Něco pro zasmání
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
Re: Něco pro zasmání
,
- Přílohy
-
- 3.jpg (43.62 KiB) Zobrazeno 829 x
Hyundai i30 1,6GDI r.v. 2013
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
Hyundai Grandeur 3.3 V6 r.v.2007 LPG
Hyundai Sonata NF 2.4i r.v. 2005 LPG prodáno
Hyundai Sonata EF 2.0i r.v. 2003 LPG RIP
Hyundai Accent 1.5 LC 4dv. r.v. 2001 - výměna za skútr :-D RIP
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro zasmání
Zase jeden o renulťáků:
Dvě spořádané ženy,kamarádky, si vyrazí na dámskou jízdu a nějak nechtěně se ožerou jako dogy.. Vrací se v noci domů a když prochází kolem hřbitova přepadne je naléhavá potřeba.Zapadnou tedy mezi hroby, ale ani jedna nemá toaletní
papír. První si tedy stáhne kalhotky, utře se s nimi a zahodí je.. Druhá má drahé luxusní prádlo které nechce obětovat.
Všimne si věnce na hrobu u něhož dřepí, šáhne teda po stuze vytře se tou stuhou z věnce.
Ráno si jejich manželé telefonují a stěžují si jak jindy spořádané a slušné ženušky jsou zlitý jako vázy a teď chrápou v posteli. Jeden z nich si ještě podotkne:Ty vole ale začínám tušit to nejhorší.... Ta moje přišla bez kalhotek ! A ten druhý na to : Hmm, to nic není..... Tý moji čouhá z půlek nějaká pentle a na ní je napsáno: OD CELÉHO HASIČSKÉHO SBORU - NIKDY NA TEBE NEZAPOMENEME*
Dvě spořádané ženy,kamarádky, si vyrazí na dámskou jízdu a nějak nechtěně se ožerou jako dogy.. Vrací se v noci domů a když prochází kolem hřbitova přepadne je naléhavá potřeba.Zapadnou tedy mezi hroby, ale ani jedna nemá toaletní
papír. První si tedy stáhne kalhotky, utře se s nimi a zahodí je.. Druhá má drahé luxusní prádlo které nechce obětovat.
Všimne si věnce na hrobu u něhož dřepí, šáhne teda po stuze vytře se tou stuhou z věnce.
Ráno si jejich manželé telefonují a stěžují si jak jindy spořádané a slušné ženušky jsou zlitý jako vázy a teď chrápou v posteli. Jeden z nich si ještě podotkne:Ty vole ale začínám tušit to nejhorší.... Ta moje přišla bez kalhotek ! A ten druhý na to : Hmm, to nic není..... Tý moji čouhá z půlek nějaká pentle a na ní je napsáno: OD CELÉHO HASIČSKÉHO SBORU - NIKDY NA TEBE NEZAPOMENEME*
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Něco pro zasmání
stary, ale dobry..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Něco pro zasmání
Nevím, jestli úplně pro zasmání Ale poučné
NOVÝ PROGRAM SNÁŠENLIVOSTI A ZAMĚSTNANOSTI
aneb zaměstnávejte Cikány, nepodávejte na ně trestní oznámení
PROTOŽE
Cikánka ve věku 23 aţ 26 let, která je svobodná nebo rozvedená, popřípadě má manţela v kriminále, tři děti, ona sama je na mateřské dovolené nebo bez práce
v tu chvíli dostává od nás všech, z našich kapes:
7.400 Kč příspěvek na bydlení
8.700 Kč sociální dávky
1.700 Kč přídavky na děti - pokud má "pouze" 3 děti
7.600 Kč rodičovský příspěvek do 3 let věku dítěte.
To je 25.400 Kč dohromady každý měsíc.
K tomu můžeme pro pořádek přičíst:
13.000 Kč příspěvek při narození dítěte a jednorázové podpory na nákup "potravin" ve výši cca 6.000 Kč při každé návštěvě cikánské famílie s hordou uřvaných děcek v prostorách úřadu. Rodičovský příspěvek se vyplácí pouze do čtyř let věku dítěte, ale je nastaven na tři "rychlosti vyplácení" a může být vyplácen do dvou, tří nebo čtyř let dítěte.
Pokud si je "Rómka" jistá, že bude mít za dva roky další děcko, může si vybrat vysokorychlostní nastavení příspěvků a v tom případě od nás dostane měsíčně 11.400 Kč ( a to nikdy ani nečuchla k práci).
Pokud bude mít další dítě až za tři roky, bude pobírat výše kalkulovaných 7.600 Kč
a pokud trpí u Cikánů nevídaně nízkou plodností, pak může pobírání příspěvku rozvrhnout na čtyři roky a pobírat 3.800 Kč měsíčně.
