Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11635
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Po přečtení tohoto článku se mi hned bude líp zažívat obídek u kávičky
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
Hmmmmm zajimave...... ja zrovna presedlal z hyundai na japonce
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
no.. ale neni jako nechci tim nak hanit tvyho accenta, ale vrchol toho co umi to zrovna nebylAccentdevil píše:Hmmmmm zajimave...... ja zrovna presedlal z hyundai na japonce
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
mno ten vrchol si myslím nastává tak posledních 6-7 let.
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
mno hlavne genesisove (ac jsem je jeste nevidel na vlastni oci) by meli bejt takovy docela mazec pokrok
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
fšak bylo na čase páč ani s new accentem se m oc nevyšvihly
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- R.e.d.m.a.n.
- **
- Příspěvky: 480
- Registrován: 20 úno 2009, 16:07
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
tvl vy ste drzy nahodou accent je bejk malej ale jepepan píše:fšak bylo na čase páč ani s new accentem se m oc nevyšvihly
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
no bejk to je,ale bez koulí
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
schvalne, najdite konkurenta novemu accentovi... Nahodou NEW accent je uplne perfektny. Skoda sice ze nezachovali 5dv koncepciu ale oni si to napravia na dalsej generacii..
Hyundai Accent, 1997, 1,3 62kW, comfort.. strieborna metaliza, 2x bag + el. okna.. 185/60 R14
Speed! I am Speed!
Speed! I am Speed!
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
ja som vedel preco ho kupujem
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- R.e.d.m.a.n.
- **
- Příspěvky: 480
- Registrován: 20 úno 2009, 16:07
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
i ty koulicky tam naky budoupepan píše:no bejk to je,ale bez koulí
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
no ten posledni accent je takovy rekl bych jedno z poslednich aut vylozene korejsky nemam moc technickych detailu, nezajima me to tak, ale mam z toho auta pocit ze je to vylepseny a prebaleny predchozi accent, coz vubec neni na skodu. je to maly, levny, s 1.5CRDi a 1.6 v benalu to i pekne jede a splnuje to tak nak vsecko co clovek od auta potrebuje. srovnejte to treba s loganem a nebo thalii? me z toho jednoznacne vychazi accent, navic, vypada u toho moc hezky
ze ma naky drobny vady? srovnejte to s auta co jsem jmenoval, neni sam.... myslim si ze value/money tedy hodnota za vlozene penize je v tomto pripade naprosto perfektni pomer. novejsi i-cka uz jsou hodne evropsky, ale na druhou stranu potrebuje to clovek? pro je dulezity ze za urcitou cenu dostanu auto co ma dobry motor, hezky se ridi a sedi, je vybaveny a hezky vypada. Aby to nebyla naka nebezpecna plecka, bylo na to spolehnuti a co clovek vic potrebuje? to accent splnuje.
ze ma naky drobny vady? srovnejte to s auta co jsem jmenoval, neni sam.... myslim si ze value/money tedy hodnota za vlozene penize je v tomto pripade naprosto perfektni pomer. novejsi i-cka uz jsou hodne evropsky, ale na druhou stranu potrebuje to clovek? pro je dulezity ze za urcitou cenu dostanu auto co ma dobry motor, hezky se ridi a sedi, je vybaveny a hezky vypada. Aby to nebyla naka nebezpecna plecka, bylo na to spolehnuti a co clovek vic potrebuje? to accent splnuje.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- R.e.d.m.a.n.
- **
- Příspěvky: 480
- Registrován: 20 úno 2009, 16:07
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
no to jo i kdyz mam staryho tak kdyz sem auto vybiral tak sem hodne koukal i po felde ale kdyz sem videl co muzu mit i bych rek za lepsi penize tak sem zvolil hyundaiblack_sheep píše:no ten posledni accent je takovy rekl bych jedno z poslednich aut vylozene korejsky nemam moc technickych detailu, nezajima me to tak, ale mam z toho auta pocit ze je to vylepseny a prebaleny predchozi accent, coz vubec neni na skodu. je to maly, levny, s 1.5CRDi a 1.6 v benalu to i pekne jede a splnuje to tak nak vsecko co clovek od auta potrebuje. srovnejte to treba s loganem a nebo thalii? me z toho jednoznacne vychazi accent, navic, vypada u toho moc hezky
ze ma naky drobny vady? srovnejte to s auta co jsem jmenoval, neni sam.... myslim si ze value/money tedy hodnota za vlozene penize je v tomto pripade naprosto perfektni pomer. novejsi i-cka uz jsou hodne evropsky, ale na druhou stranu potrebuje to clovek? pro je dulezity ze za urcitou cenu dostanu auto co ma dobry motor, hezky se ridi a sedi, je vybaveny a hezky vypada. Aby to nebyla naka nebezpecna plecka, bylo na to spolehnuti a co clovek vic potrebuje? to accent splnuje.
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hyundai je největší hrozbou pro japonské automobilky
no zase accent vs. felicie a nebo podobny auta te doby mi vychazi nejlepe . to jak jsem psal ze to neni vykrik techniky jsem nemyslel zle, to naopak. jen nelze na to koukat dnesnimi meritky, coz se casto deje a taky myslim si ze na svoji tridu, cenu, toho nabizi docela hodne. a to jak acca, tak treba nase lantra, kterou zase kdyz srovnam s escortem, astrou F, golfem III... rocnikove je treba o neco malo novejsi nez zminovany auta, ale cenove a tridou je stejna, a ve vysledku mi vychazi lip. akorat lantre chybi nejaky GT model.. teda, mimo coupeR.e.d.m.a.n. píše:no to jo i kdyz mam staryho tak kdyz sem auto vybiral tak sem hodne koukal i po felde ale kdyz sem videl co muzu mit i bych rek za lepsi penize tak sem zvolil hyundaiblack_sheep píše:no ten posledni accent je takovy rekl bych jedno z poslednich aut vylozene korejsky nemam moc technickych detailu, nezajima me to tak, ale mam z toho auta pocit ze je to vylepseny a prebaleny predchozi accent, coz vubec neni na skodu. je to maly, levny, s 1.5CRDi a 1.6 v benalu to i pekne jede a splnuje to tak nak vsecko co clovek od auta potrebuje. srovnejte to treba s loganem a nebo thalii? me z toho jednoznacne vychazi accent, navic, vypada u toho moc hezky
ze ma naky drobny vady? srovnejte to s auta co jsem jmenoval, neni sam.... myslim si ze value/money tedy hodnota za vlozene penize je v tomto pripade naprosto perfektni pomer. novejsi i-cka uz jsou hodne evropsky, ale na druhou stranu potrebuje to clovek? pro je dulezity ze za urcitou cenu dostanu auto co ma dobry motor, hezky se ridi a sedi, je vybaveny a hezky vypada. Aby to nebyla naka nebezpecna plecka, bylo na to spolehnuti a co clovek vic potrebuje? to accent splnuje.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS