Nevím, jestli jsi už někdy garanci využíval. Moje zkušenosti jsou takové, že drobné závady bagatelizují (to je jsou právě ty pazvuky), dělají ze zákazníka debila, auto si tam chtějí nechat celý den a nakonec ti ho odevzdají např. s poškozeným interiérem, kterého si všimneš až doma. Kvůli vrzající sedačce být den bez auta, není úplně to nejlepší...Borek píše:Máš-li problém(sedačka..)-od toho je garančka(i v továrně při montáži se může najít nějaký "méně" zdatný montážník a proto využij záruku,garančky).Ať se hoši starají,k tvé spokojenosti.
1.servisní(garanční) prohlídka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
- Reklama
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Už to tu bylo mnohokrát řešeno, ale i já si myslím, že to není ani tak o značce jako o lidech.
Se škodovkama jsem v Ostravě "obrazil" postupně snad všechny servisy až jsem nakonec zakotvil u Auto Heller kde se mi zdá že mají nejsolidnější přístup a nejschopnější mechniky. Samozřejmě si před garančkou neznačím filtry a jiné díly k výměně to bychom snad nakonec nalívali do oleje nějaké radioaktivní značkovače
Se škodovkama jsem v Ostravě "obrazil" postupně snad všechny servisy až jsem nakonec zakotvil u Auto Heller kde se mi zdá že mají nejsolidnější přístup a nejschopnější mechniky. Samozřejmě si před garančkou neznačím filtry a jiné díly k výměně to bychom snad nakonec nalívali do oleje nějaké radioaktivní značkovače
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Olej poznáš nejsnáz.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
No, poznáš jestli ti tam něco nalili, nebo se na to vybodli. Ale poznáž jestli tam je olej za 500,- nebo za 150,- ? Ale já původně nechtěl psát o takových "detailech". Jedná se o celkový přístup a podle toho si za delší dobu můžeš vybudovat jistou důvěru k určitému (v tomto případě) servisu. Já nikdy nechtěl po servisu staré díly, kupoval jsem si auto se zárukou a pokud se pokazí tak je to na servisu, respektive automobilce, na Fabku mám doživotní záruku mobility, jsem si koupil taky kvůli pětilelé záruce. Nejsem takový fanda do aut abych pod ním ležel. Rád jezdím, ale jsem spíš spotřebitel než mechanik.
Otázka na závěr: jistě většina máte rádi uzeniny, víte co v nich skutečně je? A přesto se olizujete.
Otázka na závěr: jistě většina máte rádi uzeniny, víte co v nich skutečně je? A přesto se olizujete.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Uzeniny - to mi ani nepripominej. Objevil jsem kamaradky, co delaji v Bille a podobnych marketech a po tom, co mi rekly, me kolem pultu prechazi chut. Detsky kureci sunky uz jsem se prejedl a ted holduju Schwarzwaldske sunce, zatavene, z LIDLu tak to bylo trochu OT.
Tim jsi me ted willy trochu nahlodal, jestli nam pri garanckach byl opravdu menen ten olej, ktery ma. Vzdyt koncovy zakaznik opravdu nepozna rozdil mezi 0w a 5w...navic i zpetny navrat vyssi specifikaci je dnes mozny. Ani bych se nedivil, kdyby u Hasi dali matyskovi jiny olej.
Tim jsi me ted willy trochu nahlodal, jestli nam pri garanckach byl opravdu menen ten olej, ktery ma. Vzdyt koncovy zakaznik opravdu nepozna rozdil mezi 0w a 5w...navic i zpetny navrat vyssi specifikaci je dnes mozny. Ani bych se nedivil, kdyby u Hasi dali matyskovi jiny olej.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Plně souhlasím s Laufasem. Moje i30CW slouží bez problémů, ale má své mouchy. Mám na jiných autech najeto několik set tisíc km a u i30 mně smrdí spojka. Možná jsem se za těch 37 let nenaučil jezdit, ale co ta kupa ostatních, co jim taky smrdí?laufas píše:jasny. ty jsi fanda do hyundaie, ja uz ne, takze se neshodnem.
mel jsem naprosto cisty stit, zadne predsudky vuci hnujdajovi ani kii... jenze vlastni uzivani + zkusenosti jinych majitelu me k tem predsudkum donutily. jak muzu byt spokojenej, kdyz, jak vidim, me snad kazdej servis ojebe?