Ať tak nebo tak, má po dobu výchovy dětí od nás všech zajištěn solidní měsíční příjem jen za to, že vychová dalšího pouličního zlodějíčka, flákače a kriminálníka v horším případě, v lepším případě pak kopáče kanálů nebo přidavače na stavbě.
Celková suma, kolik nás stojí jedna "Rómka" každý měsíc, se tedy vyšplhá na asi 25.400 Kč v závislosti na počtu dětí a jejím zařazení v tabulkách, ale může to být taky třeba 30.000 Kč nebo i víc, záleží na vychytralosti, hlučnosti a sprostotě konkrétní žadatelky.
Tuto sumu dostává většina u nás žijících Cikánů, ať už formou podpor v nezaměstnanosti nebo dávek v pracovní neschopnosti. Jak dlouho na tento finanční obnos pracujete právě vy?
A vyděláte vůbec tolik?
NOVÝ PROGRAM SNÁŠENLIVOSTI A ZAMĚSTNANOSTI
aneb zaměstnávejte Cikány, nepodávejte na ně trestní oznámení
PROTOŽE
Cikánka ve věku 23 aţ 26 let, která je svobodná nebo rozvedená, popřípadě má manţela v kriminále, tři děti, ona sama je na mateřské dovolené nebo bez práce
v tu chvíli dostává od nás všech, z našich kapes:
7.400 Kč příspěvek na bydlení
8.700 Kč sociální dávky
1.700 Kč přídavky na děti - pokud má "pouze" 3 děti
7.600 Kč rodičovský příspěvek do 3 let věku dítěte.
To je 25.400 Kč dohromady každý měsíc.
K tomu můžeme pro pořádek přičíst:
13.000 Kč příspěvek při narození dítěte a jednorázové podpory na nákup "potravin" ve výši cca 6.000 Kč při každé návštěvě cikánské famílie s hordou uřvaných děcek v prostorách úřadu. Rodičovský příspěvek se vyplácí pouze do čtyř let věku dítěte, ale je nastaven na tři "rychlosti vyplácení" a může být vyplácen do dvou, tří nebo čtyř let dítěte.
Pokud si je "Rómka" jistá, že bude mít za dva roky další děcko, může si vybrat vysokorychlostní nastavení příspěvků a v tom případě od nás dostane měsíčně 11.400 Kč ( a to nikdy ani nečuchla k práci).
Pokud bude mít další dítě až za tři roky, bude pobírat výše kalkulovaných 7.600 Kč
a pokud trpí u Cikánů nevídaně nízkou plodností, pak může pobírání příspěvku rozvrhnout na čtyři roky a pobírat 3.800 Kč měsíčně.
Ať tak nebo tak, má po dobu výchovy dětí od nás všech zajištěn solidní měsíční příjem jen za to, že vychová dalšího pouličního zlodějíčka, flákače a kriminálníka v horším případě, v lepším případě pak kopáče kanálů nebo přidavače na stavbě.
Celková suma, kolik nás stojí jedna "Rómka" každý měsíc, se tedy vyšplhá na asi 25.400 Kč v závislosti na počtu dětí a jejím zařazení v tabulkách, ale může to být taky třeba 30.000 Kč nebo i víc, záleží na vychytralosti, hlučnosti a sprostotě konkrétní žadatelky.
Tuto sumu dostává většina u nás žijících Cikánů, ať už formou podpor v nezaměstnanosti nebo dávek v pracovní neschopnosti. Jak dlouho na tento finanční obnos pracujete právě vy?
A vyděláte vůbec tolik?
- Lantra Luke
- Moderátor
- Příspěvky: 507
- Registrován: 24 srp 2008, 09:59
- Bydliště: Zlínský kraj-Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro zasmání
jsou to svine , ne vsichni ,ale vecina
Bylo :Lantra J2 ,1.8, 1996 R.I.P 2016
Je : i20 1.2, 2016
Je : i20 1.2, 2016
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro zasmání
Josef, to je spíš k vzteku než k smíchu.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro zasmání
toe dobrýmyšák 80 píše:-
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro zasmání
Asi budu přemýšlet o tom že si nabrnknu cikánku
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro zasmání
ja si proto za sebe odvadim minimum a zbytek mam bokem.Duchodu se nedoziju a nikoho z dani nebo tzv super mzdy zivit nebudu
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Něco pro zasmání
Hyundai Scoupe GT
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro zasmání
dobrý
ale ten kokot s tím bavorák by zasloužil přez držku
ale ten kokot s tím bavorák by zasloužil přez držku
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Něco pro zasmání
2:01
ROVER 75 2.5 V6 r.v.2000
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Něco pro zasmání
tak to tady hlavne voe pis - a voni ti to napocitaj i s urokamaja si proto za sebe odvadim minimum a zbytek mam bokem.Duchodu se nedoziju a nikoho z dani nebo tzv super mzdy zivit nebudu
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Lantra Luke
- Moderátor
- Příspěvky: 507
- Registrován: 24 srp 2008, 09:59
- Bydliště: Zlínský kraj-Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Něco pro zasmání
preneseno z tuningfora :D:D
Audi
Řidič audi zcela jistě krade tak, jako automobilka Audi krade technologie od Volkswagnu.
