Zvýšené otáčky při studeném motoru

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Odpovědět
kejdak
*
Příspěvky: 16
Registrován: 07 srp 2005, 21:48
Bydliště: Praha

Zvýšené otáčky při studeném motoru

Příspěvek od kejdak »

nazdar všichni, hlavně vy, co máte zkušenost s motorem 2.0. V poslední době jsem si všiml, že při studeném motoru ukazuje otáčkoměr asi o 200 ot/min více než dříve (je to poznat i poslechem). Po zahřátí motoru je vše v pořádku. Nevíte někdo, čím by to mohlo být a jestli je třeba to nějak řešit? Abych nezapomněl, jedná se o Elantru 2.0 (benzín) r.v. 2002. Předem děkuji za vaše názory

kejdak
Reklama
 

mackoj

Příspěvek od mackoj »

že by SYTIČ ?!?!
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

mozna krokovej motorek, jestli tam nakej je, tohle auto neznam, resp motor.. :P
Uživatelský avatar
Lukino
Moderátor
Příspěvky: 457
Registrován: 30 bře 2006, 10:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukino »

pokud otáčky po zahřátí drží nekolísají apod. tak bych to neřešil ...
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Uživatelský avatar
Josef
****
Příspěvky: 1282
Registrován: 10 kvě 2005, 11:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od Josef »

Lukino píše:pokud otáčky po zahřátí drží nekolísají apod. tak bych to neřešil ...
Lukino mám stejný názor. Pokud otáčky teplého motoru nekolísají a jsou zhruba kolem 700 otáček. U studeného motoru se projeví spousta vlivů. Teplota, vlhkost i tlak vzduchu
kejdak
*
Příspěvky: 16
Registrován: 07 srp 2005, 21:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od kejdak »

to Mackoj: jsem sice typický uživatel, ale takovýhle "vtipný" rady jsou k ničemu. Jednak jsem psal "než dříve", jednak je to stříkačka (to je jak s tím pingpongovým stolem v kufru)


jinak děkuju za radu, asi je to fakt, že bych to měl řešit až v případě změny volnoběžných otáček po zahřátí. Ty jsou zatím OK.
Uživatelský avatar
zaludnikrs
**
Příspěvky: 371
Registrován: 15 říj 2005, 13:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zaludnikrs »

kejdak:jako nechcu tedky vypadat za blbecka ale ja si myslim ze to auto sytic ma!sice automatickej a rizenej ridici jednotkou ale urcite tam nejakej bude ne,otacky se drzej trebas na 1500 a pak po chvile spadnou ,nebo ze by to bylo vetrem co fouka pod kapotu?no ja nevim :D
16v
Jiřa
kejdak
*
Příspěvky: 16
Registrován: 07 srp 2005, 21:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od kejdak »

to zaludnikrs: Na tom, že i stříkačky mají obdobu sytiče (elektronicky řízený řídící jednotkou) se shodneme. Můj dotaz se týkal náhlého (!) zvýšení otáček studeného motoru oproti studenému motoru dříve. Je to poznat i poslechem, vyjíždím z tichý garáže.
mackoj

Příspěvek od mackoj »

Tak nech změřit lambdu, ale taky zkus natankovat jinde než naposled
(přísloví o tonoucím) pokud se ti to projevuje pokaždé při studeném startu neměl by být problém to na počítači nadetekovat, alespoň si myslím a za ten blbej fórek sorry, nic ve zlém :)
Uživatelský avatar
macháček
***
Příspěvky: 632
Registrován: 14 lis 2005, 23:30
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od macháček »

Mě se ty otáčky při startech v zimním období taky zvýší, je to možná i zmiňovaných cca 200. Myslím si, že jeto O. K. Dělal mi to i favorit 1994 jednobodová stříkačka Bosch a služební Fabka 1,4 16V si taky v zimě něco přidává. Po zahřátí je to O. K. stabilní cca 700. Já bych to neřešil.

Mám: Hyundai Lantra kombi 1,5 12V GLS/ r. v. 2000.
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“