Abychom v té vlastnické struktuře udělali trochu pořádek. Všechny firmy, které mají v názvu slovo HYUNDAI byly do roku 1998 součástí jednoho jediného megakoncernu. Byl to typický příklad snahy o naprostou samostatnost a nezávislost firmy. Kromě toho všeho o čem se tu psalo vlastnil HYUNDAI i doly, vyráběl si důlní zařízení, měl vlastní hutě atd.... V důsledku korejské finanční krize v roce 1998 došlo k oddělení jednotlivých divizí od sebe. Výroba běžných dopravních prostředků "spadla" pod Hyundai Motor Company s tímto logem
a následně koupila Kia Motors Corporation. Ostatní části koncernu se též "rozštípaly" na samostatné firmy. Určitá forma vzájemné finanční provázanosti zůstala, ale už to nejsou jen části jednoho koncernu s jedním vedením.
Takže ještě v roce 1997 byl mobil s logem HYUNDAI výrobkem stejné společnosti jako Sonata nebo Galloper. Zhruba od počátku roku 1999 jsou mobil, Sonata a Galloper výrobky 3 různých firem se třemi různými logy. Elektronika používá jako logo celý název, Sonata tohle
a Galloper měl písmeno "H" jakoby upletené z jednoho vlákna. Loděnice používají taky plný název, ale v trochu jiném fontu atd.
Čistě preventivně info pro pepana: Příklad s Galloperem není další poučování Tvé osoby nebo pruzení. Je to jen příklad. Galloper je známé auto, proto jsem ho použil.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate