2. servisna (garancna) prehliadka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Mexičan:
"hafo ludi"....?
nebol si na vojne v Prešove?
"hafo ludi"....?
nebol si na vojne v Prešove?
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- Reklama
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
2 garančka:
29 000km
čistič oleja
čistič vzduchu
čistič odvetrania nádrže
čistič pelový
destilovaná voda
brzdová kvapalina
nemrznúca zmes
sviečky NGK
olej
269,42€ (8116 Sk)
29 000km
čistič oleja
čistič vzduchu
čistič odvetrania nádrže
čistič pelový
destilovaná voda
brzdová kvapalina
nemrznúca zmes
sviečky NGK
olej
269,42€ (8116 Sk)
Naposledy upravil(a) alarm dne 10 pro 2009, 21:32, celkem upraveno 1 x.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
takze tebe to menili presne podla prirucky
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
dobrý servis...
takých je málo
takých je málo
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
alarm píše:2 garančka:
29 000km
čistič oleja
čistič vzduchu
čistič odvetrania nádrže
čistič pelový
destilovaná voda
brzdová kvapalina
nemrznúca zmas
sviečky NGK
olej
269,42€ (81116,5 Sk)
Alarm tak to bola teda poriadne draha garancka (cena v Sk 81116,5 ???)
Naposledy upravil(a) zello dne 10 pro 2009, 21:31, celkem upraveno 1 x.
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Ono je to asi tak, že záleží aj na prejazde km.Ak ju nemáš za sebeou , nachystaj sa
Dodatok:
Až teraz som spozornel - a opravujem-posúvam desatinnú čiarku
Dodatok:
Až teraz som spozornel - a opravujem-posúvam desatinnú čiarku
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Ahoj,jelikož mám najeto přes 80 tis.km a za sebou 20,40,60 a 80tis. garanční prohlídku tak mám k dispozici garanční listy včetně plateb a pokud má někdo zájem rád pošlu, hodně se tady řeší co servis při jaké prohlídce mění a případně za jakou cenu... možná někomu pomůže, pokud máte zájem zašlu. Soubor je velký proto není možnost přidat k této zprávě.
Garančky jsou pro 1,6 CRDi
Garančky jsou pro 1,6 CRDi
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Time:
Mňa by asi skôr zaujímalo, či si mal nejaké problémy pri tomto prejazde. Napr.tlmiče, riadenie, brzdy...však ty vieš...
Mňa by asi skôr zaujímalo, či si mal nejaké problémy pri tomto prejazde. Napr.tlmiče, riadenie, brzdy...však ty vieš...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Je třeba taky zvážit ty prohlídky "garančky"...
Co přesně však v oné tzv. záruce je? Koukněte tam pozorně už někdo! V garanční knížečce máte pouze a jen str. 3 a v tabulce na str. 12. Naopak, na co se záruka nevztahuje strany 5, 6, 7... těch je tam více! Ty si pozorně přečtěte, zde toto rozebíát nebudu...
Co tam je, na co se záruka má vztahovat? Ano, je tam uvedeno, že bude bezplatně opravena závada, která má JEDNOZNAČNĚ výrobní charakter, při NORMÁLNÍM běžném provozu... slovíčka "jednoznačně", "normální", "běžný" - o tom se dá taky spekulovat, co dají zaplatit nám a co vlastně zaplatí oni. --- Dále je tam prorezivění karoserie 10 let - pozor, na str. 26, 27 upřesněno, že jedině prorezivění DÍLU karoserie z VNITŘNÍ strany, ne vnější koroze! A vztahuje se na kapotu, podlahu a tak... to snad vám zevnitř neproreziví jen díky nějakým prohlídkám autorizovaného servisu!
Dále buďme opatrní: str. 27: záruka se NEVZTAHUJE na POVRCHOVOU korozi jak vnitřního, tak vnějšího povrchu! Dále na str. 27: záruka se nevztahuje na pohonný systém, řízení, brzdový systém, výfukový systém.
Záruční doba na LAK je 5 let od data koupě vozidla a vztahuje se POUZE na tyto VÝROBNÍ závady:
odlupování nebo odpadávání laku, chybné provedení svaru s následnou korozí, bodová koroze, tvoření puchýřků, prorezavění, změna barevného odstínu části karoserie. Na ostatní výrobní závady laku než výše uvedené je poskytována záruka jen 2 roky!!! Záruční doba na baterii je 2 roky...