Další kapitolou jsou servisy. Hyundai prodá v ČR tak 5-7 tisíc aut ročně. Od toho se odvíjí i malá zkušenost servisáků.
Absolvoval jsem první garančku v Brně (nabylo to u Auto BALVIN ani u Auto Palace Brno). Celková cena 4860Kč je v normě ostatních "normálních" zanček. Ale proč dolévali 2l do ostřikovače, který byl před tím plný: Asi kvůli té stovce. Brambora k bramboře a Uno je na dvoře. Po nepožadovaném seřízení světel za 170Kč ty teď svítí tak, že když jedu 50, tak už tápu co je ve tmě přede mnou. Někdy se mně stěrače po vypnutí zastaví nad spodním rámem okna. Pry je to v normě. Takovou normu nemělo žádné auto se kterým jsem od roku 1972 jezdil. Na výměnu ťuklého nárazníku čekám měsíc. Na Oktávii takové věci v Autonově řešili během týdne. A kdykoli do servisu přijdu, tak nelze platit kartou. Ale jak to na fóru čtu, je jedno do jakého servisu jedete.
A v tom je ten problém, auto je +- jako ostatní značky. Jsem stále mírný fanda Hyundaie. Auto je dobré, ale ty služby kolem mně poučily a pokud se velmi výrazně nezlepší, příště kupuji u konkurence. Dal jsem za auto přes půl mega, tak chci mít služby jako u srovnatelných jiných značek. Ceny za servis tomu ostatně odpovídají.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Měl jsem sepsáno půl sránky a vypnuli mi elektriku.Takže to zkrátím.
To,že servisy si naúčtovávají práci,kterou neudělali a materiál,který nespotřebovali,je bohužel smutný fakt.Ale jak jsem tak posledních pár dnů zjišťoval,není to jen praxe Hyundaie. Škoda,Fiat,Citroen,Renault,všude menší,nebo větší problémy.To,že si s některými závadami ten či onen konkrétní servis neví rady ,to taky není problém všech servisů a výrobce.To není o značce,ale o lidech.Ale je to jen o tom,nebát se ozvat,popřípadě změnit servis.
Mně už to poslední dobou připadá,že opravdu hledáme blechy.Je mi jasné,že dost z nás si koupilo první,nové auto v této cenové kategorii a myslíme si,že máme minimálně Lexus.Včetně mně.Ale ono to tak není. Nižší ceny aut a honba za ziskem automobilek se projevuje napříč spektrem výrobců.Stačí se podívat na nedávné porovnání auta roku Opel Insignia s 15 let starou Vektrou.V insignii vrže interiér jako blázen a Vectra ani nevrzne.A to je auto dvojnásobné ceny než i30.A taky má dost much.
Přestaňte řešit hlouposti,možná otravující,ale hlouposti a začněte se ježděním zase bavit.Dnes ráno jsem si uvědomil,že při jízdě už nevnímám vrzající roletku zavazadlového prostoru(je tam nějaká blbá guma a v mrazech se tře o plast a vrže v uložení) a hned se mi jelo líp.A taky už jsem byl někdy naštvaný,že nemám tohle a jiní jo,že by tohle mohlo fungovat líp než funguje,že by tohle mohlo být provedeno kvalitněji,nebo lépe zvolený materiál.Ale žádné auto není ideální,kór když je to novinka a ne 10,15,20 let stará a upravovaná technika,viz koncern.Třeba to bude po faceliftu lepší....
