Problém s řízením motoru

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od black_sheep »

u nas prodavane coupe nemeli vahu vzduchu, ale nektere modely v zahranici ji naopak meli! takze ve vetsine pripadu tam fakt neni a motor zjistuje objem nasavanyho vzduchu podle teploty v sani a podtlakoveho snimace umisteneho v motorovem prostoru - na kastli pred spolujezdcem, ale muze se stat ze bude vaha vzduchu a to je pak holy nestesti. :-)

tak jako tak na to s otocenym klickem vubec nesahejte - at uz proto, ze to zapise chybu do pameti zavad, tak proto ze hrozi, ze se Vam rozsviti kontrolka airbagu a to bude zbytecny petikliste za "zapocatou hodinu" prace diagnostiky. zapojte si ten check engine, vyblikejte si zavadu a pak reste co dal kdyz to nepujde!!!!!!!!
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Reklama
 

Zdenek2106
*
Příspěvky: 41
Registrován: 26 dub 2009, 21:57
Bydliště: Orlová

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od Zdenek2106 »

Nemam airbag, tudíž asi ani kontrolku, nicméně i přes to nebudu drbat do elektriky s připojenou baterkou, radši. Dík za tip na check engine kusem drátu, jen musím zprovoznit kontrolku check engine....
Lantra J2 - 1.8
Getz 1.3
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od black_sheep »

kdyztak je to tady v tom tematu.. je to tak trosku roztahany, ale dost informaci tam najdes..

https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=75
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Zdenek2106
*
Příspěvky: 41
Registrován: 26 dub 2009, 21:57
Bydliště: Orlová

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od Zdenek2106 »

Tak Check engine je zapojen, po zapnutí zapalování po chvíli zhasne. Na problikání kódů zatím nebyl čas. IMHO to nemá cenu problikávat , pokud check engine trvale nesvítí, nebo jo ? Motor zatím běží v pohodě, asi se to leklo a otáčky nekolísají...

Nicméně, objevil jsem jednu naprasklou hadičku od sání k motoru. Sice se mi nezdá, že by tam tudy vnikal falešný vzduch (hačka měla prasklinu jen cca 5 mm od konce) ale času bylo fakt málo a musím ty hadičky zkontrolovat všechny a pořádně. Zajímá mne, tydle hadičky jsou tvarovky a musí se koupit přímo podle konkrétního místa, kam patří, nebo je možno koupit je na metry ?
Lantra J2 - 1.8
Getz 1.3
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od black_sheep »

no, nemusi svitit trvale. ja treba zapojil check a vsecko bylo okay. pak zazlobilo TPS, na chvilku se check rozsvitil a pak zase zhasnul... no a v pameti zavad ale zavada byla zapsana :-) takovy prace s tim blikanim zase neni! :-)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Smajloch
*
Příspěvky: 62
Registrován: 28 lis 2009, 00:47

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od Smajloch »

black_sheep píše: tak jako tak na to s otocenym klickem vubec nesahejte - at uz proto, ze to zapise chybu do pameti zavad, tak proto ze hrozi, ze se Vam rozsviti kontrolka airbagu a to bude zbytecny petikliste za "zapocatou hodinu" prace diagnostiky. zapojte si ten check engine, vyblikejte si zavadu a pak reste co dal kdyz to nepujde!!!!!!!!
No ,kdyz to neudel nic na jinych autech,tim myslim Hondu,Rencka,Mitsubishi,Nissan.
Tak tedy nevim proc by to melo rozsvitit u H.
Nicmene mozne to je.
Bohuzel treba u Nissana nebo Mitsu jinak klapku nenastavis.Tedy pokud nechces jet na PC.
Tedy se omlouvam za spatne podanou radu.
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od black_sheep »

no ja mam zkusenost s tim, ze kdyz se neco takhle odpoji a zkousi se jezdit bez nej, tak je to pak v pameti zavad. nevim teda, jestli to ve finale necemu vadi - ale zapsany to tam je. dava to i smysl, ze je potreba to resit kdyz tam cosi chybi :-)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Smajloch
*
Příspěvky: 62
Registrován: 28 lis 2009, 00:47

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od Smajloch »

