Štartovanie
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Štartovanie
Neviem bol v servise a okrem zaoxidovanych kontaktov ziaden problem nenasli.Ale od noveho auta by som to necakal .
25.11.2014 i20 II- Hnedá metalíza. Výbava confort plus vyhrievaný volant a sedadlá, svetelný paket 16palcové disky.
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
- Reklama
Re: Štartovanie
Ako pisan northon, skusal to auto niekto z vas roztlacit?! Moc tym tomu neublizite a vyluci sa kopa pricin. Este zalezi od toho ci sa spusti cerpadlo alebo nejde prud dalej od spinacej skrinky.
Neprecital som cele vlakno, tak len moje tipy, cievka na starteri (hlavna pricina) alebo potom kable veduce od spinacej skrinky (to vsak v pripade ze auto slo roztlacit a chytilo) vid moj pripad, aj ked sa jedna o generacne ine auta:
"Luciane Dedly píše:
Co muze byt s tou spinackou?? Kdyz otocim klickem do polohy start tak mi zhasnou hodiny a vypne radio......tak to znamena ze to spinackou normalne proslo dal,ne??Ja vubec nevim kde hledat!!
Cim to mohlo byt jeste zpusobeno??
Ahoj, sice po pol roku od tvojho problemu, ale na Stedry vecer sa mi stalo presne toto iste. Rano jazdim, vecer chcem odist, chcem nastartovat a ani tuk. Tak sme spekulovali nad baterkou (je OK), nad starterom (teraz uz viem ze je OK), chyba bola v kabloch pod krytom veducich do spinacej skrinky, nejakym otrasom sa dostadli do polohy kedy neslo nastartovat. Stacilo ich podvihnut o kusok, otacat klucikom a uz opat startujem. Takze zo spinacky ziaden prud dalej nepretekal..."
Neprecital som cele vlakno, tak len moje tipy, cievka na starteri (hlavna pricina) alebo potom kable veduce od spinacej skrinky (to vsak v pripade ze auto slo roztlacit a chytilo) vid moj pripad, aj ked sa jedna o generacne ine auta:
"Luciane Dedly píše:
Co muze byt s tou spinackou?? Kdyz otocim klickem do polohy start tak mi zhasnou hodiny a vypne radio......tak to znamena ze to spinackou normalne proslo dal,ne??Ja vubec nevim kde hledat!!
Cim to mohlo byt jeste zpusobeno??
Ahoj, sice po pol roku od tvojho problemu, ale na Stedry vecer sa mi stalo presne toto iste. Rano jazdim, vecer chcem odist, chcem nastartovat a ani tuk. Tak sme spekulovali nad baterkou (je OK), nad starterom (teraz uz viem ze je OK), chyba bola v kabloch pod krytom veducich do spinacej skrinky, nejakym otrasom sa dostadli do polohy kedy neslo nastartovat. Stacilo ich podvihnut o kusok, otacat klucikom a uz opat startujem. Takze zo spinacky ziaden prud dalej nepretekal..."
Re: Štartovanie
Tenhle problem to nebyl, a ani slaba baterka ne - protoze pri otoceni klicku do predstartu se zaplo radio, kontrolky atd - a pri startovani NEDOSLO k poklesu napeti tak aby kontrolky pohasly nebo se radio vyplo. Takze evidentne nedoslo k zatizeni temer vybiteho akumulatoru odberem starterem. Baterka je dobra - protoze i pak dalsi den kdy jsem to zprovoznil resp. kdy se to samo opravilo tak startovalo v pohode a baterka byla v pohode.
Ma amaterska domenka je:
vypadalo to spis na rele - ktere je v te v te krabicce s pojistkama u motoru a ktere spousti starter - od klicku proud sel - rele sepnulo - ale nesel proud na silove vodice rele - to neposlalo prod ke starteru. Takze bud kontakty toho rele nebyly OK, nebo problem pred rele - ale to nevim co pred nim jeste je.
Ma amaterska domenka je:
vypadalo to spis na rele - ktere je v te v te krabicce s pojistkama u motoru a ktere spousti starter - od klicku proud sel - rele sepnulo - ale nesel proud na silove vodice rele - to neposlalo prod ke starteru. Takze bud kontakty toho rele nebyly OK, nebo problem pred rele - ale to nevim co pred nim jeste je.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Štartovanie
Ahoj, mám i20 chvilku, ale měl jsem staršího accenta a tam aby to chytalo napoprvé bez problémů, nechal jsem klíček tak tři vteřinky v poslední poloze, než jsem nastartoval (čas na nasání benzínu) a pak to chytlo vždycky bez problémů. Pokud jsem zapoměl a startoval okamžitě, vždy naopak nic - až napodruhé!!!!
Jsem tak proto zvyklí i u nové i20, mám ji pár dní a zatím super.
Jsem tak proto zvyklí i u nové i20, mám ji pár dní a zatím super.