K tématu. Co se mé zprzněné opravy poškrábaných dveří týče,už je to konečně opraveno. Dostal jsem náhradní auto zdarma,takže určité uklidnění.Co se týče filtru,nějak to vyšumělo.Každý máme svůj názor na věc a bylo mi vysvětleno ,že je to normální,když je za chvíli takhle černý.Nedal jsem se odbýt,tak jsem se chvíli dohadoval,ale nakonec jsem to vzdal.Jsem prudší povaha a když mi nabídli výměnu a kontrolu po stejném počtu kilometrů,tak už jsem byl tak vytočený,že jsem s díky odmítl a odkráčel.Takže ani netuším,jak to dopadlo.Je ale fakt,že v tomhle servisu už mně na garančce neuvidí.Nějak jsem ztratil důvěru.
@rehurek: Co se týče seřízení světel,tak tomu moc nerozumím.Když jsem měl auto nové,chtěl jsem vyměnit žárovky a seřídit světla.Svítily dobře,ale když už jsem si koupil ty lepší žárovky,proč je tam nedát. Jenže mi světla seřídili tak,že svítily 3 metry před auto.Reklamoval jsem v jiném servise stejného majitele.Tam mi je seřídili a já na to jezdím dodnes.Dnes jsem vracel auto ze stejného servisu a taky svítilo níž než jsem zvyklý,ale furt docela dobře.Buď nemají nějaké jasně dané parametry,jak to seřizovat,nebo něco dělají blbě,nebo tam hraje roli lidský faktor.
To,že servisy si naúčtovávají práci,kterou neudělali a materiál,který nespotřebovali,je bohužel smutný fakt.Ale jak jsem tak posledních pár dnů zjišťoval,není to jen praxe Hyundaie. Škoda,Fiat,Citroen,Renault,všude menší,nebo větší problémy.To,že si s některými závadami ten či onen konkrétní servis neví rady ,to taky není problém všech servisů a výrobce.To není o značce,ale o lidech.Ale je to jen o tom,nebát se ozvat,popřípadě změnit servis.
Mně už to poslední dobou připadá,že opravdu hledáme blechy.Je mi jasné,že dost z nás si koupilo první,nové auto v této cenové kategorii a myslíme si,že máme minimálně Lexus.Včetně mně.Ale ono to tak není. Nižší ceny aut a honba za ziskem automobilek se projevuje napříč spektrem výrobců.Stačí se podívat na nedávné porovnání auta roku Opel Insignia s 15 let starou Vektrou.V insignii vrže interiér jako blázen a Vectra ani nevrzne.A to je auto dvojnásobné ceny než i30.A taky má dost much.
Přestaňte řešit hlouposti,možná otravující,ale hlouposti a začněte se ježděním zase bavit.Dnes ráno jsem si uvědomil,že při jízdě už nevnímám vrzající roletku zavazadlového prostoru(je tam nějaká blbá guma a v mrazech se tře o plast a vrže v uložení) a hned se mi jelo líp.A taky už jsem byl někdy naštvaný,že nemám tohle a jiní jo,že by tohle mohlo fungovat líp než funguje,že by tohle mohlo být provedeno kvalitněji,nebo lépe zvolený materiál.Ale žádné auto není ideální,kór když je to novinka a ne 10,15,20 let stará a upravovaná technika,viz koncern.Třeba to bude po faceliftu lepší....
K tématu. Co se mé zprzněné opravy poškrábaných dveří týče,už je to konečně opraveno. Dostal jsem náhradní auto zdarma,takže určité uklidnění.Co se týče filtru,nějak to vyšumělo.Každý máme svůj názor na věc a bylo mi vysvětleno ,že je to normální,když je za chvíli takhle černý.Nedal jsem se odbýt,tak jsem se chvíli dohadoval,ale nakonec jsem to vzdal.Jsem prudší povaha a když mi nabídli výměnu a kontrolu po stejném počtu kilometrů,tak už jsem byl tak vytočený,že jsem s díky odmítl a odkráčel.Takže ani netuším,jak to dopadlo.Je ale fakt,že v tomhle servisu už mně na garančce neuvidí.Nějak jsem ztratil důvěru.
