Na GDI motory má alebo mal patent Mitsubishi dával ich do 1.8 GDI Carisma a aj 2.4 GDI Galant.Asi od nich kúpily licenciu alebo niečo také.Inak v MItsubishi Carismách sa na tej 1.8 v pohode jazdí na 6.5-6.8litra.
No vsak uz to nakou zmenu v motorech chtelo
Beta tezko muze dnesnim motorum konkurovat a Delta je na tom se svojim pomerem spotreba/vykon este hur, to uz by za chvili nikdo nemoupil
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
nemyslim si ze by beta motor bol slaby nedokazal by konkurovat trebarz motorom FSI priklad motor audi A5 1,8TFSI ma 125KW a teraz nova sonata 2,0 DCVVT 120kW hola atmosfera alebo motor 2,0 FSI 110kW
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
A kolik z vas si to auto s timhle motorem hodla koupit?
Kazdej nadava, jak Hyundaium chybej poradny motory, ale ja jsem Grandeura v benzinu jeste nevidel, Santu taky ne a Sonaty asi 2...pro Hyundai je tohle periferie, alespon co se tyce Evropy, tak 100%...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Hardcam: tak par grandeuru je k mani na netu, vim asi o ctyrech a sonat 2,4 je taky docela dost. Ale uznavam, ze se v posledni dobou do vseho snazi cpat naftu.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Vsechny 3.3 Grandy sleduju, nazivo jsem zadnyho jeste nvidel...ceny sice jdou nepatrne dolu, ale proste to lidi nechtej, furt ty samy kusy. Dneska se to proste nenosi, ne u tak velkych aut. Clovek s najezdem 40tkm si sakra rozmysli, do ceho jit a manazerovi CEZu je to burt. Sonat 2.4 je v inzerci mraky, v Nemecku jakbysmet. Ja docela chapu proc. Za ty prachy je to supr kauf, motor je drzak, ale satisfakci od nej nikdo necekejte, dvoulitrova Lantra jede proste lip, ale neni tak komfortni a ticha. Tatovi je 55, nikdy rychle nejezdil, jemu to staci. Na dalnici je to super volba, ale honit s tim pazdraty v Golfech na okreskach za mestem, to je proste vylouceny. Ja kazdej novej motor od Hyundaie ocenuju, jsem rad za kazdou inovaci, ale turbobenzin a vysokoobjem tady nema smysl prodavat. Kazdej je z toho odvarenej, ale stejne si to pujde koupit 5 lidi. Celkem by me zajimalo, kolik lidi mysli vazne treba za 5 let, ze si koupil Genesise s tak velkym objemem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Ono to nebude o tom, že lidi benzin nechtějí (v kategorii nových osobních aut benzin jasně převažuje nad naftou) jako spíš o tom, že prodejce ho nenabízí (Veracruz) anebo se tváří, že nic jiného než diesel se u nás neprodává (Nové SantaFe).