pokud tam sou torzky tak na co???Hujer píše:Jinak jeste jedna dulezita vec!To vase amaterske zvedani na torzkach a podlozkach pod zadni pera a pod,je takovej zahul pro podvozek ze si to zvas nikdo ani neuvedomuje a pak si kazdej stezuje ze to hovno vydrzi!Profesionalni prestavba podvozku vyjde na takovej balik ze se do toho nikdo zvas nepusti!
když uděláš lift 35mm nic mu neuděláš..pokud tam narveš pružiny a zvedne se to o 10cm..je to záhul a proto sem to vyndal.....dorazy atd..kardan..atd záhul...
a abych měl galla na silnici a pak vyjel do terénu a sral se..na co ho mám?
když ostatní maj nadzvedáno třeba i 50mm a nemaj problema....?
jak psal rudi-je to levnější verze pajera...tudíž i materiály-rám,zkruty. atd jsou také levnější.....
a na netu jich sice je kupa,ale pak zjistíš,že je to jinak..budto celýho na nd nebo máš smůlu.....protože samy věděj,jakej je problém se tohohle auta zbavit
a investovat do galla podvozek za 40000,- to sem se našel na hnoji ne?
a tenhle lift nedělal hlavně žádnej amatér je to borec z rychnova a dělá to už asi 20 let..
hele já nebudu svoje auto vychvalovat,jen proto,že je moje že je to hjundaj..já ti tady píšu zkušenosti moje za nějakou dobu a ty nebyli veselý....
nebudu se tady s klukama dohadovat,mám k ním uctu a není potřeba se hádat ,nebo přesvědčovat že je naprosto nejlepší koupit 3.0 za 40000,- a nebát se toho a dušovat se,že ti vydrží ,nebo koupit dízla za 80000 atd...
prostě je to takový nemastný neslaný.....
serou se všechny auta´................