No jo,ale pamet smaze prave tim resetem, se zapnutym kliickem odpojit baterku
To je reset ridici jednotky a tim smazes vsechny zavady. I z pameti
Ano mas pravdu v tom,ze kdyz odpojim treba vahu vzduchu,tak mi v pameti zustane tato zavad i kdyz ji znovu zapojim,tak pri vyblikani kodu mi ji to ukaze,ale pokud udelam reset s klickem v poloze on, tak zavada z pameti zmizi.Muzes si to zkusit na svem.
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od black_sheep »

no, zkouset to nebudu - pamet mam cistou tak to nepotrebuju. uz jsem tady x-krat cetl ze pak nekomu svitil airbag, ABS... :-)

RESET funguje i vyndanym klickem. mel jsem v pameti vadne TPS, pak jsem ho vymenil pri vyndane baterii, nahodil baterii a bylo jako po zavade tak po zaznamu v pameti. zadny specialni postup jsem u toho nedelal! takze vyndavani v poloze ON nedoporucuji.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od black_sheep »

jde o to, ze v pohoze ON se uz hlida stav Airbagu. je to desne citlivy na odpor (odporem je to hlidany jako asi vsecko). Kdyz zapojis baterku tak dojde k zmene odporu a jednotka uz podle me nema sanci poznat ze pri tom byla zapojena baterka a nebo co se vlastne stalo. proste v poloze ON hlida, doslo ke zmene odporu :arrow: asi chyba a tak radeji rozsvitit kontrolku a vypnout airbagy.. tohle je jen takovy muj pruchod myslenek proc by k tomu mohlo dojit.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Smajloch
*
Příspěvky: 62
Registrován: 28 lis 2009, 00:47

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od Smajloch »

To odpojeni baterie pri vypnutem klicku je soft reset
Sktrici klapka ti po nem do nove polohy nenajede.Proste ji nic nerekne ze by melo.
Pri uvedenm postupu s klickem on udelas hard reset a jednotka je cista.
Trosku jsem ted pohledal a stejny postup e treba tady
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2008101202
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od Jam »

To je hovadina, žádnej soft/hard reset není, ta jednotka má 2 paměti, v jedné je program a základní nastavení map (tu nevymažete) a v druhé aktuální mapy (ta se vymaže baterkou). Nic víc se nevymaže. A škrtící klapka nikam nejezdí. Když nevíte, o čem je řeč, tak sem neházejte rozumy "jedna paní povídala".
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Smajloch
*
Příspěvky: 62
Registrován: 28 lis 2009, 00:47

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od Smajloch »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Musim se pousmat.Faktem je ze H nedelam.
Neplacam z netu. Trosku praxe mam.
Me je to celkem fuk ja si auta napichnu,nic me to to nestoji,kabel stal par korun a soft jsem si samozrejme ukradl z netu.
tohle byla jen rada pro lidi kteri tu moznost nemaji.
Placas ty,skrtici klapka je ovladana motorkem,ten ridi jeji cinost kdyz nestojis na plynu,proto auto prida pri sepnuti klima,proste v zatezi
Tedy jezdi.
Tady mas malou ukazku jaxe nastavuje volnobeh treba u galanta http://www.galantweb.com/index.php?ind= ... ew&iden=18
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od black_sheep »

to vuuuubec neni pravda! videl jsi tu klapku nekdy?? ne? ja jo! zadny motorek tam neni - to maj az auta s tzv. elektrickym plynem. tady je jeste klasika lanko (zaplatpanbuh; buhvi jak by el. plyn dopadl).

hard/soft reset je nesmysl totalni. tve zkusenosti z jinych znacek jsou ti naprd. a zrovna Jam si myslim ze neplaca z toho co si kde precetl.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problém s řízením motoru

Příspěvek od black_sheep »

a ikdyby.. tak to co jsem tady napsat PLATI, je to VYZKOUSENE a FUNGUJE TO. zadne dalsi <>viny rozhodne nikomu nedoporucuju! pak nebrecte tady.......
RESET funguje i vyndanym klickem. mel jsem v pameti vadne TPS, pak jsem ho vymenil pri vyndane baterii, nahodil baterii a bylo jako po zavade tak po zaznamu v pameti. zadny specialni postup jsem u toho nedelal! takze vyndavani v poloze ON nedoporucuji.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“