Také to vypovídá o nedostatku vkusu, smyslu pro kýč a minimálně mentální impotenci.
Osoba řídící Audi by se ráda povyšovala nad ostatní, ale postrádá dostatečné finance i moc,
tak se schová za čtyři kruhy....
BMW
Řidiči BMW jsou povětšinou ztělěsněním mindráku a negativní agrese. Jejich rádobysportovní vozy
nemají dostatek výkonu, ani trakce - to jim ovšem nijak nepřekáží v neustálém dokazování svých
řidičských (ne)schopností svému okolí. Možná se v BMW dobře převáží heroin, ale nikoli osoba
mentálně i kariérně vyzrálá. Opět u jejich uživatelů můžeme pozorovat sexuální frustraci,
obzvláště syndrom : "ejaculatio ante portas". Jsou to chudáci, ale snad po letech péče
dorostou VW.
Citroën
Osoba řídící citroën je velice nebezpečná. Pořídit si takový vůz je rovno úchylkám jako je kanibalismus,
pedofilie a koprofilie. Nikdo jiný, alespoň trochu soudný by si nepořídil nic stvořené francouzi a navíc
s takovou vehemencí prosazující jejich designovou deviaci. Nemluvě o zpracování. Tak jako je svedení francouzky
snažší než hrát tenis bez sítě, je náročné najít citroën jež vlastními silami dojede do servisu.
Od člověka v tomto paskvilu očekávejte cokoli, jen ne předvídatelné!
Dacia
Když se rumun spojí s francouzem nemůže to dopadnout dobře a taky nedopadlo. Dva nejlínější národy světa
(snad italové zdatně konkurují) stvoří cosi co má imidž cikánského povozu a spolehlivost francouzských
technologií. Tohle může řídit skutečně jen člověk, jenž spí v kartónové krabici a na svou imidž, nebo
hrdost rezignoval dřív než si způsobil cirhózu jater denaturovaným lihem cezeným přes chleba.
Od člověka v Dacii radši dál, nemá co ztratit protože níž už společensky klesnout nelze.
Ferrari
Oblíbená značka rádobysnobů a zhýralých milionářů bez kouska vkusu a smyslu pro krásu. Holedbají se
jak je jejich vůz originální a výkonný, přitom byl vytvořen ručně, rukama zlitých a špinavých italských
cikánů. Téhle "automobilce" se snad nepodařilo vytvořit vůz, jež by nedrncal, neřval a neměl nehoráznou
spotřebu. Řidič Ferrari by žral i sušená hovinka, pakliže by mu někdo řekl že je to nóbl věc...
Hyundai
Co chtít od podřadných asijců, jež jsou dokonce míň než japonci. Už samotný fakt že se při stavbě své
automobilky paktují s polskými židy a nechají je vyrábět ty jejich paskvily na kolečkách o něčem svědčí.
Tyto auta mají snad ještě horší imidž než Dacia a to je co říct. Na evropské silnice zcela jistě nepatří,
neb jsou mimo ve všem. Navíc sociální skupinu jejich uživatelů by bylo nejlépe postřílet.
S jejich uživateli se zcela jistě nechcete setkat, pokud nefandíte baniku.
Jaguar
Kdysi možná nositel, jakés-takés tradice. Nyní domrvený pohůnek indického kolotočáře.
Vozy jaguar nikdy nebyly spolehlivé, ale měly alespoň ducha. Nyní nemají ani to. Motoricky,
interiérově i cenově jsou mimo a pořídí si jej ten, kdo si anglii idealizuje coby zemi churchilla, thatcherové
a královny alžběty. V jeho představách je anglie stále taková jako ze seriálů 70.let.
Bohužel dnes je již anglie spíše arabsko-africký ostrov, takže jakákoli upomínka na ni je
spíše pichlavým sentimentem. Řidič jaguáru může být sympatický společník, ale spíš bude
psychickým upírem jenž na vás převede svou depresi.