@rehurek: Co se týče seřízení světel,tak tomu moc nerozumím.Když jsem měl auto nové,chtěl jsem vyměnit žárovky a seřídit světla.Svítily dobře,ale když už jsem si koupil ty lepší žárovky,proč je tam nedát. Jenže mi světla seřídili tak,že svítily 3 metry před auto.Reklamoval jsem v jiném servise stejného majitele.Tam mi je seřídili a já na to jezdím dodnes.Dnes jsem vracel auto ze stejného servisu a taky svítilo níž než jsem zvyklý,ale furt docela dobře.Buď nemají nějaké jasně dané parametry,jak to seřizovat,nebo něco dělají blbě,nebo tam hraje roli lidský faktor.
Naposledy upravil(a) matysekul dne 08 led 2010, 23:36, celkem upraveno 1 x.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
do posledniho puntiku souhlasim. Laufas uz asi pochopil, z ceho si tady furt utahuju. Ale mam pocit, ze nekteri majitele rano vstavaji s tim, aby mohli hledat chyby. Ty chyby jsou vsude, u vsech. Mluvi se o nich vic, ci min, ale jsou. Cena i30ky odpovida dle me tomu, co dostanete. A jak jsem na to prisel? Pred 16ti lety stala "blba" Lantra v slusne vybave (klima, elektrika) a benzinu 1.6 560 tisic, s polovicnim platem co dnes. Na lepsi jsme nemeli. Za cenu dnesni i30ky byla v 96tym Felina. Dnes muze mit auto kazdy a tomu odpovida i kvalita tech aut.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
No a to je další věc,kterou si málokdy uvědomuji.Ceny aut se drží.Poslední 2 roky sice padají,ale dle mého názoru,jen díky Kia Ceee´d a Hyundai i30,kteří tyhle stojaté vody rozhýbaly.A platy jsou přecijen trochu jinde než před 5. či 10. lety,kdy trochu vybavená Felda stála skoro stejně jako moje auto.A to to nebyl nějaký extra vybavený kousek.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
matysek: s temi Lexusy jsi to vystihl presne, driv byl clovek s autem za pul mega buh a sousedi zavisti pukali, dneska nic neobvyklyho. Staci se rozhlidnout v kolone kolem sebe, cim lidi jezdi. Ja jsem tady za Hyundai fanatika, ale jsem stale presvedceny o tom, ze za ty prachy jinde neporidim lip. A mam proste radost, jizdu si uzivam a neresim neskutecny pitomosti, o kterych se v tyhle sekci lze docist. Kde vsichni berou tu jistotu, ze zrovna ten jejich kousek, kterej by vzali treba u Fordu, nebude mit mouchy...a ze nenarazi na takovy podvodniky, jako maji nektere servisy.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
mno ja mam na to iny nazor, teda aspon trochu. Nejak to porovnavam vzdy s dalsim novym autom, ktore som kupoval a ktorym som toho najazdil celkom dost (asi 25 000km) - Ford Fiesta. Ono ked tak citam na New Accent fore ze vela ludom cosi huci, cosi drnci a pod zistujem ze mne to na Accente nerobi, resp nevnimam to. Stale ale oproti Fieste pocitujem par veci, ktore inak ako nedotiahnute nedokazem pomenovat. Pochopitelne nie Fiesta tiez nie je svatica, problemy u nej vsak vnimam ako vec servisu (ten je katastrofalny - VIP auto Zilina).
