Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Ahoj,
Tak jsem včera měnil palivovej filtr a jak jsem ho povoloval klíčem zespodu, tak se mi podařilo ukroutit trubičku, která vede z filtru do nádrže.
Chtěl jsem teda tu trubičku vydělat a nějak spojit ale můžu pátrat jak dlouho chci ale spoj nikde nenacházím.
To mi neříkejte, že je trubička z filtru až do nádrže z jedné části??!!
Tady se na první pohled zdá, že je spoj trubička-hadička ale podle mě tomu tak není, podle mě je to trubička obalená gumovou hadičkou a ta pokračuje až do nádrže
Další problém je, že se ta horní část trubičky (ta co zůstala v matce u filtru) je dost krátká takže by byl možná problém se spojováním...
No a další věc, co mě zaráží je, že v těch trubičkách snad není žádná díra To se to tím ukroucením zadělalo, či co? Nebo jak je to u těchle trubiček u palivovýho filtru?
Dík.
Tak jsem včera měnil palivovej filtr a jak jsem ho povoloval klíčem zespodu, tak se mi podařilo ukroutit trubičku, která vede z filtru do nádrže.
Chtěl jsem teda tu trubičku vydělat a nějak spojit ale můžu pátrat jak dlouho chci ale spoj nikde nenacházím.
To mi neříkejte, že je trubička z filtru až do nádrže z jedné části??!!
Tady se na první pohled zdá, že je spoj trubička-hadička ale podle mě tomu tak není, podle mě je to trubička obalená gumovou hadičkou a ta pokračuje až do nádrže
Další problém je, že se ta horní část trubičky (ta co zůstala v matce u filtru) je dost krátká takže by byl možná problém se spojováním...
No a další věc, co mě zaráží je, že v těch trubičkách snad není žádná díra To se to tím ukroucením zadělalo, či co? Nebo jak je to u těchle trubiček u palivovýho filtru?
Dík.
Hyundai Coupe 2.0 102kw r.v. 1997 žlutá
- Reklama
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Ahoj!
je to az k nadrzi.Jinak ten spoj je klasika jako treba na brzd. trubickach.Mas moznost to budto vyndat a koupit origo trubku a nebo jestli ti ji nekdo vyrobi kdo dela brzdove vedeni.
je to az k nadrzi.Jinak ten spoj je klasika jako treba na brzd. trubickach.Mas moznost to budto vyndat a koupit origo trubku a nebo jestli ti ji nekdo vyrobi kdo dela brzdove vedeni.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Ak to je rozmerovo ako brzdova trubka, tak medenu (6,8 atd..) zozenies aj od chladiarov, mali sme takto metraz, ked sme robili komplet brzdy na GAZa.
No a potom ti este treba "perklovacku" na rozklepanie tych koncov do prevlecnych matic.
No a potom ti este treba "perklovacku" na rozklepanie tych koncov do prevlecnych matic.
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Jej takže až k nádrži hm...a tam to vede kamsi nahoru a není tam vůbec přístup.
Takže celou novou trubičku se mi fakt nechce dávat.
Tím pádem uvažuju, že si teda seženu kousek stejné trubičky a pak musím nějak tu trubičku na jedné straně rozšířit aby to drželo v matici. A to udělám tou pertlovačkou? Co když ji nemám kde sehnat? Dá se to udělat nějak jinak?
A tyhle trubičky se spojují letováním? Nebo se to nějak svařuje? Akorát nebude lehký to zavařit bez vyndání trubičky
Je to jen můj pocit, nebo se u jiných aut trubičky v určitých místech spojují? Udivuje mě, jak je tohle auto blbě řešený, co se týče následných oprav, viz čidlo abs, který když chceš odpojit, tak musíš oddělat podběh; když měníš brzdy tak zničíš ložisko. To je ale asi jen zlomek blbě vyřešených věci...nemá cenu se rozčilovat.
Takže celou novou trubičku se mi fakt nechce dávat.
Tím pádem uvažuju, že si teda seženu kousek stejné trubičky a pak musím nějak tu trubičku na jedné straně rozšířit aby to drželo v matici. A to udělám tou pertlovačkou? Co když ji nemám kde sehnat? Dá se to udělat nějak jinak?
A tyhle trubičky se spojují letováním? Nebo se to nějak svařuje? Akorát nebude lehký to zavařit bez vyndání trubičky
Je to jen můj pocit, nebo se u jiných aut trubičky v určitých místech spojují? Udivuje mě, jak je tohle auto blbě řešený, co se týče následných oprav, viz čidlo abs, který když chceš odpojit, tak musíš oddělat podběh; když měníš brzdy tak zničíš ložisko. To je ale asi jen zlomek blbě vyřešených věci...nemá cenu se rozčilovat.
Hyundai Coupe 2.0 102kw r.v. 1997 žlutá
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Kdaz povolis nadrz tak se k tomu lehce dostanes.Jinak varit benzinovou trubicku na aute je hazard! Jinak je to benzinove vedeni a radci bych koupil a nebo nechal vyrobit jinou,nez nekde schoret!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Ked nie letovat, tak co to zlepit cez dalsiu rurku, ktora sa navlecie na tie dva konce?
Aj ked ako pise vyssie, ide to dobre vybrat (nerobil som, ale verim), tak potom asi nie je o com, aj ked to je asi otazka moznosti - zdvihak etc....
Ten koniec sme rozklepavali aj tak, ze si mal zelezny kus, v ktorom bola diera priemeru trubky rozrezany napoly.
Vlozis tam trubku, tie dva kusy pritiahnes k sebe zvierkou a zvrchu tam nejakou kuzelovou plochou naklepes ten odskok.
