Nazdar chlapi,
musím se pochlubit, jaký jsem pašák. Dlouho jsem vybíral aku a nakonec i pod inspirací hardcama koupil Vartu Blue Dynamic 70 Ah. Bohužel jsem tak dlouho mudroval nad pólováním, až jsem vybral nesprávný pól plus levý. Má to být naopak, samozřejmě. Baterku už nemohu vrátit, protože jsem porýpal měkký Pb vývod. Teď řeším, co s tím. Jak prodloužit minus kabel elegantně a levně? Poraďte, předem děkuji.
Kabely k akumulátoru - expertní přístup
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Kabely k akumulátoru - expertní přístup
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
- Reklama
Re: Kabely k akumulátoru - expertní přístup
Buď natáhnout novej delší, nebo nastavit s pomocí nějaké spojky. Hlavně to udělat z kvalitního materiálu a pořádně, ať to neprobijí, neshoří anebo nemá nějaký přechoďák.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Kabely k akumulátoru - expertní přístup
Díky, nějak to provedu.
Ještě chci upozornit, že chuj je Varta. Dal jsem na její konfigurátor http://www.varta-automotive.cz/index.ph ... =cz&range=
U elantry CRDi je tam chyba v pólování - tak všichni bacha!!! A prý těch chyb tam mají víc.
Ještě chci upozornit, že chuj je Varta. Dal jsem na její konfigurátor http://www.varta-automotive.cz/index.ph ... =cz&range=
U elantry CRDi je tam chyba v pólování - tak všichni bacha!!! A prý těch chyb tam mají víc.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Kabely k akumulátoru - expertní přístup
já mám baterku Banner a ta má výhodu, že má celkem 4 výstupní elektrody, tedy klasicky dva na jedné straně a na druhé straně totéž, takže baterku jednoduše otočíš o 180°. Navíc to má výhodu při startování někoho přes kabely, dva póly mám volné a elegantně startovací kabely napíchnu na ně.
No musíš ten kabel prodloužit, jak psal Zdeněk, kvalitně, odpovídající průřez, důkladná izolace a kvalitní spojka.
No musíš ten kabel prodloužit, jak psal Zdeněk, kvalitně, odpovídající průřez, důkladná izolace a kvalitní spojka.
- Přílohy
-
- uni_bull.jpg (6.97 KiB) Zobrazeno 733 x
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Kabely k akumulátoru - expertní přístup
OK! Dobrá vychytávka, proč to tak nedělají všichni?
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)