kontrolka pocas zimy
No ja jazdim aj v zime s TMPS. Elektronov mam len 1 sadu a to je origos od predajcu, ktora sa dava defaultne vo verzii style. A v lete/zime menim len pneu, ale nie kolesa.
VLASNOSTI:
2x do roka navstivit pneuservis a nechat si prezut auto - prezijem, v robote mi kradnu cas aj horsie veci
elektrony sa v zime opotrebuju - aspon budem mat o dovod viac o 4-5 rokov vymenit elektrony a tesit sa z niecoho noveho na aute. A dovtedy bude auticko vyzerat dobre aj v zime
Schvalne som nepisal nevyhody, lebo co sa tyka prveho bodu, obetovat 2x4hodiny do roka aby som mal 24x7 TMPS mi zato stoji. A druhy bod som uz opisal asi dostatocne.
Ja som to tiez tak robil u minuleho auta, ale to som mal plechove i v lete. Dnes mam 2 sady, elektrony + plechace.
Este minusom pri prezuti je cena prezutia a tiez u elektronov sa viac zaspinia v zime kotucove brzdy od soli a podobneho sajrajtu.
A pravdupovediac podla mna je kontrola tlaku v pneu k nicomu (ak sa nepletiem, ukazuje pokles tlaku az pri tlaku niekde pod 1.5 bar ?)
Hmm, no neviem, ja som zazil zatial dvakrat hlasku od TMPS. Prvykrat to bolo v zime ked som siel z roboty, a to som ovela viac bol zaujaty tym, ze sa cely dospinim ako tym, ze kolko je tam zvysneho tlaku. A druhy krat to bolo toto leto, vtedy som tam mal 1.8
co kdyz mam nizky tlak pneu a vedle me bude stat auto co tlaky dobry, nemuzou se ty systemy nahodou ovlivnovat? asi malo pravdepodobny a navic jen chvilkovy..
I ❤ cars Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS