Keby som to dal do Accenta na lezato... Ale nie tak to bude poriadny motorgenerator, zeby zo zalozneho zdroja??zahyx píše:to je ventil z masiny dlouhej 31cm prumer pistu 10cm zdvihovy objem masiny 300L 12 Valec 48 ventil89majlo96 píše:no tusim este trosku vecsi Ta nebude mat ani valce take velke
Z coho to je, z lode?
Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
- Reklama
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
jjjmayq píše:Keby som to dal do Accenta na lezato... Ale nie tak to bude poriadny motorgenerator, zeby zo zalozneho zdroja??zahyx píše:to je ventil z masiny dlouhej 31cm prumer pistu 10cm zdvihovy objem masiny 300L 12 Valec 48 ventil89majlo96 píše:no tusim este trosku vecsi Ta nebude mat ani valce take velke
Z coho to je, z lode?
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Pánové pokračování:
Včera si důchodci všimli, že to klepe nějak víc než obvykle. Asi HTP opět jelo na dva válce. Tak je napadlo zkontrolovat olej, a nečekaně, měřící prut (nevím jak se tomu nadává) úplně suchý. Tak koupili olej a nalili tam litr. Bližší detaily nevím.
Dneska to prý začalo klepat znova, prdlo, a z výfuku se vyvalilo kvantum dýmu. Důchodci nejprve jeli dál, ale když to udělalo podruhé, tak zastavili, a dolili do motoru další dva litry oleje. Nechápu. A pak to prý udělalo ještě jednou. Tak raději dojeli domů.
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.
Až tak mě netlačí, že nejede, teda ona vlastně jede, jen kouří a prdí, ale čístě ze zajímavosti bych chtěl vědět čím to může být.
Včera si důchodci všimli, že to klepe nějak víc než obvykle. Asi HTP opět jelo na dva válce. Tak je napadlo zkontrolovat olej, a nečekaně, měřící prut (nevím jak se tomu nadává) úplně suchý. Tak koupili olej a nalili tam litr. Bližší detaily nevím.
Dneska to prý začalo klepat znova, prdlo, a z výfuku se vyvalilo kvantum dýmu. Důchodci nejprve jeli dál, ale když to udělalo podruhé, tak zastavili, a dolili do motoru další dva litry oleje. Nechápu. A pak to prý udělalo ještě jednou. Tak raději dojeli domů.
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.
Až tak mě netlačí, že nejede, teda ona vlastně jede, jen kouří a prdí, ale čístě ze zajímavosti bych chtěl vědět čím to může být.
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
to musi prochcavat pres ventily jako svina nebo nevim presne kudy by se tam tak tachle dostalo a tak rychleTringi píše:Pánové pokračování:
Včera si důchodci všimli, že to klepe nějak víc než obvykle. Asi HTP opět jelo na dva válce. Tak je napadlo zkontrolovat olej, a nečekaně, měřící prut (nevím jak se tomu nadává) úplně suchý. Tak koupili olej a nalili tam litr. Bližší detaily nevím.
Dneska to prý začalo klepat znova, prdlo, a z výfuku se vyvalilo kvantum dýmu. Důchodci nejprve jeli dál, ale když to udělalo podruhé, tak zastavili, a dolili do motoru další dva litry oleje. Nechápu. A pak to prý udělalo ještě jednou. Tak raději dojeli domů.
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.
Až tak mě netlačí, že nejede, teda ona vlastně jede, jen kouří a prdí, ale čístě ze zajímavosti bych chtěl vědět čím to může být.
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
To byla Fóbie pravidelně na garančních prohlídkách v autorizovaném servise Škoda.---tohle je ale prd platný...my taky s octávka a olej vyměnily asi 3x..pak sme na ně srali....a dělaly to chlapy v dílnách v podniku
každopádně tam chčije volej ...u těch 3valů to je problém N.O.1
každopádně tam chčije volej ...u těch 3valů to je problém N.O.1
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
nova skoda fabia v podani roadlooku
a hned zaciatok nema chybu
http://www.youtube.com/watch?v=-LEGENCH ... re=related
a hned zaciatok nema chybu
http://www.youtube.com/watch?v=-LEGENCH ... re=related
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Uz to tu nekde je, ale je to supr fakt jo
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Ta 1.4 100PS i docela jede. Tuhle jsem ji chtěl předjet na výjezdu z vesnice a i s 160PS (o dost těžším) autem jsem měl dooost co dělat... Naštěstí jí u mých 5000ot. došel dech Málem mi umřelo ego
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Jenom drobný update, auto zase fungovalo hned druhý den ...co s tím kdo udělal nevím
A jen tak pro mou zajímavost: Jaká si myslíte že je reálná cena téhle Fóbie? Kapota i zadek ojeté klíči, snad všechny blatníky o něco ťuknuté a zadní stěrač je ulomený.
A jen tak pro mou zajímavost: Jaká si myslíte že je reálná cena téhle Fóbie? Kapota i zadek ojeté klíči, snad všechny blatníky o něco ťuknuté a zadní stěrač je ulomený.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test: Škoda Fabia 1.2 HTP
Otec má 1,2 HTP 47 kW, do mesta to stačí. Horšie je, že keď bol na 1.servisnej prehliadke ( po roku 6000 km), tak zistil, že z motorového priestou kvapká olej. Technik na to, že je to ok, ale otec sa nenechal odbiť a servis to musel riešiť. Vyriešili to tak, že telefonát do Mladej Boleslavi a následná výmena motoru. Ako náhradné vozidlo sme dostali opäť fabiu 1,2 HTP.
Ťažko povedať či to bol vadný kus alebo spoľahlivosť 3-valcových motorov HTP je otázna. ???
Ťažko povedať či to bol vadný kus alebo spoľahlivosť 3-valcových motorov HTP je otázna. ???
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)