Takže po tom všem, je třeba to opravdu zvážit, ty pětitisícovky, šestitisícovky za 5 let... těch cca 30.000,-. Tady nyní každý může přehledně vidět, o čem je a není tzv. záruka!
Znovu připomínám, že platí i bez garanček dvouletá zákonná záruka na zboží!!!
Co přesně však v oné tzv. záruce je? Koukněte tam pozorně už někdo! V garanční knížečce máte pouze a jen str. 3 a v tabulce na str. 12. Naopak, na co se záruka nevztahuje strany 5, 6, 7... těch je tam více! Ty si pozorně přečtěte, zde toto rozebíát nebudu...
Co tam je, na co se záruka má vztahovat? Ano, je tam uvedeno, že bude bezplatně opravena závada, která má JEDNOZNAČNĚ výrobní charakter, při NORMÁLNÍM běžném provozu... slovíčka "jednoznačně", "normální", "běžný" - o tom se dá taky spekulovat, co dají zaplatit nám a co vlastně zaplatí oni. --- Dále je tam prorezivění karoserie 10 let - pozor, na str. 26, 27 upřesněno, že jedině prorezivění DÍLU karoserie z VNITŘNÍ strany, ne vnější koroze! A vztahuje se na kapotu, podlahu a tak... to snad vám zevnitř neproreziví jen díky nějakým prohlídkám autorizovaného servisu!
Dále buďme opatrní: str. 27: záruka se NEVZTAHUJE na POVRCHOVOU korozi jak vnitřního, tak vnějšího povrchu! Dále na str. 27: záruka se nevztahuje na pohonný systém, řízení, brzdový systém, výfukový systém.
Záruční doba na LAK je 5 let od data koupě vozidla a vztahuje se POUZE na tyto VÝROBNÍ závady:
odlupování nebo odpadávání laku, chybné provedení svaru s následnou korozí, bodová koroze, tvoření puchýřků, prorezavění, změna barevného odstínu části karoserie. Na ostatní výrobní závady laku než výše uvedené je poskytována záruka jen 2 roky!!! Záruční doba na baterii je 2 roky...
Takže po tom všem, je třeba to opravdu zvážit, ty pětitisícovky, šestitisícovky za 5 let... těch cca 30.000,-. Tady nyní každý může přehledně vidět, o čem je a není tzv. záruka!
Znovu připomínám, že platí i bez garanček dvouletá zákonná záruka na zboží!!!
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Mám na to podobný názor jako ty, ale katastrofa by byla, kdyby se polámalo něco hodně nákladného. Zkušenost ale říká, že většina závad se vychytá v prvním roce provozu.
Další věcí je uplatňování záruky. Mám zkušenost, že pokud se závada neprojeví naplno a jednoznačně, za závadu ji nepovažují. To pak drobnější a méně nákladné věci je lepší řešit sám, protože to handrkování, projetý benzín a zabitý čas za to nestojí...
Další věcí je uplatňování záruky. Mám zkušenost, že pokud se závada neprojeví naplno a jednoznačně, za závadu ji nepovažují. To pak drobnější a méně nákladné věci je lepší řešit sám, protože to handrkování, projetý benzín a zabitý čas za to nestojí...
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Alarm diky za tip
Dnes som bol v AutoPola na druhej garancke. Dopadlo to dobre Auto ostalo v servise, kedze ja som tam nemohol ostat kym ho spravia. Dokonca som sa objednaval na poslednu chvilu vcera, nejak mi ubehli kilometre posledne dni, tak som fakt surne potreboval tu garancku.
Vydany material:
cistic oleja
cistic vzduchu
cistic pelovy
destilovana voda
nemrznuca zmes
sviecka NGK
olej
celkova cena 243,44EUR (7333,87SK)
Spokojenost maximalna Brzdovu kvapalinu nemenili, mal som ju na max. Este dodam, ze v aute som nechal kopec veci, ktore sme ani nespisali, ale tak hovoril som si, ze ked odporuca alarm, budu seriozny Nic nezmizlo, ostala aj flashka, navigacia v opierke, sada ziaroviek vzadu, casaky, knihy, skrabka, automapy, atd. dokonca aj drobne pred riadiacou pakou.
