Spojka

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Spojka

Příspěvek od laufas »

triktrak píše:to laufas: Nebudem sa s Tebou zbytocne hadat. Neviem kolko mas odjazdene a ci uz na vlastnom alebo stale na oteckovom. Evidentne si mladsi a mas este "horucu" hlavu. Rozpravas o automate do i30-ky ale este si doteraz na neho nemakol - furt len kecy. A k tej ere CRDi (resp.TDI): AKU ERU MAS TY? ERU CVVT ????? :lol: :lol: :lol: :lol:

to 89majlo96: Hovoril som o pevnom starte na 100m.
mam najezedeno malo, auto je rodicu. s tim se tady netajim, nemam proc. najezdeno na te i30 je 17000 z toho tak 14-15 ja. ridicak mam 2 roky. Dale jezdim ve filcce casto a pak kde cim,at se vyjezdim. Jinak to nejde. Jeste nekdo neco at predejdu nedorozumeni? :)
I pres tohle vsechno muzu a mam na automat v i30 svuj nazor. Samo ze ho muzu zmenit casem - to je normalni. Vubec nezastiram, ze az se povozim s tim, tak budu mluvit uplne opacne.

Ad ERA kf :D - ja zadnou nemam, nikdy jsem se nechlubil, jak koho s cim kde pozavodim. Takovy lidi u me klesaji pekne rychle (sry majlo)
edit: nejcasteji ty silny reci slysim od majitelu tdi - proto ta asociace crdi - tdi
Naposledy upravil(a) laufas dne 19 lis 2009, 17:46, celkem upraveno 1 x.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Reklama
 

Uživatelský avatar
triktrak
**
Příspěvky: 183
Registrován: 12 črc 2009, 20:17

Re: Spojka

Příspěvek od triktrak »

89majlo96 píše:aj ja som myslel pevny start na semaforoch :wink:
Ked tam dam "2" (t.j. automat uz do 3-ky nepojde), tak nemas sancu tak rychlo preradit. Netvrdim, ze na dlhsej drahe nemozes byt rychlejsi, ale na 100 m urcite nie.
Santa Fe IV 2.2 CRDi 147kW A/T Premium (2019)
i30 III 1.6 CRDi 100kW A/T (7-DCT) NOW! (2017)
EX i40 CW 1.7 CRDi 104kW A/T (7-DCT) Business (2016)
EX i30 1.6 CRDi 85kW A/T (4st. hydrodyn.) Comfort (2009)
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Spojka

Příspěvek od 89majlo96 »

no v pohode, ja som to napisal preto aby triktrak nepodcenoval tolko 1,4
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
triktrak
**
Příspěvky: 183
Registrován: 12 črc 2009, 20:17

Re: Spojka

Příspěvek od triktrak »

to laufas: Ja nie som pretekar. Tvrdim len to, ze s automatom je vsetko lahsie, clovek pritom nestraca zabavu a nesmrdi mu spojka. Okrem toho auto je manzelkine. Ja jazdim stale fabku s 1.4 manualom. Tak ako u Teba "klesaju" zavodnici, tak u mna klesaju kecalkovia typu "kdyby bylo kdyby" (napr. "...kdyz bych mel stejnej motor, treba 2.0 benzin a jednu prevodovku manual a druhou automat od hyundaie..." - nie je Ti to nejake povedome? :lol: :lol: :lol: :lol: )
Santa Fe IV 2.2 CRDi 147kW A/T Premium (2019)
i30 III 1.6 CRDi 100kW A/T (7-DCT) NOW! (2017)
EX i40 CW 1.7 CRDi 104kW A/T (7-DCT) Business (2016)
EX i30 1.6 CRDi 85kW A/T (4st. hydrodyn.) Comfort (2009)
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Spojka

Příspěvek od laufas »

je mi to povedome, je to meine. pokud ti to vadi, ses asi na spatne adrese. toto je forum a krom problemu, zazitku a postrehu se resi i kdyby co by :) proc se nad tim nezamyslet? nvm

jsem jeste mladej, rad radim - proto ten nazor manual vs automatika, na tom nic neni.
spojka me uz nejak neva, vim kdy zasmrdi a bud s tim pocitam nebo to udelam jinak :-)
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
triktrak
**
Příspěvky: 183
Registrován: 12 črc 2009, 20:17

Re: Spojka

Příspěvek od triktrak »

to laufas: Mne to neva. BTW: Ani po opakovanom precitani svojich prispevkov nemam pocit, ze by som niekoho urazal. NO FLAME :wink:
Santa Fe IV 2.2 CRDi 147kW A/T Premium (2019)
i30 III 1.6 CRDi 100kW A/T (7-DCT) NOW! (2017)
EX i40 CW 1.7 CRDi 104kW A/T (7-DCT) Business (2016)
EX i30 1.6 CRDi 85kW A/T (4st. hydrodyn.) Comfort (2009)
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Spojka