Hyundai i20 1.2 Clasic+
Re: Štartovanie
si myslím že náš nový kolega "íčkař39" to startování hezky na výbornou popsal , má 100% pravdu strčit klíč a počkat , ono při těch 3 sec naběhne vše co má (ŘJ,čerpadlo,kontroly bezp.prvků,atd...) a pak nemůže být problém se startem
a názor ohledně roztlačení nebo roztáhnutí auta, tak s tím nesouhlasím a určitě né jen já, prosím u karburátorů klidně každý den, ale co se týče stříkaček z řídícíma jednotkama, tak to není vůbec to pravé ořechové jedna z nejhorších možností že auto zhoří a to díky zaplavenému katalyzátoru benzínem
a názor ohledně roztlačení nebo roztáhnutí auta, tak s tím nesouhlasím a určitě né jen já, prosím u karburátorů klidně každý den, ale co se týče stříkaček z řídícíma jednotkama, tak to není vůbec to pravé ořechové jedna z nejhorších možností že auto zhoří a to díky zaplavenému katalyzátoru benzínem
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Štartovanie
jo a taky jej tady vítám jako nového člena
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Štartovanie
..Moc díky za uvítání, rád pokecám, poradím a něčemu novému se přiučím. Je super, že tyhle stránky jsou.
A máš pravdu, roztlačovat opravdu nééé, kromě katalizátoru může taky přezkočit rozvodový řemen ...no a to je taky nadělení..
A máš pravdu, roztlačovat opravdu nééé, kromě katalizátoru může taky přezkočit rozvodový řemen ...no a to je taky nadělení..
Hyundai i20 1.2 Clasic+
Re: Štartovanie
Dobrý deň, mám žiaľ auto 3mesiace a tento istý problém asi 2týždne. Auto na 1x nenaštartuje, točí akoby na 3 valce a po 1-2 sekundách zhasne. Na druhý krát naskočí ako nové ,má správne otáčky, bez problémov jazdí a štartuje celý deň. Ráno, po 10-12 hodinách kľudu znova, nenaštartuje na 1x. Pritom vždy čakám na zhasnutie kontroliek, ukončení činnosti RJ. Píšete tu o tomto probléme , ale bez výstupu, bol s tým niekto v servise, čo treba sledovať. Som objednaný do servisu dám vedieť.
Mám i20 1,4 Style,benzín, presne ten model o ktorom tu všetci píšeme. Ďakujem za prípadné rady.
Mám i20 1,4 Style,benzín, presne ten model o ktorom tu všetci píšeme. Ďakujem za prípadné rady.
Re: Štartovanie
Nazdar,
Tak to spomenuté štartovanie sa u mňa neobjavilo cca 2mesiace a ejhla už je to tu zas, ale pri prvom rozjazde auta, auto nejde plynulo zhruba 150m chová sa ako ako pri natankovaní skackavého benzínu. Cestou do Talianska na dialnici som pridal plyn a nič, ubral a nič, plyn vôbec nereagoval až o malú chvilku. To isté sa udialo i cestou spať. Asi dlhá cesta pre íčko Servis - pokiaľ niečo nezasvieti /check/ tak to nezistia lebo nič sa neobjaví na ich počítači. Odborníci od fachu. Možno skúsim iný autoservis servis.
Tak to spomenuté štartovanie sa u mňa neobjavilo cca 2mesiace a ejhla už je to tu zas, ale pri prvom rozjazde auta, auto nejde plynulo zhruba 150m chová sa ako ako pri natankovaní skackavého benzínu. Cestou do Talianska na dialnici som pridal plyn a nič, ubral a nič, plyn vôbec nereagoval až o malú chvilku. To isté sa udialo i cestou spať. Asi dlhá cesta pre íčko Servis - pokiaľ niečo nezasvieti /check/ tak to nezistia lebo nič sa neobjaví na ich počítači. Odborníci od fachu. Možno skúsim iný autoservis servis.
Hyundai i20 1,4 73kW /100k Style, Diamond Black
Re: Štartovanie
Ten problém mám taky a v podstatě jsem se s tím smířil, protože v neví co s tím. V servise po reklamaci vyresetovali palubní počítač a částečně se to spravilo. Objevuje se to už teď jen kdy vyjedu z garáže (couvám do kopce) a vypnu motor když čekám na manželku. Při dalším nastartování se to zase chová tak, jak je popsáno. Po vypnutí motoru a novém startu to už je OK. Už to beru jako neodstranitelnou vadu, na kterou nezbude než si zvyknout.
Co mě také zlobí a syn kvůli tomu málem boural, je to, že po nastartování vyletí otáčky na 1500 a pokud je třeba jen popojíždět (máme rozbitou ulici po pokládce kanalizace), tak je třeba i při noze z plynu celkem intenzivně brzdit. A pokud člověk na to není připravený, tak ho to může zaskočit.
Co mě také zlobí a syn kvůli tomu málem boural, je to, že po nastartování vyletí otáčky na 1500 a pokud je třeba jen popojíždět (máme rozbitou ulici po pokládce kanalizace), tak je třeba i při noze z plynu celkem intenzivně brzdit. A pokud člověk na to není připravený, tak ho to může zaskočit.
