Tuňátka Coupe
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
- Reklama
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
Ona to tak úplně pravda není. Šířka kola, ráfku ale i rozdíl profilu, myslím tím třeba změna z 15´na 16´při zachování obvodu a šířky kola není pro dynamiku optimální. Motor se s tím více nadře..Petr HC píše:No já nevim, co tam je a neni spočítaný, každopádně já mam sice 17" ale obutý na 205/40/17 takže obvod kola zůstává pořád stejnej. Pokud dodržíš alternativní rozměry pneu tak neni rozdíl jestli tam máš 15", 16" nebo 17"
Naposledy upravil(a) Jirka dne 02 čer 2006, 11:57, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
No to máš taky pravdu, já psal pouze o dynamice.
Podvozek taky dostává víc zabrat, hlavně pokud někdo je tak šikovnej jako já a má díky ráfkům větší rozchod. Ono taky to není zadarmo, sice mám jízdní vlastnosti O.K. ale třeba ve vyjetých kolejích si auto zatáčí jak se mu chce. Řízení je udělaný prostě na určitej rozchod. To samý větším ráfkem a nižším profilem auto přitvrdne a to co by pohltily pneu jde do podvozku.
Podvozek taky dostává víc zabrat, hlavně pokud někdo je tak šikovnej jako já a má díky ráfkům větší rozchod. Ono taky to není zadarmo, sice mám jízdní vlastnosti O.K. ale třeba ve vyjetých kolejích si auto zatáčí jak se mu chce. Řízení je udělaný prostě na určitej rozchod. To samý větším ráfkem a nižším profilem auto přitvrdne a to co by pohltily pneu jde do podvozku.
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
no o tom mi vyprávěj, dal jsem na auto širší ráfky, a dopředu místo předepsanejch 205/50, 195/50 a ta guma se tam tak roztáhla, že ten profil byl samozdřejmě mnohem nižší než 50, no mlátil semnou předek na každý nerovnosti....výsledek,vyhnilý a skoro utržený přední klobouky kolem tlumičů (klempíra opravil), teď jsou tam zpátky ty 205 a je to fakt znát!
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
- Tiburon_FX
- ***
- Příspěvky: 869
- Registrován: 12 dub 2005, 18:20
- Bydliště: Praha-Slapy-Kladno-Aspen
- Kontaktovat uživatele:
no ehm ono je to jedno z druhym, předchozí majitel tam měl vzpěru, která se pak dala prič, no co ti mám povídat, tlumič mi málem vyletěl kapotou, bylo to o tom, že jak sem jel po těch našich krásnejch silnicích, tak mi zklouzlo kolo po spadlý krajnici (stalo se mi to 2x) a ohnul se límec na vnější straně, guma tim jak ucházela rupla, a když sem otevřel motor, tak sem se nestačil divit, vytrženej kus plechu těsně kolem těch šroubů co ti držej tlumič.....nicméně předtim tam měly ty ráfky šířku 6 (od výrobce), já koupil 7 a šli na to ty 195, tak si to jistě dovedeš představit, auto sedělo jak přibitý, ale jak sem psal rány od podvozku jako kráva, a výslednej efekt zničenej podvozek....
96´Coupe (Tiburon) FX 2,0 16V, Full Leather, Boston Green, incl.many extras
Jak už tady na fóru někdo psal, všechny předepsaný rozměry mají svůj význam.. Taky uvidím, jestli ty gumy rychle neopotřebujou podvozek ( silentbloky, čepy) Znám hodně lidí co experimentovali, ale pak co auto prodali a koupili nový, tak už tam nic co není originál nedaly.
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
A čim se prosimtě víc nadře, když je obvod i šířka stejná + stejná (někdy i menší-podle použitejch ráfků) hmotnost ?Jirka píše:Ona to tak úplně pravda není. Šířka kola, ráfku ale i rozdíl profilu, myslím tím třeba změna z 15´na 16´při zachování obvodu a šířky kola není pro dynamiku optimální. Motor se s tím více nadře..Petr HC píše:No já nevim, co tam je a neni spočítaný, každopádně já mam sice 17" ale obutý na 205/40/17 takže obvod kola zůstává pořád stejnej. Pokud dodržíš alternativní rozměry pneu tak neni rozdíl jestli tam máš 15", 16" nebo 17"
Jediný co se zhorší je ta zmiňovaná životnost čepů atd. To je každýho věc jestli volí lepší jízdní vlastnosti za cenu častější výměny některých dílů nebo to nechá v sérii. Ale z vlastní zkušenosti musim říct, že ta změna je dost razantní. Nevim jak vy, ale já od sportovně pojatého auta čekám, že tak bude nejen vypadat, ale že se tak na silnici bude i chovat.