XG 350 nová hračka
Moderátor: Moderátoři
XG 350 nová hračka
Zdravím všechny H co by zelenáč s prvním autem této značky. Pořídil jsem XG 350 r.03 inzerované v Průhonicích. Jako příznivec amerických mastodontů, avšak se špatnou zkušeností /měl jsem Pontiac Trans sport, údajně po go, ale byla to levá, kdy faktury sloužily jenom jako výdaj do účetnictví/ tudíž XG byla jasná volba. Vystřídal jsem řadu aut, co jde, opravuji sám, a tak mám určité, byť neprofesionální zkušenosti. Šokoval mě, pozitivně, pohled na spodek auta. S téměř 190 tis. km nikde žádný únik oleje. Jinak špatné uložení a ložisko předního tlumiče a svítící kontrolka airbagu. Automatka v pohodě, vše plně funkční. Stav asi vychází z vlastnictví jedním majitelem, a to majitele autorizovaného prodejce H. Za týden mám prvních tisíc km a bez závad.
Trošku našlápnu místní staré páky. XG je otázka vkusu, avšak málo které auto značky má tak celkově sladěný styl. Ostatní auta H jsou určitě kvalitní a bez zásadních nedostatků, ale pokud srovnám rozšířenou Sonatu a XG, tak to nejde. Nejspíš nebudou ve stejné kategorii, ale s obdobnou výbavou /Sonata za příplatek/ a hodně lidí je tak bude společně posuzovat. Smekám před výrobcem, protože i po letech vše sedí, nic nevrže a funguje jak má.
Jinak kamarád, když viděl auto poprvé, ztuhnul a nevěděl, která bije-XG klame tělem a pokud je udržované, vypadá dražší než v reálu /v Německu jsou ceny někde jinde/. Bohužel, když došel k zádi vysmál se značce jako takové. Tak to zatím chodí.
V jiné škatulce zmíním zkušenosti s prodejcem H Průhonice.
Trošku našlápnu místní staré páky. XG je otázka vkusu, avšak málo které auto značky má tak celkově sladěný styl. Ostatní auta H jsou určitě kvalitní a bez zásadních nedostatků, ale pokud srovnám rozšířenou Sonatu a XG, tak to nejde. Nejspíš nebudou ve stejné kategorii, ale s obdobnou výbavou /Sonata za příplatek/ a hodně lidí je tak bude společně posuzovat. Smekám před výrobcem, protože i po letech vše sedí, nic nevrže a funguje jak má.
Jinak kamarád, když viděl auto poprvé, ztuhnul a nevěděl, která bije-XG klame tělem a pokud je udržované, vypadá dražší než v reálu /v Německu jsou ceny někde jinde/. Bohužel, když došel k zádi vysmál se značce jako takové. Tak to zatím chodí.
V jiné škatulce zmíním zkušenosti s prodejcem H Průhonice.
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: XG 350 nová hračka
tak ti preji, at te nezklame a vyborne slouzi po tomhle auticku jsem taky pokukoval, ale ty provozni naklady jsou na me asi moc.... kor kdybych jim nahradil uspornou 1.6tku v lantre
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: XG 350 nová hračka
Dík za přání. Na spotřebu je v plánu LPG, ale benzín mě alespoň nutí jezdit pomalu. Jinak jeden čas mě opájel kvil benzínového turba, ale aktuálně mě právě nadchává bublání šestiválu-krásný zátah od spoda až... nevím kam, nezkoušel jsem. Spotřeba hlavně meziměsto s lehkou nohou je 9l. Kam by se dostala s cihlou na plynu netuším. Tak ať se taky daří.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: XG 350 nová hračka
9litru to neni spatny....
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: XG 350 nová hračka
Tak gratulace,ať všechno vydrží a funguje. Jaká byla cena? jestli to není tajné?
Re: XG 350 nová hračka
Cena je veřejná, bylo za 100. peněz v inzerci a 5 se domluvilo dolů. Zas moc jsem netlačil, vzhledem ke stavu to byla cena dobrá, přičemž součástí byla letní sada 17" AL, vcelku pěkných s pneu tak na sezonu, což obnáší cca 10 peněz z ceny. Stejně bych musel leťáky shánět. Sleva mě v podstatě pokryje nové rozvody, které mám slíbené v poloznačkovém servisu za 7.
Re: XG 350 nová hračka
Jestě ke spotřebě. Jezdím dlouhé trasy, nedávno 1100 Km za den, tudíž 9 L je z většiny meziměsto a opravdu lehká noha, sem tam předjíždění. Někde jsem vyčetl test vozidla, kde v kombinované uváděli cca 12,5 L. Na popojíždění ve městě to opravdu není, ale na dálky pohodlíčko, obýváček. Pravda tlumiče jsou hodně měkké a posilovač hodně přeposilovaný, takže na nějaké dovádění ala 300 zatáček Gusty Havla to fakt není. Uvidíme co bude takový podvozek znamenat v zimě.
