Zrovna na Favorite som ich nestacal, lebo stal 450 SK
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, ine to je ked stoji 5 - 6 tisic.
Staca sa to bezne aj v znackovych servisoch. Ono napr. zadny kotuc, ktory ma z z vnutornej strany bubon na rucnu brzdu
zasa az taka lacna zalezitost nie je.
Rovna sa to z tohoto dovodu (problem nie je az tak nejake plynule zakrivenie, ale skor ryhovanie, comu sa v prevadzke vyhnut neda):
ak das nove dosticky na nezrovnany kotuc, tak nejakych prvych 500 km nebrzdia celou plochou a nadmerne zohrievaju kotuce na malej ploche,
pri troche nestastia az tak, ze ten kotuc mozes vyhodit (existuju napr. aj brzdove dosticky, ktore maju na vrchu "brusnu vrstvu", prave na zarovnanie takychto ryh).
Kotuc by mal prezit aspon dve sady dosticiek a ak ho nezrovnas, tak treba aspon prvych 500 - 1000 km po vymene
dosticiek davat pozor a brzdit len "lite" aby sa kotuce zbytocne bodovo neprehrievali kym si dosticky riadne nesadnu.
Zaklad je, by to zrovnali na jedno upnutie a ak by si to chcel dokonale, tak je najlepsie ak sa to zrovna uchytene na unasaci,
ale to nerobi skoro nikto, lebo by to bolo hodne roboty navyse....