podle mě určitě a úplně nejvíc se mi líbí to nejnovější, to předchzí je skoro stejný, ale u tohohlehttp://www.hyundaimotor.cz/car/coupe/index.php
se mi víc líbí ten přední spoiler a ty tmavý světla
Hyundai Coupé
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Reklama
No kucii, musim se k vam pridat, ukazu vam jedno Coupe, ktery stalo u nas na bazaru, krasnej kousek, uprava Camaduro Design Inspired By Porsche za 200klacku...17kola Porsche, trmeny Porsche, zadek uplne jinej - Carrera:), xenony, zluto-cerna kuze, hudba...ovsem k mani bylo za 190tisic Kc.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
- *
- Příspěvky: 95
- Registrován: 13 dub 2005, 15:33
- Bydliště: kousek od Úval u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Tady je jedno 200 koňový Coupe:
http://www.xorro.eclipse.co.uk/mycoupe.html
Stačí jen dokoupit kompresor nebo turbo
http://www.xorro.eclipse.co.uk/mycoupe.html
Stačí jen dokoupit kompresor nebo turbo
Měl jsem tři roky Hyundai Coupe 2.0i, 1. generace ...
Nyní mám:
Volvo XC 90 2.5T AWD, (154kW, MY 2005, LPG 14,5L / 100km)
Bylo:
Volvo V40 T4 (r.v. 1998)
Nyní mám:
Volvo XC 90 2.5T AWD, (154kW, MY 2005, LPG 14,5L / 100km)
Bylo:
Volvo V40 T4 (r.v. 1998)
To Coupe, na které odkazuješ, má kompresor.Conan píše:Tady je jedno 200 koňový Coupe:
http://www.xorro.eclipse.co.uk/mycoupe.html
Stačí jen dokoupit kompresor nebo turbo
Jinak viděl jsem, že se prodávají i turbo kity na 2.7iV6 a dokázali z toho vymáčknout celkem dost... Mám to někde uložené i s grafy..
Ale úpravou 2.0i včetně turba byste se nikdy nedostali na úroveň Imprezi STi ani Mišáka.. Mají v základní verzi cirka 195kW (270kobyl) a to jen kvůli emisím, takže po jednoduchých úpravách se dostanete (co vím, tak u Mišáka) vějš. Ta nej verze má 230kW(300 kobyl). A zrychlení 4.3sec/100 km/hod... Navíc je to čtyřkolka a vůbec je to závodní auto..
Ale uznávám, že do 2.7iV6 by to turbo určitě chtělo. Dvoulitr nic moc (máme elantru s dvoulitrem - ten motor není špatný, ale je to "rodinný" motor, ne sportovní), a v 1.6i se to sem vůbec nedováží a to je dobře, neboť v takovém autě bych se styděl jet, když by mě předjela každá stará vychechtaná paprika..
Mitsubishi Lancer EVO
Sorry za offtopic, ale pokud vás toto jedinečné auto zajímá, tak jak koukám, už je ve verzi 9 a zde máte odkaz na UK..
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/evolut ... trCar1=QE5
Jinak v téhle verzi to má 257kW (350koní) a krouťák 435Nm/4600 rpm. Je to dvoulitrový čtyřválec s turbem..
..Až budu mít zbytečnej milion, tak do něj určitě půjdu.
http://www.mitsubishi-cars.co.uk/evolut ... trCar1=QE5
Jinak v téhle verzi to má 257kW (350koní) a krouťák 435Nm/4600 rpm. Je to dvoulitrový čtyřválec s turbem..
..Až budu mít zbytečnej milion, tak do něj určitě půjdu.