Ja na podobne auto daval uz odkaz, tam byla uvedena spotreba dokonce tusim 2,5littru na sto, nevim presne, jsem linej hledat
Ja bych tohle nechtel, vubec vubec vubec, ale jak uz jste rikali, tak lidi co najedou prd, tak pro ne je to auto vyzva...spotreba u toho TDI bude treba dobra, ale porad jsou tu veci navic, jako je treba turbo atd a pripadna oprava se prodrazi a ta spotreba to nezachrani...a celkove diesel si ja osobne myslim, ze na takove to dojizdeni do lidlu pro chleba 1km a zpet je spatny pro dieslovy auto...
1,2 TDI ... co dodat? :-D
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: 1,2 TDI ... co dodat? :-D
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
- Reklama
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 TDI ... co dodat? :-D
HPT-hnusná teploušká popelnice
Jinak a2 1,2tdi mela pritelkyne.Stalo to penez jako svine, horší šunt sem nevidel.a spotřeba byla tusim neco kolem peti litru.Tam je problem ze to auto nema silu a defakto furt je plne plyn.
Jinak a2 1,2tdi mela pritelkyne.Stalo to penez jako svine, horší šunt sem nevidel.a spotřeba byla tusim neco kolem peti litru.Tam je problem ze to auto nema silu a defakto furt je plne plyn.
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
- R.e.d.m.a.n.
- **
- Příspěvky: 480
- Registrován: 20 úno 2009, 16:07
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 TDI ... co dodat? :-D
NO nvm jestli to byla vyjimka , ale videl sem feldu s 350 000 najetejma na vlastni oci teda jestli nekdo nepretocil tachec na druhou stranu a este jednu ktera mela 285 tis , tak nvm no neco to taky ujede kdyz to vydrzi nahodou deda ma feldu 1.6 sice najeto jenom 60 tis , ale jede hezkylaufas píše:dle ceho soudis, ze motor z filcky je konstruovan na vyssi porci km nez hatapka? a nevim, jaky to melo vady - vzhledem k poctum prodanych kusu se urcite neco naslo, ale monitoruju 3 auta s htp a bez jedineho podobneho problemuEngineer píše:Laufas:
Ano, máš feliciu 1,3 MPi. Lenže tá niečo aspoň vydrži... Ako už určite vieš prvým HTP-čkam 8V sa začali podpaľovať ventily vo veľkom.
Mimo toho aká ja životnosť toho motora? Koho som sa pýtal tak len pokrčil ramenami a povedal že sa nechá prekvapiť...
Čo sa dá čakať od 1,2TDi? spotrebu určite nie a životnosť určite nie!
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: 1,2 TDI ... co dodat? :-D
K ty felde, ono je to celkem dobre auto si myslim ja, ale nemenil bych, to radsi fakt ten accent, dily levny taky, jede to pekne a lip to teda vypada zrovna vcera jsem delal typkovy brzdy a mel najeto neco kolem 280tisic, ale zrezla byla docela dost, ale motorove prej v poho
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: 1,2 TDI ... co dodat? :-D
Accentdevil: jo, naftak je na kratky cesty blbej, ja lidl spojoval s htp
Redman: asis me spatne pochopil, taky znam filcky, co si to davaj (moje ex a jednu mame doma). Jen nechapu, jak nekdo muze vedet, na kolik km byl konstruovan ten trivalec ve fobii
Redman: asis me spatne pochopil, taky znam filcky, co si to davaj (moje ex a jednu mame doma). Jen nechapu, jak nekdo muze vedet, na kolik km byl konstruovan ten trivalec ve fobii
i30 1.4 + kn, 12/2007
- R.e.d.m.a.n.
- **
- Příspěvky: 480
- Registrován: 20 úno 2009, 16:07
- Bydliště: Sokolov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,2 TDI ... co dodat? :-D
o fabii nic nerikam tam s tebou souhlasim taky tomu moc neverim strejda ma trivalec myslim v seatu nakym a taky mu v zaruce menili motor tam to nebude o tom ze to je fabie ale myslim si ze se ten motor proste utaha sam jak je slabejlaufas píše:Accentdevil: jo, naftak je na kratky cesty blbej, ja lidl spojoval s htp
Redman: asis me spatne pochopil, taky znam filcky, co si to davaj (moje ex a jednu mame doma). Jen nechapu, jak nekdo muze vedet, na kolik km byl konstruovan ten trivalec ve fobii
/-/Yundai Accent 1997 , třídvéřko , 1.3i 12 ventil , tmavě červený , uz to valim přes 205 000
Re: 1,2 TDI ... co dodat? :-D
něco o HTP
- zmiňované podpálené ventily u aut s nájezdem klidně jen 50-60t km, proč? HTP extrémně ohřívá olej, který se tím daleko rychleji znehodnocuje a měl by se měnit už po 5.000km a ne až po 15.000km, v důsledku špatného oleje se v motoru tvoří mrdy karbonu, který znehybní zdvihátka ventilů. Paradoxní je, že to přehřívání oleje nezpůsobuje motor sám o sobě (i když jako třívál ohřívá olej víc), ale způsobuje to umístění katíku, který je uložen přímo u hlavního olejového kanálu. Navíc se díky nevhodnému umístění katíku dostávají piliny z něj zpět do motoru a tam nadělají pěknou paseku. Sranda je, že Škoda o této konstrukční chybě ví a pro motory, kde dojde k podpálení ventilů, dodává opravnou sadu jež mimo jiné obsahuje i nové svody s jinak umístěným katíkem.
Další opravdu kuriozní vlastnost HTP jsou přeskočené rozvody byť je tam řetěz. Hydraulický napínák má totiž příliš velký zdvih, takže poměrně lehce dojde k přeskočení řetězu. Ono kolikrát stačilo zaparkovat v kopci, zařadit kvalt a nedávat brzdu, protitah na motor pak vyvolal přeskočení řetězu. Nutno dodat, že Škodovka to nakonec začala řešit a pozdější vozy už měly napínák upraven. Nicméně x-tisíc HTP s nevhodným napínákem stále čeká na svou smrt.
- zmiňované podpálené ventily u aut s nájezdem klidně jen 50-60t km, proč? HTP extrémně ohřívá olej, který se tím daleko rychleji znehodnocuje a měl by se měnit už po 5.000km a ne až po 15.000km, v důsledku špatného oleje se v motoru tvoří mrdy karbonu, který znehybní zdvihátka ventilů. Paradoxní je, že to přehřívání oleje nezpůsobuje motor sám o sobě (i když jako třívál ohřívá olej víc), ale způsobuje to umístění katíku, který je uložen přímo u hlavního olejového kanálu. Navíc se díky nevhodnému umístění katíku dostávají piliny z něj zpět do motoru a tam nadělají pěknou paseku. Sranda je, že Škoda o této konstrukční chybě ví a pro motory, kde dojde k podpálení ventilů, dodává opravnou sadu jež mimo jiné obsahuje i nové svody s jinak umístěným katíkem.
Další opravdu kuriozní vlastnost HTP jsou přeskočené rozvody byť je tam řetěz. Hydraulický napínák má totiž příliš velký zdvih, takže poměrně lehce dojde k přeskočení řetězu. Ono kolikrát stačilo zaparkovat v kopci, zařadit kvalt a nedávat brzdu, protitah na motor pak vyvolal přeskočení řetězu. Nutno dodat, že Škodovka to nakonec začala řešit a pozdější vozy už měly napínák upraven. Nicméně x-tisíc HTP s nevhodným napínákem stále čeká na svou smrt.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz