vymena motora.s-coupe GT-poradte
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 led 2010, 21:37
vymena motora.s-coupe GT-poradte
zdravim.pomozte niekto
pred rokom som kupyl s-coupe GT a odvtedy ide vsetko dole vodou .kupyl som ho s tym ze ho idem robit...lebo dymil ale bohovsky...no a teraz uvazujem bud nad vymenou motora alebo vymenim kruzky po pripade ventylove puzdra.ak si to predstavujem s tou vymenou motora jednoducho tak ma vyvedte z omylu.ak sa to da tak aky motor pasuje na tu prevodovku, je stym vela roboty?zatim vdaka...
pred rokom som kupyl s-coupe GT a odvtedy ide vsetko dole vodou .kupyl som ho s tym ze ho idem robit...lebo dymil ale bohovsky...no a teraz uvazujem bud nad vymenou motora alebo vymenim kruzky po pripade ventylove puzdra.ak si to predstavujem s tou vymenou motora jednoducho tak ma vyvedte z omylu.ak sa to da tak aky motor pasuje na tu prevodovku, je stym vela roboty?zatim vdaka...
- Reklama
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
Tipnul bych, že Ti to kouří kvůli vylágrovanýmu turbu. = mělo by stačit vyměnit turbo.
Stav motoru si zjistíš, když si necháš změřit kompresi. To by Ti měli udělat ve skoro každém servisu.
Kdyžtak mě opravte, jestli jsem tu plácnul nějakej blud....
Stav motoru si zjistíš, když si necháš změřit kompresi. To by Ti měli udělat ve skoro každém servisu.
Kdyžtak mě opravte, jestli jsem tu plácnul nějakej blud....
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
Začal bych tím jak ti dýmý tedy jestli voda či olej přez válce či rovnou do výfuku tzn bílí modrý šedý či černý dým tedy co doléváš pokud něco nějak více než je zdrávo. Pokud to je voda tak na 90% těsnění pod hlavou. Pokud olej který jde přez motor můžou to být netěsnící ventilová vodítka z odvětrání hlavy které se dá vyřečit jinak nebo kroužky test komprese nemusí být směrodatný pokud jsou podpálené či jinak netěsní ventyli. Nejčastěji to je jak je napsáno vůlí turba tu zjistíš celkem jednoduše sundáš sání z turba pokusíš se zahýbat turbínou pokud ti jde v rámci milimetru do stran je to ještě v pořádku ale pokud máš nějakou znatelnější vůli podél osi otáčení turbíny našel jsi velice pravděpodobně příčinu potíží. Ale ze zkušenosti to tak přímo být nemusí může být přicpaná odvodní trubička oleje a v turbu je moc velký tlak kůli kterému jde olej přez ložiska to muže být příčina pokud mít turbo vůli v ose nebude. Pokud je dým černý jde o špatné spalování směsy ale s tím se setkáš zcela vyjmečně a pokud není motor nějak poladěný můžeš toto prakticky vyřadit.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 led 2010, 21:37
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
no turbem tu nebude, lebo už chodim bez turba...
ak mozem tak trosku historie mojho s-coupe...ked som ho kupyl dimil tak ako teraz.presiel som na nom 250 km a doma som donho vilial 3 litre oleja takze neviem ci to spapalo 3 litre alebo tam olej nebol lebo som neskontroloval...kazdopadne uz ked som na nom behal tak som mu nechaval len tak 2 litre lebo vtedy az tak nedymil.takze som urobil nejakych 2000 km na 1.5 -2 litroch oleja.takze na riske som olej nemal nikdy, tak som zadrel aj dve turba.dym je to taky akurat sedy az biely.motor mi uz od zaciatku ako som ho kupyl trosku klepal asi nejake ventyly ale to som az tak neriesil.a trosku vody mi tiez stale chyba, ale iba kusok tak 4 deci ked pozrem dakedy.
a chcel by som sa este spytat ze ked aj by som spravil tento motor ale necham ho bez turba tak bude mat vykon ako s-coupe 65 kw? alebo mensi?lebo ja tam mam celu pripravu povodnu len som vybral turbo...a zda sa mi ako keby nemal vobec tlak.vykon teraz kludne mozem porovnat so skoda 120.zatial vdaka za rady...
ak mozem tak trosku historie mojho s-coupe...ked som ho kupyl dimil tak ako teraz.presiel som na nom 250 km a doma som donho vilial 3 litre oleja takze neviem ci to spapalo 3 litre alebo tam olej nebol lebo som neskontroloval...kazdopadne uz ked som na nom behal tak som mu nechaval len tak 2 litre lebo vtedy az tak nedymil.takze som urobil nejakych 2000 km na 1.5 -2 litroch oleja.takze na riske som olej nemal nikdy, tak som zadrel aj dve turba.dym je to taky akurat sedy az biely.motor mi uz od zaciatku ako som ho kupyl trosku klepal asi nejake ventyly ale to som az tak neriesil.a trosku vody mi tiez stale chyba, ale iba kusok tak 4 deci ked pozrem dakedy.
a chcel by som sa este spytat ze ked aj by som spravil tento motor ale necham ho bez turba tak bude mat vykon ako s-coupe 65 kw? alebo mensi?lebo ja tam mam celu pripravu povodnu len som vybral turbo...a zda sa mi ako keby nemal vobec tlak.vykon teraz kludne mozem porovnat so skoda 120.zatial vdaka za rady...
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
GT motor má kvůli turbu menší komprese než LS motor továrně bez turba, takže když to turbo odpojíš nebo když ho máš rozbité, stane se z něj líná mrcha co má tak 50kW možná míň.