Ja Laufasovi a aj dalsim chalanom co sa neboja povedat, ze to auto nie je ani zdaleka idealne drzim so vsetkeho palce. Pretoze ak sa budeme placat po ramenach ake to mame suprove a vlastne ine znacky to iste nemaju tiez idealne a mozno aj horsie, v takom pripade sa nikam nedostaneme. Ak budu predajcovia pod tlakom, tak bude pod tlakom dovozca. A je na nom, ci nejak pohne vyrobcom. Preto ja osobne kritickych majitelov i30 na fore vidim velmi rad a suhlasim s tym ze pocuvaju, prehmatavaju a kontroluju svoju i30
Ako citam, i30 ma u svojich majitelov relativne vela otaznikov a len tym ze ich pomonuju, je mozne s tym nieco robit. Argument "je to len auto za 300 000" neobstoji... 300 000 velmi solidny rocny plat a myslim, ze si clovek za tie peniaze zasluzi to najlepsie co je mozne vyrobit. Ono casto je problem, ze naplanovane je to dobre, skor sa to flaka pri vyrobe & vystupnej kontrole
Ja Laufasovi a aj dalsim chalanom co sa neboja povedat, ze to auto nie je ani zdaleka idealne drzim so vsetkeho palce. Pretoze ak sa budeme placat po ramenach ake to mame suprove a vlastne ine znacky to iste nemaju tiez idealne a mozno aj horsie, v takom pripade sa nikam nedostaneme. Ak budu predajcovia pod tlakom, tak bude pod tlakom dovozca. A je na nom, ci nejak pohne vyrobcom. Preto ja osobne kritickych majitelov i30 na fore vidim velmi rad a suhlasim s tym ze pocuvaju, prehmatavaju a kontroluju svoju i30
Ako citam, i30 ma u svojich majitelov relativne vela otaznikov a len tym ze ich pomonuju, je mozne s tym nieco robit. Argument "je to len auto za 300 000" neobstoji... 300 000 velmi solidny rocny plat a myslim, ze si clovek za tie peniaze zasluzi to najlepsie co je mozne vyrobit. Ono casto je problem, ze naplanovane je to dobre, skor sa to flaka pri vyrobe & vystupnej kontrole
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Trošku špatně pochopeno,ale budiž.
Netvrdím,že to auto je ideální ,ani jsem to nikdy netvrdil.Ani se nepoplácávám po ramenou.Ale co si budem povídat,nedokonalosti,které se tady pojmenovávají,nejsou tak drastické,aby se nedaly řešit.A pár majitelů je tady naštvaných ale svůj problém neřeší.Proč by jezdili pořád do servisu,aby jejich závadu odstranili,radši budou nadávat na fóru.Snad nejhorší,co se projevuje,je smrdící spojka.Ale doteď ještě nikomu neodešla. A když slyším některé závady,nebo problémy,nevím jestli se mám smát, nebo brečet.
Pojmenoval jsi to správně,koupíš auto za slušný roční plat.Co jsi za slušný roční plat koupil před 10.,15.,20.lety? Trošku s rozumem by to chtělo brát.Máš pocit,že firmy v automobilovém průmyslu budou dělat bez zisku,tomu moc nevěř.Prostě přesedlají na nekvalitnější a levnější materiály a budou doufat,že jim to bude procházet.Ale udělají to spíš ty firmy,které doteď jely s úžasným ziskem,než ty firmy,které byly zvyklé vyrábět a prodávat auta lacino.Budeš kolovat po různých značkách,nadávat,remcat a stejně zjistíš,že je to všude +- stejné. A jestli si myslíš,že dovozce,prodejce,nebo výrobce zajímá nějaké fórum,nebo problémy uživatelů,jsi trochu vedle.Zajímá je pouze a jen zisk. Jsou samozřejmě světlé vyjímky,které se snaží pro zákazníka udělat něco navíc,ale je jich velmi málo.
Takže my se tady můžem vztekat,remcat,plácat se po ramenou,stavět se na hlavu.Ale pokud nezačneme se servisy tyto problémy řešit a oni neuvidí,že si stěžuje víc a víc lidí a jim ubývají zisky,tak s tím nic dělat nebudou.A to je ta věc,o kterou mi prvotně jde.Přijde sem borec,mám problém,vyřešte ho,přece nebudu jezdit do servisu.Přijde další,garančka v pohodě,ale že by napsal,jestli mu odstranili jeho problém,nebo jim to aspoň řekl a požadoval nápravu.Ne,přijde do servisu a mlčí.Pak se vykecává na fóru.jaká je Hyundai s....a,protože tomu vrže tohle,nebo smrdí tohle.
Je to jen můj názor.Nikomu ho nevnucuji,ale stojím si za ním.
