... udělali jsme si dobře a koupili proti vůli mé drahé polovičky nové alu. No a po přezutí se zvýraznili vibrace a po návštěvě gumoservisu, kde mi zjistili šlendrián nebo spíš "seru na to" z předchozí dílny a dovažovali každé kolo, se problém s vibrací kol pouze snížil a jediné co je výsledkem - házivost pneu. Je zajímavý, že to nebylo tolik patrný při origo obutí na plecháčích!?!?!?...
Protože se situace vyvinula dál, budu pokračovat s popisem - vibrace začínají v rychlosti asi 105km/h a po verdiktu nerovnost obvodu pneumatiky (bylo to vidět na roztočené vyvažovačce) došlo na zakoupení nových gum - a stále vibrujem, celkem třikrát nezávislá kontrola vyvážení kol na rozdílných vyvažovačkách - žádné zlepšení, přezutí na zimní sadu, kde vibrace byly nepatrné a nevěnoval jsem jim pozornost - opět vibrace. V technický sekci https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=1964 je zmínka o vlivu kroužků na výdrž podvozku a jeho poškození, je to možné, že by kroužky byly od výrobce vadné a byly příčinou vibrací? Měl jsem za to, že při dotažení matic se kolo vystředí na kuželové osazení matek?
Protože teď potřebuju autiko každý den, nemůžu ho odložit do servisu a na zavěšení jsem nic nenašel, poraďte, kde by mohl být zakopaný čokl? Nesetkal se už někdo z vás s tímhle problémem????
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
HELP, Mimoň za rohem a auto máme jak vibrátor
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)