Příspěvek od Hardcam »

majlo: v tom pripade kamarad neumi ridit....ja taky prohral se slabsim autem (Fabia RS vs. Lantra 2.0), pak jsem zjistil,ze jsem neumel drzet volant a radit...:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Spojka

Příspěvek od laufas »

triktrak píše:to laufas: BTW: Ani po opakovanom precitani svojich prispevkov nemam pocit, ze by som niekoho urazal.
sak to nerikam :)

Hardcam: 318 - to ma pres 80kw, ze? + vetsi objem.... hmmm majlo? #-o [-X
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Spojka

Příspěvek od Hardcam »

laufas: jo, kdyby 80, ted jsem koukal do tabulek - 105kW....na druhou stranu je fakt, ze ty 4valce BMW stojej pekne za prd, treba soudruzi udelali nekde chybu a majlo by vyhral vzdycky:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Spojka

Příspěvek od laufas »

holt neni to jen o tom motóru asik.
ze bych zacal robit preteky :-k :-$
i30 1.4 + kn, 12/2007
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Spojka

Příspěvek od 89majlo96 »

Hardcam píše:laufas: jo, kdyby 80, ted jsem koukal do tabulek - 105kW....na druhou stranu je fakt, ze ty 4valce BMW stojej pekne za prd, treba soudruzi udelali nekde chybu a majlo by vyhral vzdycky:)
toto som nepochopil :-k
a bola to E46 a ma 87 KW
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Martin CVVT
*
Příspěvky: 64
Registrován: 15 lis 2009, 18:11
Bydliště: Havířov

Re: Spojka

Příspěvek od Martin CVVT »

Ono ta naše 1,4 je hooodně povedenej motor. Kolega má 1,6 CRDI 80 kW (totožné s 1,4). Jednou jsme si zazávodili na semaforech a 1,4 měla navrch. Bylo poznat, že nafta musí řadit mnohem dřív. Ono nafťáky nejsou dělaný na co nejrychlejší rozjezdy. Ale je fakt, že v pružném zrychlení by mě rozdrtil O:-)

A jak už jsem dříve psal, mám už spoustu km najetých s automaty a žádný mě ještě nepřesvědčil pro koupi. Manuál je manuál. Rád si hraju s řadící pákou a v automatu je prostě NUDA. Ale chápu, že je mezi námi stále početnější skupina, kteří se nechávají hýčkat pohodlím automatu. Nevymlouvám jej nikomu. Každému hodví něco jiného, ale já 100% zůstanu věrný manuálu !!! Automat je u mě TABU.
Hyundai i30 Kombi GDI Style
Hyundai i30 Classic 1,4 CVVT - Prodáno (6 let, necelých 150 000 km)
Ford Fiesta 1,3 - Prodáno (10 let, 124 000 km)
Uživatelský avatar
Laxius
**
Příspěvky: 420
Registrován: 04 led 2009, 17:51
Bydliště: Rovinka, SK

Re: Spojka

Příspěvek od Laxius »

No ja mam sice benzin 1.6, ale triktrakovu vyzvu by som bral hned :) Sup-sup spravit nejake i30 stretko, kde si to mozeme rozdat :) BTW. tiez nie som pretekar, mam zenu, a uz 6 dni aj malu princeznu, ale obcas sa vo mne zobudi este decko co chce natrhnut prdel ostatnym :)
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8142
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Spojka

Příspěvek od Mexican »

ja vam teda neviem... hadate sa tu o krizovatkom zrychleni. To ze pruzne zrychlenie ma 1,4 a 1,6 fakt slabe tu ni neriesi (skusane u CW 1,6 - zrychlovanie na 5. stupni 100-140km/h - trvalo to vecnost).. .. pokial clovek neradi ako o zivot a nedrzi to nad 4000, co je pri normalnom jazdeni dost nepohodlne.. to uz skutocne radsej ten automat. Aj ked si zas kopnem, pokial nebude mat 5 stupnov a sekvencne tak priplatok 40 000kc pokladam za dost velku ciastku

kolega s automatom ma pravdu a ja dodavam, ze je fajn ze nemusi riesit smrdiacu spojku, ktoru krizovatkovi kovboji v podstate umucia este rychlejsie kedze si potrebuju dokazat ze ten atmosfericky maloobjemak je skutocne zabavny
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Spojka

Příspěvek od saldy »

nj si pamatuju ty nekonečný diskuze nejen na kia foru benál vs ropák, někdo šel tak daleko že psal dlouhý matematický vzorce :lol: , je to ale o tom, že každýmu vyhovuje jiný styl jízdy, mě chrochták prostě baví a rád si za něj připlatim.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“