Re: XG 350 nová hračka
Ahoj kolchis. Jsem taky příznivcem amerických korábů, ale bohužel žádný v ucházejícím stavu se mi nepodařilo sehnat, a tak letos na jaře přišla docela dobrá koupě krásného xgéčka 350. Dal jsem za něj 120000. Je to 2004. Za těch třičtvrtě roku co sním jezdím každý den do práce a po městě naprostá spokojenost. Jak sám říkáš na dlouhé trasy za 9 a já po městě kolem 12.Já už nejsem žádný mladíček, táhne mě 60 takže nejsem žádný divoch ale taky nato někdy rád šlápnu protože ty protože ty oslíci tam opravdu jsou a člověku to nedá... jinak jak říkáš že uvažuješ o instalaci plynu........ já si myslím že to auto se tím degraduje.. Jistě když si ho kupoval tak si nepočítal že sním budeš jezdit za sedmičku jako se 16náckou... Myslím že by to byla škoda to auto degradovat... Ale je to tvoje věc.. Jinak ti přeju spoustu krásnejch km bez závad ale hlavně bez nehod...
Re: XG 350 nová hračka
Hmm. Něco na tom je. Možná dám na rady staršího kozla. Jinak pokud vynechám téma LPG - XG, tak mám s plynem velmi dobré zkušenosti. Samozřejmě musí zástavbu realizovat zkušená firma.
Doufám, že se někde potkáme /přiležitost se určitě najde/ a dáme řeč. XG vzbuzuje u neználků spoustu otázek a nejlepší je, že XG 350 není ani starý model, ani nový model, ale prostě jeden obelisk. Tak ať Ti mašina řádně bublá !
Doufám, že se někde potkáme /přiležitost se určitě najde/ a dáme řeč. XG vzbuzuje u neználků spoustu otázek a nejlepší je, že XG 350 není ani starý model, ani nový model, ale prostě jeden obelisk. Tak ať Ti mašina řádně bublá !
Re: XG 350 nová hračka
júúúú, paráda. koukám, že další příznivci tohoto modelu se našli. tak to je super, ať to jezdí a doufám, že se potkáme i někde na silnici. zatím sem neviděl na cestách ani jeden.
Re: XG 350 nová hračka
Zdar, dnes jsem potkal jedno stříbrný XG s RZ Pardubického kraje u Holic, nebyl to někdo z Vás ?
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: XG 350 nová hračka
tyhle promrzly zimni dny maj led na kapote vsichni
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: XG 350 nová hračka
Tyjo koukám že Těch XG se tu fakt rozmáhá čím dál víc Vás bude zachvíli víc než Scoupéčkařů
Jinak kombinovaná spotřeba 9 na 2.7 V6 je krásná Já za 9 jezdím ve městě s přeplňovanou 1.5
Jinak kombinovaná spotřeba 9 na 2.7 V6 je krásná Já za 9 jezdím ve městě s přeplňovanou 1.5
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: XG 350 nová hračka
Zdar, xg tuším mělo za oknem vozíčkářskou značku, ledek jsm si nevšimnul. Jinak scoupáky asi nepředhoníme. Možná kdyby každej dovezl z němec ještě jedno auto pro přítulku, nebo manželku, tak bychom ten náskok stáhnuli. No, ale zase vzhledem k velikosti auta a problémech naší vývojově slabší větve při parkování, by možná přibylo vraků
K tomuhle tématu dám jeden příběh ze života, kdy jsem tak třikrát přežil čelní náraz. Učil jsem kolegyni řídit, byla taková dravá řidička a pořád chtěla předjíždět, no a když vyjela do protisměru, tak vždycky zařadila 5, ať tam měla předtím 2/3, nebo 4. Auto vždy skoro zdechlo, zpomalilo a já musel strhávat volant zpátky /nejvíc chtěla předjížděť návěsy a podobně dlouhé obludy/. Zkrátím to, děvče pěkné, vzdělané, všechny plusy dopředu před sebe, ale nedala si vymluvit, že čím vyšší číslo na řadící páce neznamená vyšší rychlost. Prostě z Favorita udělal nějaký automat 22. století. Ale jinak mám všechny ženský rád-jenom když se nesnaží řídit
K tomuhle tématu dám jeden příběh ze života, kdy jsem tak třikrát přežil čelní náraz. Učil jsem kolegyni řídit, byla taková dravá řidička a pořád chtěla předjíždět, no a když vyjela do protisměru, tak vždycky zařadila 5, ať tam měla předtím 2/3, nebo 4. Auto vždy skoro zdechlo, zpomalilo a já musel strhávat volant zpátky /nejvíc chtěla předjížděť návěsy a podobně dlouhé obludy/. Zkrátím to, děvče pěkné, vzdělané, všechny plusy dopředu před sebe, ale nedala si vymluvit, že čím vyšší číslo na řadící páce neznamená vyšší rychlost. Prostě z Favorita udělal nějaký automat 22. století. Ale jinak mám všechny ženský rád-jenom když se nesnaží řídit