Naozaj mozem len odporucat aj ja
PS. Auto neumyli, ale tak myslim si, ze z toho co som usetril prave u nich si ho mozem umyt aj niekolkokrat
Dnes som bol v AutoPola na druhej garancke. Dopadlo to dobre Auto ostalo v servise, kedze ja som tam nemohol ostat kym ho spravia. Dokonca som sa objednaval na poslednu chvilu vcera, nejak mi ubehli kilometre posledne dni, tak som fakt surne potreboval tu garancku.
Vydany material:
cistic oleja
cistic vzduchu
cistic pelovy
destilovana voda
nemrznuca zmes
sviecka NGK
olej
celkova cena 243,44EUR (7333,87SK)
Spokojenost maximalna Brzdovu kvapalinu nemenili, mal som ju na max. Este dodam, ze v aute som nechal kopec veci, ktore sme ani nespisali, ale tak hovoril som si, ze ked odporuca alarm, budu seriozny Nic nezmizlo, ostala aj flashka, navigacia v opierke, sada ziaroviek vzadu, casaky, knihy, skrabka, automapy, atd. dokonca aj drobne pred riadiacou pakou.
Naozaj mozem len odporucat aj ja
PS. Auto neumyli, ale tak myslim si, ze z toho co som usetril prave u nich si ho mozem umyt aj niekolkokrat
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Super, tiež sa chystám do Auto Pola na 2.servisnú prehliadku. Nie po 2 rokoch, ale po 40 000 km. Tieto km som najazdil za rok aj niečo.
Inak, chcem sa vyjadriť k autorizovaným servisom.
Konkrétne peugeot na Jasovskej v BA, predtým som mal peugeota.. Pri 130 000 km na peugeote 307 som bol v servise, že chcem vymeniť filter pevných častíc. Nový filter cca 20 000 Sk, takže som odišiel preč, pretože auto jazdilo v pohode, ale v servisnej knižke bolo, že ho pri týchto km treba vymeniť. Prijímací technik mi volal, že majú jeden repasovaný z renaultu lagunu za cenu 10 000 Sk a keď mám záujem, tak sa mám zastaviť. Zastavil som sa a nechal filter vymeniť. Samozrejme moje auto som pri výmene nevidel. Po ukončení zákazky si ma technik zavolal. Chcel som vidieť starý filter, ale bol to veľký problém. Najprv sa vykrúcal, že som podpísal papier (v peugeote majú predtlačené tlačivá pri odovzdávaní aút do opravy, kde je maličkým písmom napísané, že zákazník nepožaduje vrátiť staré ND) - je to nonsens. Technik odišiel do dielne a po chvíli sa vrátil s tým, že pracovník, ktorý mi menil filter tam nie je a ani starý filter, ktorý menili. Dobre, snáď mi ho vymenili som si pomyslel. Žiadal som od prijímacieho technika, aby mi do servisnej knižky potvrdil, že mám menený filter pevných častíc (aj kvôli ďalšiemu predaju). Keď som chcel zápis v servisnej knižke, že filter pevných častíc bol menený, techik sa vykrúcal a povedal, aby som počkal na parkovisku. Tak som čakal a po chvíli sa objavil, sadol si ku mne do auta , vybral razítko a všetko zdokumentoval. Vypýtal si 10 000 Sk bez bločiku a tým pádom aj bez záruky. Bol som trochu v rozpakoch z postupu, ale dal som su mu prachy a išiel preč. Neverím, že filter skutočne vymenili, ale v ten deň som sa rozhodol, že chcem nové auto.
Rozhodol som sa pre i30, prečo ?
Za tie peniaze a v pomere cena/kvalita/výkon bol i30 najlepšia kúpa v triede, takže nebolo o čom rozmýšľať. To si myslím aj dnes. V tejto triede "C"-nižšia stredná trieda je hyundai i30 najlepšia voľba. I30 by som kúpil aj dnes, som maximálne spokojný s kórejcom .
Inak, chcem sa vyjadriť k autorizovaným servisom.