Potm si to pri dotahovani sadne - teda ak je to med treba ju popustit, aby to zmaklo (nahriat a vlozit do vody).
Aj ked ako pise vyssie, ide to dobre vybrat (nerobil som, ale verim), tak potom asi nie je o com, aj ked to je asi otazka moznosti - zdvihak etc....
Ten koniec sme rozklepavali aj tak, ze si mal zelezny kus, v ktorom bola diera priemeru trubky rozrezany napoly.
Vlozis tam trubku, tie dva kusy pritiahnes k sebe zvierkou a zvrchu tam nejakou kuzelovou plochou naklepes ten odskok.
Potm si to pri dotahovani sadne - teda ak je to med treba ju popustit, aby to zmaklo (nahriat a vlozit do vody).
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Zlepit přes další rurku? Jako že dáš mezi to trubičku větší? Ale pak to stejně musíš nějak zaletovat/zavařit, ne?
Jinak možnosti nic moc. Jedině přes malej hever...je to naprd no...nejradši bych to tam nechal a nějak to tam dal bez vyndávání celé trubičky...
Jinak možnosti nic moc. Jedině přes malej hever...je to naprd no...nejradši bych to tam nechal a nějak to tam dal bez vyndávání celé trubičky...
Hyundai Coupe 2.0 102kw r.v. 1997 žlutá
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Ano presne tak, ze na tie dve konce navlecies o vacsi kusok rurky, najlepsie za tepla s presahom.To benzinu odolne lepidlo bude len kvoli tesnenie, mam takto kovovym epoxidom prilepeny paliovy kohut - bol vylomeny (sice na GAZe), ale drzi bez problemov, ale tuto je asi vyssi tlak...
Dalsia moznost je navliest na ten zvysok ktory ide k nadrzu prevlecnu maticu, rozklepat (pertlovackou) ten koniec a vyrobit si dalsich 10 cm trubky, ktora bude mat na oboch koncoch prevlecnu maticu. Potom to mozes napojit napriklad cez brzdovu kocku...
Dalsia moznost je navliest na ten zvysok ktory ide k nadrzu prevlecnu maticu, rozklepat (pertlovackou) ten koniec a vyrobit si dalsich 10 cm trubky, ktora bude mat na oboch koncoch prevlecnu maticu. Potom to mozes napojit napriklad cez brzdovu kocku...
- Lhoty
- Moderátor
- Příspěvky: 1197
- Registrován: 02 říj 2007, 10:32
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
sehnat kus co ti bude pasovat do filtru,zapertlovanej...pak tu co si ukroutil o kus zkrátit, sehnat gumovou hadicku(
pevnou,kvaitni)s vnitrnim prumerem o něco málo menším než je vnější průměr benzinový hadičky a udělat z ní mezikus, dobře utáhnout stahovací sponkou a mělo by to vydržet.....jinak měď nedávat, radši železo, měď dělá bordel a neradiji vidí na STK
pevnou,kvaitni)s vnitrnim prumerem o něco málo menším než je vnější průměr benzinový hadičky a udělat z ní mezikus, dobře utáhnout stahovací sponkou a mělo by to vydržet.....jinak měď nedávat, radši železo, měď dělá bordel a neradiji vidí na STK
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Není to risk, dávat tam guvomou hadičku když tím teče benzin? Navíc asi ne malým tlakem. Jakej je tam vlastně tlak?Lhoty píše:sehnat kus co ti bude pasovat do filtru,zapertlovanej...pak tu co si ukroutil o kus zkrátit, sehnat gumovou hadicku(
pevnou,kvaitni)s vnitrnim prumerem o něco málo menším než je vnější průměr benzinový hadičky a udělat z ní mezikus, dobře utáhnout stahovací sponkou a mělo by to vydržet.....jinak měď nedávat, radši železo, měď dělá bordel a neradiji vidí na STK
Hyundai Coupe 2.0 102kw r.v. 1997 žlutá
- Lhoty
- Moderátor
- Příspěvky: 1197
- Registrován: 02 říj 2007, 10:32
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
nevim jakej je tam tlak, ale už jsem to někde viděl takhle udělaný....
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Tady to je, ttd palivové soustavy.
- Přílohy
-
- Graphic1.jpg (106.56 KiB) Zobrazeno 3737 x
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
jsem chtěl tipnout 3-4bary, jsou tam 3bary dle tabulky od Radeho, i tak na případně gumovou hadičku celkem dost. Ale pokud dáš dobrou hadičku a pro jistotu třeba dvě pásky na každou stranu, vydrží to. Řešil bych to stejně, nebo aspon bych to takto zkusil. Já ten filtr měnil taky a povolit tu spodní převlečnou matici byl porod, přístup nula, vidět na to nebylo a povolil jsem to až tak na 10pokus...5x mi z toho sletěl klíč a 4x jsem se bál, že to urvu, ale vyšlo to, naštěstí.
Je jasný, že výměna potrubí by byla lepší. Každej spoj je riziko.
Je jasný, že výměna potrubí by byla lepší. Každej spoj je riziko.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Dej tam hadicu, v každých autodílech je mají, jsou na 10 atmosfér a přežijou oleje, benzín i lpg.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: Výměna palivového filtru - ukroucená trubička (Coupe 1G)
Tak už to mám hotový. Dal jsem mezi to celkem silnou gumovou hadičku a utáhnul dvouma utahovacíma sponkama. Zatím to drží. Uvidíme.
Hyundai Coupe 2.0 102kw r.v. 1997 žlutá