Zdravím všechny majitele vozidel Hyundai Accent. I já jsem se zařadil koncem ledna tohoto roku do vaší řady. Musím říci, že mé dojmy z koupě tohoto vozu jsou smíšené. Nevím, jestli mám mít radost nebo brečet
. Autíčko je to hezké, také jsem si ho pečlivě vybíral. Ovšem dostaly mě ty zadní bubnové brzdy. V podstatě se jedná o stejný problém, jako tady rozebírali slovenští kolegové před půl rokem. Když jsem auto objednával, nebyla nikde žádná zmíňka o bubnových brzdách, prodejce jsem se extra ptal, zda má Accent vzadu kotoučové brzdy a ujistil mi, že ano. Výsledkem je samozřejmě opak. Možná, že při běžném provozu člověk nic nepozná, ale estetický vzhled po nasazení litých disků je úplně jiný. Kromě zmíněných bubnů auto samozřejmě nemá v palubním počítači měření venkovní teploty, bylo mi dodáno s horším rádiem, než bylo uvedeno v nabídce apod. To bych jen opakoval již zde zmíněné problémy. Napsal jsem stížnost dovozci do Prahy, ale bylo mě odpovězeno, že vše je v pořádku. Prostě automobilky mají dobře postavené smlouvy, tak že si mohou dělat se zákazníky, co chtějí. I pře s to se cítím oklamán. Kromě toho, že mi nebylo dodáno to, co jsem si objednal, budu mít možná na této webové stránce jedno prvenství a tím je dodací lhůta, která činí asi bez pěti dnů 7 měsíců. Ze strany dovozce je opět vše v nejlepším pořádku, protože jsem auto převzal a tím jsem spečetil, že s ní souhlasím. Dá se říci, že automobilka na mě použila obě právní kličky, které jí smlouvy umožňují - překročení dodací lhůty, změnu technické specifikace a k tomu mi bylo odpovězeno, že považovat takové jednání za neférové je nesmysl. Chtěl bych tímto varovat potenciální kupce i jiných modelů, aby si dali pozor na tyto obchodní triky automobilky Hyundai. Během zatraceně dlouhé dodací lhůty se toho může hodně změnit a může vám být dodáno něco jiného, než očekáváte.
Snad jsem si to zlé už vybral a auto mi bude dobře sloužit.
Ještě bych se chtěl zeptat, je tu někdo z Čech, kdo objednával Accenta během loňského roku a má podobné zkušenosti?