Re: Štartovanie
Tak otáčky zatiaľ neblbnú, ale dobré vedieť čo ma ešte čaká, ak to nebude odstrániteľné, treba reklamovať a podniknúť patričné kroky. Že by sme začali ľutovať kúpu už po 3 mesiacoch?
- killimanjaro
- *
- Příspěvky: 48
- Registrován: 28 lis 2009, 18:46
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Štartovanie
Ja to mam tiez. Motor naskoci do velmi nizkych otacok na dva - tri valce a za ar sekund zhasne. Auto mam rok a stalo sa mi to mozno 5-6 krat. Za posledny mesiac to bolo 3 krat z celkoveho poctu. Pojdem dalsi tyzden na servisnu prehliadku tak im to spomeniem.
Re: Štartovanie
Ja teda problem se startovanim nemam, ale kdyz startuju rano a je kolem 10 stupnu a niz tak mi po nastartovani taky auto bezi v asi 1200set otackach ale behem asi 10s klesnou na 900, a pak jedu nemam stim problem uz sem si na to zvykl, kdyz je pak venku tepleji tak to nedela.
i20 1.6 CRDi 94KW, Diamond Black, Style Edition.
Od 11 září 2009, najeto 38000 km
Od 11 září 2009, najeto 38000 km
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Štartovanie
Vyzera to na vadu motorov 1.4 CVVT. Chcelo by to vediet, ci to robi aj 1.4 CVVT v i30 a ak ano tak ako si s tym poradili. Moja 1.2 sa nikdy po nastartovani nespravala ako tu vsetci opisujete. Amalfi ma sice 1.2 v i10 no zatial je len jeden na fore co sa stazoval tak to nemusi byt objektivne, mozno je to len jeden kus a mozno nie. Skuste si pozriet datum vyroby a porovnat medzi sebou ci ste nahodou nechytili nejaku zlu seriu.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Štartovanie
Pripajam sa do poradovnika. Tiez mam 1.4 benzin a uz som mal vsetky z tychto symptomov (pri startovani so studenym motorom):
- po nastartovani auto bezi motor v nizkych otackach a po cca. 2 sekundach zhasne (neda sa mu pomoct ani plynom)
Tu sa mi osvedcilo vymacknut pri startovani spojku (doteraz som bol zvyknuty startovat bez spojky na neutrale) - odvtedy motor nezhasina. Ze by bol starter na olej v prevodovke prilis slaby?
- po nastartovani ma auto zvysene otacky
Po dlhsom stati (par dni) mavam po nastartovani okolo 1100-1200 otacok. Nepovazoval som to za nejaku zasadnu chybu, po par desiatkach sekund otacky klesnu do normalu. V casoch, ked mi po nastartovani zhasinal motor (problem 1), som pri druhom startovani maval aj 1500 otacok. Ako spominal jirikstbk, moze to byt skutocne nebezpecne, pretoze na bezne posuvanie po parkovisku to uz da uplne inu rychlost ako klasicky volnobeh. Toto som pripisoval elektronike, kedze si uvedomila, ze pri prvom startovani boli otacky nizke, tak pripravila bohatsiu zmes.
-auto nema po nastartovani vykon
Toto sa mi stalo po natankovani na jednej pumpe, pravdepodobne teda slo o nekvalitny benzin. Auto po nastartovani nemalo vykon, este na jednotke ako-tak, ale na dvojke sme skackali asi 50 metrov. Ked sa dostalo do vyssich otacok, uz sa potom rozbehlo. Odvtedy som na danej pumpe netankoval a viac sa mi to nestalo.
- po nastartovani auto bezi motor v nizkych otackach a po cca. 2 sekundach zhasne (neda sa mu pomoct ani plynom)
Tu sa mi osvedcilo vymacknut pri startovani spojku (doteraz som bol zvyknuty startovat bez spojky na neutrale) - odvtedy motor nezhasina. Ze by bol starter na olej v prevodovke prilis slaby?
- po nastartovani ma auto zvysene otacky
Po dlhsom stati (par dni) mavam po nastartovani okolo 1100-1200 otacok. Nepovazoval som to za nejaku zasadnu chybu, po par desiatkach sekund otacky klesnu do normalu. V casoch, ked mi po nastartovani zhasinal motor (problem 1), som pri druhom startovani maval aj 1500 otacok. Ako spominal jirikstbk, moze to byt skutocne nebezpecne, pretoze na bezne posuvanie po parkovisku to uz da uplne inu rychlost ako klasicky volnobeh. Toto som pripisoval elektronike, kedze si uvedomila, ze pri prvom startovani boli otacky nizke, tak pripravila bohatsiu zmes.
-auto nema po nastartovani vykon
Toto sa mi stalo po natankovani na jednej pumpe, pravdepodobne teda slo o nekvalitny benzin. Auto po nastartovani nemalo vykon, este na jednotke ako-tak, ale na dvojke sme skackali asi 50 metrov. Ked sa dostalo do vyssich otacok, uz sa potom rozbehlo. Odvtedy som na danej pumpe netankoval a viac sa mi to nestalo.