Konkrétne peugeot na Jasovskej v BA, predtým som mal peugeota.. Pri 130 000 km na peugeote 307 som bol v servise, že chcem vymeniť filter pevných častíc. Nový filter cca 20 000 Sk, takže som odišiel preč, pretože auto jazdilo v pohode, ale v servisnej knižke bolo, že ho pri týchto km treba vymeniť. Prijímací technik mi volal, že majú jeden repasovaný z renaultu lagunu za cenu 10 000 Sk a keď mám záujem, tak sa mám zastaviť. Zastavil som sa a nechal filter vymeniť. Samozrejme moje auto som pri výmene nevidel. Po ukončení zákazky si ma technik zavolal. Chcel som vidieť starý filter, ale bol to veľký problém. Najprv sa vykrúcal, že som podpísal papier (v peugeote majú predtlačené tlačivá pri odovzdávaní aút do opravy, kde je maličkým písmom napísané, že zákazník nepožaduje vrátiť staré ND) - je to nonsens. Technik odišiel do dielne a po chvíli sa vrátil s tým, že pracovník, ktorý mi menil filter tam nie je a ani starý filter, ktorý menili. Dobre, snáď mi ho vymenili som si pomyslel. Žiadal som od prijímacieho technika, aby mi do servisnej knižky potvrdil, že mám menený filter pevných častíc (aj kvôli ďalšiemu predaju). Keď som chcel zápis v servisnej knižke, že filter pevných častíc bol menený, techik sa vykrúcal a povedal, aby som počkal na parkovisku. Tak som čakal a po chvíli sa objavil, sadol si ku mne do auta , vybral razítko a všetko zdokumentoval. Vypýtal si 10 000 Sk bez bločiku a tým pádom aj bez záruky. Bol som trochu v rozpakoch z postupu, ale dal som su mu prachy a išiel preč. Neverím, že filter skutočne vymenili, ale v ten deň som sa rozhodol, že chcem nové auto.
Rozhodol som sa pre i30, prečo ?
Za tie peniaze a v pomere cena/kvalita/výkon bol i30 najlepšia kúpa v triede, takže nebolo o čom rozmýšľať. To si myslím aj dnes. V tejto triede "C"-nižšia stredná trieda je hyundai i30 najlepšia voľba. I30 by som kúpil aj dnes, som maximálne spokojný s kórejcom .
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
"PS. Auto neumyli, ale tak myslim si, ze z toho co som usetril prave u nich si ho mozem umyt aj niekolkokrat "
museli by ho dať niekde na myčku, nie sú na to vybavený.Ale poviem vám pravdu, ešte nikdy sa mi nestalo, že by mi nejakom servise umyli auto . Asi by som mal nosiť kratšiu sukňu
A k tej spokojnosti....Nemajú tam automat na kávu .. a ja som závislák ..vidím drážku na peniaze .....a rozklepem sa ... lieky nezaberajú ...ale neva,vždy keď sa mi minú lieky, idem si dať predpísať druhé- lebo na chodbe je automat na kávu
museli by ho dať niekde na myčku, nie sú na to vybavený.Ale poviem vám pravdu, ešte nikdy sa mi nestalo, že by mi nejakom servise umyli auto . Asi by som mal nosiť kratšiu sukňu
A k tej spokojnosti....Nemajú tam automat na kávu .. a ja som závislák ..vidím drážku na peniaze .....a rozklepem sa ... lieky nezaberajú ...ale neva,vždy keď sa mi minú lieky, idem si dať predpísať druhé- lebo na chodbe je automat na kávu
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
-
- **
- Příspěvky: 130
- Registrován: 18 kvě 2009, 15:28
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Time píše:Ahoj,jelikož mám najeto přes 80 tis.km a za sebou 20,40,60 a 80tis. garanční prohlídku tak mám k dispozici garanční listy včetně plateb a pokud má někdo zájem rád pošlu, hodně se tady řeší co servis při jaké prohlídce mění a případně za jakou cenu... možná někomu pomůže, pokud máte zájem zašlu. Soubor je velký proto není možnost přidat k této zprávě.
Garančky jsou pro 1,6 CRDi
Ahoj já bych měl zájem o ten seznam můžeš mi ho poslat tricarkovej@seznam.cz
I 30 1.6 99 kW GDI WEEKEND
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2. servisna (garancna) prehliadka
Včera som bol na 2.servisnej prehliadke (40 000 km) v Auto Pola. Spokojnosť.
materiál:
žiarovka 12V 55W
čistič oleja
čistič odvetrania nádrže
destilovaná voda
čistič peľový
bzrdová kvapalina
nemrznúca zmes
zapaľovacia sviečka NGK 4 ks
olej mobil super 3000, 5W-40
241,75 € (7 282,96 Sk)
materiál:
žiarovka 12V 55W
čistič oleja
čistič odvetrania nádrže
destilovaná voda
čistič peľový
bzrdová kvapalina
nemrznúca zmes
zapaľovacia sviečka NGK 4 ks
olej mobil super 3000, 5W-40
241,75 € (7 282,96 Sk)
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)