Přijde mi divný že bys zadřel už dvě turba, to mi trochu nejde na rozum... měnil jsi olej a filtr někdy?
Přijde mi divný že bys zadřel už dvě turba, to mi trochu nejde na rozum... měnil jsi olej a filtr někdy?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
To rikam kamosovy a furt me cpe, ze to jede lip nez atmosfera a to je automechanik ucen sice, ale je...
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
A kamarad se furt divi, ze propada, co?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 led 2010, 21:37
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
no prve original garett t15 som vymenil lebo auto neslo do otacok iba do 2500-3000 ako kedy a myslel som ze je to turbo aj oska bola taka ze uplne vychylka asi 4mm.a bolo aj uplne krizom puknute, asi prehriate.potom som tam dal turbo IHI z fiatu una 1.4.spravil som zvody a neslo ani to.potom sme zistily ze to trhalo koli palivovemu filtru ale uz pozde lebo som chodil vzdy na 2 litroch oleja aby nedymil.no a toto mi uplne zadrelo , turbinku som nevedel otocit ani kliestami.tak som to dal von.T 15 bolo isto zle lebo mi tlakovalo iba na 3 diody max.a ked som dal to IHI tak uz islo na 6 len ten palivovy filter a olej.no ale kazdopadne si pojdem dat zmerat tlaky aby som vedel preco dymi a co treba vymenit.neviete nahodou priblizne co to stoji?
-
- *
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 bře 2009, 01:10
- Bydliště: Hranice
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
a potom k tomuto tématu je třeba dodat že gt má úplně jinou převodovku než LS to je možná ten hlavní problém nebo možná jeden za hlavních tak proto je to taky líné gt prostě potřebuje otáááááááááááčky
-
- *
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 bře 2009, 01:10
- Bydliště: Hranice
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
sezen si budík do 12 baru kousek trubky na konec te tubky kousek gumy aby utěsnila prostor tam kde přijde svíčka a jeden vále po druhém změřit gt by melo mít něco přes 10 asi 10.5 ale takové gt tady asi není ale 9.5 ještě jde co je pod je špatně no doufám že tady nepíšu hlouposti když tak mně opravtemichal.s-coupeGT píše:no prve original garett t15 som vymenil lebo auto neslo do otacok iba do 2500-3000 ako kedy a myslel som ze je to turbo aj oska bola taka ze uplne vychylka asi 4mm.a bolo aj uplne krizom puknute, asi prehriate.potom som tam dal turbo IHI z fiatu una 1.4.spravil som zvody a neslo ani to.potom sme zistily ze to trhalo koli palivovemu filtru ale uz pozde lebo som chodil vzdy na 2 litroch oleja aby nedymil.no a toto mi uplne zadrelo , turbinku som nevedel otocit ani kliestami.tak som to dal von.T 15 bolo isto zle lebo mi tlakovalo iba na 3 diody max.a ked som dal to IHI tak uz islo na 6 len ten palivovy filter a olej.no ale kazdopadne si pojdem dat zmerat tlaky aby som vedel preco dymi a co treba vymenit.neviete nahodou priblizne co to stoji?
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
Palicka Jenom o tý převodovce to není, věř mi S mým prvním GTčkem jsem jezdil po tom co sem upek turbo normálně takhle: http://www.stream.cz/video/11/275265-vy ... d_id=66792
...a bylo to neskutečně líný... takový ty kecy že když to má řídící jendotku z GT tak i bez turba to jede líp, ať si nechaj chytráci na koledu a ať radši jedou s prasklou žárovkou do servisu
...a bylo to neskutečně líný... takový ty kecy že když to má řídící jendotku z GT tak i bez turba to jede líp, ať si nechaj chytráci na koledu a ať radši jedou s prasklou žárovkou do servisu
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 17 led 2010, 21:37
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
no jo.tak tlak uz viem zmerat par kamaratou to uz robilo tak mi pomozu.a este mam otazku...niekde tu vedla som cital ze s-coupecku pasuju kruzky z felicie 1.3...tak co s tym mozem to risknut alebo asi vela nevidrzia....su vraj za 700 kč.tak ako?
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
No docela bych tomu věřil... bohužel pár měsíců po tom co dotyčný člen ty kroužky na auto nandal, ho prodal mimo klub a od té doby jsem na něj nikde nenarazil... Pprý s tím ale najel pár tisíc KM a bylo to v pohodě.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
Myslim, ze na tohle upozornoval -JXD- (mozna Yurii) tak se ho zeptej, myslim ze to resil a nekdo to nasel, je tu i tema nekde snadmichal.s-coupeGT píše:no jo.tak tlak uz viem zmerat par kamaratou to uz robilo tak mi pomozu.a este mam otazku...niekde tu vedla som cital ze s-coupecku pasuju kruzky z felicie 1.3...tak co s tym mozem to risknut alebo asi vela nevidrzia....su vraj za 700 kč.tak ako?
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
-
- *
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 bře 2009, 01:10
- Bydliště: Hranice
Re: vymena motora.s-coupe GT-poradte
nechci dělat chytráka a vím že převodovka je jen jedna z příčin malého výkonu,ale je taky dost zásadní hlavně chci jen napsat že to co tady píšu je čistě můj názor a nechci tu nikoho pruditYurii píše:Palicka Jenom o tý převodovce to není, věř mi S mým prvním GTčkem jsem jezdil po tom co sem upek turbo normálně takhle: http://www.stream.cz/video/11/275265-vy ... d_id=66792
...a bylo to neskutečně líný... takový ty kecy že když to má řídící jendotku z GT tak i bez turba to jede líp, ať si nechaj chytráci na koledu a ať radši jedou s prasklou žárovkou do servisu