![Anxious 8-[](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Je to kombinace obou uvedených variant. Přes týden po městě do práce a o víkendu většinou rodinné návštěvy.Hardcam píše:Brzdove desticky pri slusnem zachazeni vydrzi desitky tisic km. Mluvime-li o originalech nebo kvalitnich z druhovyroby. Pri Tvem najezdu bych tipoval, ze budou orezle kotouce nebo ztuhly trmen. Jak najedes tech 900km mesicne? Couracky po meste nebo vikendovy jezdeni?
Nerikej, ze by se s autm melo hybat jen proto, aby nerezly desticky a ze je tim padem chyba zase v majiteloviHardcam píše:Tak pokud je auto denne v zabehu, tak kotouce orezle nebudou. Pes je zakopany jinde.
To ''extra'' mam na mysli jako ze by to ohrozovalo funkci. I kdyz umyvas, tak zreznou. Je to razdvalaufas píše: Kazdopadne bych to vubec neresil, pokud to nerezne nejak extra. Proste parkrat pribrzdis nez dojedes na kreuzung a mas po rzi.
Pokud myslíš normální jezdění co nejvíc využívat brzdění motorem a nejezdit stylem brzda-plyn, tak s tou výdrží brzd docela souhlasím (jinak můžou odejít třeba i po 15 tis.). U minulého auta jsem takto měnil přední brzdy i s ventilovanýma kotoučema po 100 tis.km. Ale to už mechanik říkal, že to je extrém. Nazadu byly bubny a ty byly i s obložením úplně v pohodě. Jsem teda zvědavý jakou budou mít výdrž naMexican píše:900 mesacne / 10 000 rocne je "normalny" najazd domaceho auta. Nemyslim si ze pri "normalnom" jazdeni by mali brzdy u noveho auta dat o sebe poznat skor nez pred 75 000km
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |