A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Černej začíná nějak zlobit Včera mi to dvakrát chcíplo, dnes zas. Párkrát mi to udělal, když jsme si ho přivezl, ale pak dlouho nic. Sakra, to je závada, že nevím, po čem mám jít
No a nechutně začalo vrzat při průjezdu nerovností někde u pravého zadního kola. Jenže v tomhle hnusu, kdo se má pod tím válet, žejo... Tak se jen bojím, co mi tam čeká
No a nechutně začalo vrzat při průjezdu nerovností někde u pravého zadního kola. Jenže v tomhle hnusu, kdo se má pod tím válet, žejo... Tak se jen bojím, co mi tam čeká
- Reklama
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Tyjo mne to tam vrže taky, prej to může bejt silentblokama uchycení zadní nápravy. To chcípaní myslíš jako chcípání zničeho nic když šlápneš trochu víc na plyn? Jestli jo, tak zkus třeba vyměnit váhu vzduchu jestli jí máš z toho původního motoru. Svody jsi už zavařil? Nebo máš pořád ty prasklý?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Tak vrzání jde z interiéru. Vrže tam někde pravej zadní tapec nebo střecha. By mě zajímalo, proč to začlo teď. Jen se bojím, jestli se mi auto nějak moc nekroutí
No, jinak s tím chcípáním. Většinou to chcípne za studena, ne dlouho po nastartování. To víš, že svody mám vyměněné. Svody, turbo. Váha je tam ta, co tam byla... Plánuju tam dát jinou i s origo filtrem, jestli nějak klesnou ty otáčky...
No, jinak s tím chcípáním. Většinou to chcípne za studena, ne dlouho po nastartování. To víš, že svody mám vyměněné. Svody, turbo. Váha je tam ta, co tam byla... Plánuju tam dát jinou i s origo filtrem, jestli nějak klesnou ty otáčky...
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Vrzání tapecu Nojooo to občas dělal taky Mne se to něják vyřešilo samo potom co sem na zadní sedačky hodil na 40km zimní kola tak jsem na to pak zapomněl
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
No, je fakt, že to začalo vrzat potom, co jsem se zadní sedačkou hýbal
Ale víc mě se*e, jak to chcípá. dnes zas. A nejde to potom vůbec natočit. Z ničeho nic. Jestli je tam někde vlhkost, nebo se tam dostala voda, nevím. Ale točim, točim a nechytá to
ještě jsem se chtěl zeptat, když sešlápnu spojku, slyším odněkud od ŘJ cvaknutí nějakého relátka. nevíte někdo, co je to za relé? Napadlo mě, jak to někdy nechce začít točit, že by to mohlo být relátkem-špatným kontaktem.
Ale víc mě se*e, jak to chcípá. dnes zas. A nejde to potom vůbec natočit. Z ničeho nic. Jestli je tam někde vlhkost, nebo se tam dostala voda, nevím. Ale točim, točim a nechytá to
ještě jsem se chtěl zeptat, když sešlápnu spojku, slyším odněkud od ŘJ cvaknutí nějakého relátka. nevíte někdo, co je to za relé? Napadlo mě, jak to někdy nechce začít točit, že by to mohlo být relátkem-špatným kontaktem.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Kdyz slapnes na spojku, a mas vypnutej motro tak by mel cvaknout tak akorat relatkovej spinac starteru / hyundaie bez spojky nenatocis ale to asi vis... mozna ze by mohlo bejt blby nejaky to relatko ktery to spina na druhou stranu je nesmysl aby auto s nastartovanym motorem kvli nemu chcipalo protoze to relatko bude spinat jenom starter. Ale tyjo to chcipani je divny, ledaze by byl poloprerusenej nejakej kablik v kabelovym svazku a jak je tedka zima tak by to zlobilo...
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Jojo, že to bez spojky nejde, to vím Napadlo mě, že to může blbnout to relátko (jak jsi mi ukazoval ten trik s mačkáním spojky, aby to někdy začalo točit).
