luboš píše:kuzma píše:Ahoj určitě je to normální.... u našich aut se automaticky při prokluzu předních kol připojí zadek a občas je to nepříjemný. Musí se stim počítat dělají to všechna auta která mají 4x4 přes haldex spojku. Je to jen o zviku.
Až na to, že Santa Fe I. generace nemá Haldex spojku, ale viskózní spojku a mezinápravový diferenciál, který za normálních okolností rozděluje točivý moment mezi kola přední a zadní nápravy v poměru 60:40. Takže se při prokluzu předních kol zadek nepřipojuje z nuly, ale dojde pouze k přerozdělení točivého momentu až do poměru 50:50. Už se to tu řešilo několikrát. Je potřeba si přečíst starší příspěvky. A zopakovat si vyjmenovaná slova po "V".
_________________________
Santa Fe 2,4i Elegance 4x4 (204)
myslím. že je ještě rozdíl mezi auty do 2004 a pak 2005 - mají dle mého rozdíl v podvozku
do 2004 - bez ESP a bez uzavření 4 x 4 na 50% x 50 % - toto přišlo až 2005 po nástupu Tucsonu
podle chování mého - koupě 11/2004 bych si troufal tvrdit, že se přesune na zadek více než 50%
clay