jj taky se to dělá...takhle se třeba mění i brzdová kapalina...že to napíchnout někde...nevím kam...a starou ödsají a nateče nová...a tak se dělá i klimatizace....
Hyundai Coupé 2.0 16v
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k brutus hudba
Jerry159 píše:jj taky se to dělá...takhle se třeba mění i brzdová kapalina...že to napíchnout někde...nevím kam...a starou ödsají a nateče nová...a tak se dělá i klimatizace....
to se mi nezdá s tou brzdovkou.... tam se to hlavně nesmí zavzdušnit......
tak nevím, jak mění brzdovku v servisech, ale in homegarage to při výměně zavzdušníš skoro vždy, at chceš nebo ne...Ono to odvzdušnit zas není takový problém.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
jenom tak of se zeptam ..asi budete kroutit hlavou jenom chci přesně vědět jaká bude účinnost.
Můj případ: olej mně už došel tim způsobem,že to klapalo ,jak tam nebyla ani kapka oleje.Ted když tam jen doleji danou hodnotu oleje,vyměním filtr,jaká bude změna,než když vypustím starej,kterej tam vlastně už není jen to chci správně pochopit
Já ale během ujetých 20tis. km po výměně oleje posledních 5 tis. dolývám z téměř minimální hodnoty stále 0,5 l .. proto se ptám jestli to takhle dělat dál nebo tedy olej poctivě měnit po 15tis,protože mi účel přijde stejný
olej vymenit zvladnes v pohode, ked som to zvladol aj ja, vlezes pod auto, predtym ho nechas nahriat, otvoris hore pod kapotou to veko kde je nakreslena olejnicka, zdola odsrobujes taky srob co tam bude, je to na takej vanicke nie uplne naspodku ale troska z boku, a cakas, my sme este fukali troska zhora do toho otvora nech to rychlejsie odtece, odto49s filter, nalejš don trocha oleja, a namazes mu tesnenie, zatocis, zasrobujes ten srob, ja som nedaval nove tesnenie. Nalejes olej, cca do mojej 1,6ky islo asi 3,5 litra, olej som zohnal 5 litrov castrol magnatec 10w 40 za 35eur aj s postovnim, filtre tiez par eur, pozres risku, a potom este to priebezne pozeras ci je ok.
Já ale během ujetých 20tis. km po výměně oleje posledních 5 tis. dolývám z téměř minimální hodnoty stále 0,5 l .. proto se ptám jestli to takhle dělat dál nebo tedy olej poctivě měnit po 15tis.."odpovězte mi na tohle pls " přece při uvolnění výpouštěcího šroubu nevyteče všechno a když tam jen budu dolívat novej olej přičemž stávají olej který tam je už není téměř žádný, tak mi příde smysl opravdu stejnej..