No a to chcípání...napadlo mě, že by to mohlo být i paliv. čerpadlo, že je nějaké přidřené. Víš, jak jsi psal, že když se tam dolil olej, že to občas chcíplo. tak tohle to teď dělá. Jedu a najednou to zdechne, musím vyřadit, někam doklouzat, chvíli počkat a pak teprve to můžu nakopnout
No a to chcípání...napadlo mě, že by to mohlo být i paliv. čerpadlo, že je nějaké přidřené. Víš, jak jsi psal, že když se tam dolil olej, že to občas chcíplo. tak tohle to teď dělá. Jedu a najednou to zdechne, musím vyřadit, někam doklouzat, chvíli počkat a pak teprve to můžu nakopnout
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Čerpadlo teoreticky může bejt špatný, ale to by se ozývalo a nechcípalo by to hned jakmile šlápneš na plyn ale až po chvilce podle mne...od toho je v motoru ta vyrovnavaci nadrzka i kdyz cerpadlo netlaci kolik ma tak z ni benzin v nejakym mnozstvi do vstriku jde a motor se chvilku udrzi a chcipne az po par zakaslanich a ne jako kdyz utne
Kazdopadne zkus to vymenit, ja budu drzet palce aby se to povedlo vyresit.
Kazdopadne zkus to vymenit, ja budu drzet palce aby se to povedlo vyresit.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
No, právě to čerpadlo s emi moc měnit nechce Už sjem ho měnil a je to pěknej opruz (na starym). A tam mi to chcíplo taky naprosto stejně jako tady...
ještě si zkusím yvblikat Dg., pak zkusím přehodit ŘJ, možná váhu a to čerpadlo až nakonec
ještě si zkusím yvblikat Dg., pak zkusím přehodit ŘJ, možná váhu a to čerpadlo až nakonec
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
No to držím palce, mne to nic nevyblikalo když jsme to zkoušel... nicméně drapni šroubovák a zkus to
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Včera mi to zas dvakrát chcíplo. zajímavý je, že to chcípne vždy "na kvalt" Na volnoběh ne. Pak jsem zkoušel točit motor na vysoké otáčky na volnoběh a běžel bez zakuckání, takže pumpa by to snad být nemusela... fakt nevím
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
cece tyhle nahodily zavady to je silenost. navic se tezko neco vylucuje, vsecko musis promerit. a kdyz to chvili jde a chvili nejde tak to je o to blbejsi protoze to nemas sanci pristihnout pri cinu mas tam zapojeny check engine?Kull píše:Včera mi to zas dvakrát chcíplo. zajímavý je, že to chcípne vždy "na kvalt" Na volnoběh ne. Pak jsem zkoušel točit motor na vysoké otáčky na volnoběh a běžel bez zakuckání, takže pumpa by to snad být nemusela... fakt nevím
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Něco podobnýho jsem měl na swiftovi, když jsem couval, nebo brzdil motorem( nahnul se dopředu), tak najednou cvak a motor přestal zapalovat. Dopředu to bylo ok. Bylo jasný, že se někde hýbou dráty v nějakým konektoru, rozdělal jsem to, nic jsem nenašel, složil a od té doby se to neozvalo
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
No právě. Buď, ať to nejede nebo jede, ale tyhle občas závady jsou an mrtvici... Můžu měřit jak vzteklej a zrovna to může být OK.black_sheep píše:cece tyhle nahodily zavady to je silenost. navic se tezko neco vylucuje, vsecko musis promerit. a kdyz to chvili jde a chvili nejde tak to je o to blbejsi protoze to nemas sanci pristihnout pri cinu mas tam zapojeny check engine?
Check engine tam mám. Chtěl bych si dnes vyblikat diagnostiku, jsem an to zvědavej.
Tenhle problém měl i Yurii. Když jsem to od něj koupil, chcíplo mi to 2x, pak se to celé léto neozvalo a teď to začalo zas
Re: A je pryč...aneb Černej ďábel v rukou Kulla opravitele ;)
Tak diagnostiku jsem si zapomněl vyblikat, ale zato jsem vyměnil váhu a namontoval sériovej vzducháč. Pak mi to nedalo a vyměnil jsem řídící jednotku. Stejně jsem se na ní chystal už delší dobu. Mno, motor je pořád to samý. Otáčky se neuklidnily, drží se pořád těch 1000-1250 /min, ale přijde mi, že to nechcípá. I když, kdo ví, protože během páteční jízdy mi to neheblo ani jednou, ale je pravda, že sjem se k motoru choval, jako by to byla atm