Netvrdím,že to auto je ideální ,ani jsem to nikdy netvrdil.Ani se nepoplácávám po ramenou.Ale co si budem povídat,nedokonalosti,které se tady pojmenovávají,nejsou tak drastické,aby se nedaly řešit.A pár majitelů je tady naštvaných ale svůj problém neřeší.Proč by jezdili pořád do servisu,aby jejich závadu odstranili,radši budou nadávat na fóru.Snad nejhorší,co se projevuje,je smrdící spojka.Ale doteď ještě nikomu neodešla. A když slyším některé závady,nebo problémy,nevím jestli se mám smát, nebo brečet.
Pojmenoval jsi to správně,koupíš auto za slušný roční plat.Co jsi za slušný roční plat koupil před 10.,15.,20.lety? Trošku s rozumem by to chtělo brát.Máš pocit,že firmy v automobilovém průmyslu budou dělat bez zisku,tomu moc nevěř.Prostě přesedlají na nekvalitnější a levnější materiály a budou doufat,že jim to bude procházet.Ale udělají to spíš ty firmy,které doteď jely s úžasným ziskem,než ty firmy,které byly zvyklé vyrábět a prodávat auta lacino.Budeš kolovat po různých značkách,nadávat,remcat a stejně zjistíš,že je to všude +- stejné. A jestli si myslíš,že dovozce,prodejce,nebo výrobce zajímá nějaké fórum,nebo problémy uživatelů,jsi trochu vedle.Zajímá je pouze a jen zisk. Jsou samozřejmě světlé vyjímky,které se snaží pro zákazníka udělat něco navíc,ale je jich velmi málo.
Takže my se tady můžem vztekat,remcat,plácat se po ramenou,stavět se na hlavu.Ale pokud nezačneme se servisy tyto problémy řešit a oni neuvidí,že si stěžuje víc a víc lidí a jim ubývají zisky,tak s tím nic dělat nebudou.A to je ta věc,o kterou mi prvotně jde.Přijde sem borec,mám problém,vyřešte ho,přece nebudu jezdit do servisu.Přijde další,garančka v pohodě,ale že by napsal,jestli mu odstranili jeho problém,nebo jim to aspoň řekl a požadoval nápravu.Ne,přijde do servisu a mlčí.Pak se vykecává na fóru.jaká je Hyundai s....a,protože tomu vrže tohle,nebo smrdí tohle.
Je to jen můj názor.Nikomu ho nevnucuji,ale stojím si za ním.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Nelibi se mi zase pristup, ze se vsim do servisu. Ta kvalita je takova, za kdyz je auto v servisu, cekam co na nem pokazi. Proc bych si nemohl dotahnout sroubek u sedacky, kdyz mi to tu nekdo poradi? Auto pujde do servisu bud na garancku nebo v pripade, ze ten problem bude neunosnej. A kdyz se objevi nejaka vec, co se mi nelibi, napisu to. Stejne jako naopak. Jestli se to nekomu nelibi, je to jeho vec
Ad spojka: Poprve sedla do i30 tetka, ze bude ridit. Na prvni krizovatce tak neskutecne prismahla tu spojku, az to pekny nebylo. Urcite jeji chyba, ze? Ona jezdi se vsim co ma kola, ridicak i na nakladak a najeto ma statisice km.
Hledal jsem sekci o lupani ve volantu: Jen dodam, ze to samo prestalo
Ad spojka: Poprve sedla do i30 tetka, ze bude ridit. Na prvni krizovatce tak neskutecne prismahla tu spojku, az to pekny nebylo. Urcite jeji chyba, ze? Ona jezdi se vsim co ma kola, ridicak i na nakladak a najeto ma statisice km.
Hledal jsem sekci o lupani ve volantu: Jen dodam, ze to samo prestalo
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
A zajisté již spojku někdo reklamoval
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
pokud se nemylim, tak jo. btw je to nedostatek auta, ale mne nesmrdi, takze je mi sumak
i30 1.4 + kn, 12/2007