Mazda
A máme tu dalšího zástupce dálného východu, tentokrát plnotučného. Mazda se snaží být
BMW východu a co se týče skupiny řidičů, docela se jí to daří. Retardů bez vkusu a s
mindrákem má dostatek i na evropském trhu. Že se jedná o auta povětšinou levná, zfušovaná
a hystericky uječená netřeba dodávat. Jejich vzhled musí urazit každého vznešeného evropana,
jejich interiér působí alergii. Jejich spolehlivost je vyloženě japonská - takže do záruky
jakžtakž drží, pak se to rozpadne. Asijský cynismus na kolech.
Od řidiče japonských vozů očekávejte že jsou to latentní pedofilové, malého vzrůstu s
permanentími zažívacími potížemi z pojídání syrového masa.
Mercedes
Opět, kdysi značka jenž možná něco znamenala. Do doby než na vše rezignovala a svou výrobu
přenechala tureckým dětem. Pozéři a albánští dealeři se v ní možná shlédnou, ale to je tak
asi vše. Jejich řidiči si hrajou na "něco víc", tak si koupí "éčko za pade" a hřejou si v
něm řiť. Že je jejich vůz zastaralý, nevýkonný a nudný je zřejmě netrápí. Myslí si, že
chromovaný znáček na kapotě skryje jejich postradatelnost, neschopnost a neúspěšnost.
Naštěstí to jde se spolehlivostí těchto reliktů z kopce, takže jich budeme vídávat
čím dál míň. S řidičem mercedesu se zcela jistě nechcete potkat, pokud se nechcete
naštvat jejich arogantností, nebo neumíte albánsky.
Nissan
Jeho nejslavnější a nejméně nudný model Micra je hlavním tahounem jeho výroby již od 70.let.
Běžný uživatel tohoto vozu je žena - netřeba myslím víc dodávat. Sebehorší muž je vždy lepší
než ta nejlepší žena, takže je vcelku jedno jaké má tenhle slepičí transportér (ne)kvality,
jsou vždy přebity řidičskou neschopností a nepředvídatelností majitelky vagíny.
Možná dobře. Ta hrůza, kdyby ženy sedlaly VW.....
Opel
Opel měl svého času výborný vůz - Opel Blitz, ovšem pod křídly GM zparchantěl a dál se nevyvinul,
všechny současné technologie co Opel má a užívá jsou převzaty z modelu Blitz. To však jeho nejčastějšímu
řidiči - německému důchodci nevadí. Naopak mu to připomíná staré dobré časy, kdy němci vládli evropě
i bez lisabonu. Pokud ovládáte kvalitně němčinu a máte rádi historii, bude vám řidič opelu ideálním
společníkem.
Peugeot
Francouzská odpověď na nissan. Jestliže nissan řídí průměrné slepice, pak "pežotka" řídí überkrávy.
Vetšinou červené, malé a věčně rozbité "cosi". Nejede to, vypadá to hnusně (nebo "miloušce") a
(naštěstí) se to sype stejně jako již tradičně vše francouzské. Spíš než na cestě je naleznete idiotsky
zaparkované u butiků a obchodních domů, kde jejich majitelky utrácejí to co svým rozkrokem vydělaly.
Renault
Když už je někdo pacient a má rád francii ztratí i poslední zbytky studu a pořídí si renault.
Renault je koncentrátem všech zhovadilostí jež francouzská republika skýtá, polostátní podnik
kde se věčně stávkuje a nikdo nedělá, nabubřelá proklamace pasivní bezpečnosti (jež funguje do
první bouračky), nových technických řešení (čti nových závad) a jakéhosi "stylu" kterému může
rozumět jenom francouz. Ovšem jaké hodnoty může uznávat člověk žeroucí žáby, jež víc hodin
tráví ve stávce než v práci a je hrdý na vojenskou historii své země jež jako jediná dokázala
prohrát i s italama. Naštěstí měl někdo v renaultu dostatek soudnosti a samotnou esenci smysluplnosti
renaulta a popisu jeho řidiče vštípil již do jeho znaku...
Saab
Svého času alternativa pro ty jimž učarovaly skandinávské krásky, zima, prohibice a březový nábytek.
Poté co jejich agenti z Wolfsburgu zcizili nákresy turbodmychadel vyrobili pár vcelku zdařilých napodobenin
tajných VW projektů, ovšem díky špatnému marketingu a neschopnému spojenci (GM) skončí leda výrobou
invalidních vozíků se skandinávským designem. Možná kdyby jejich turbomotory spalovaly naftu mohlo být
vše jinak.
Řidič saabu bude zcela jistě neurotik s potřebou dokázat si, že jeho značka není zcela mrtvá. To znamená
že jezdí povětšinou riskantně a je mu jedno jestli to přežije. Jeho svět totiž již dávno skončil....
Toyota
Pokud Mazdu řídili latentní pedofilové, tak Toyotu řídí pedofilové praktikující. Imidž sociálního vozu
pro starší muže, jež již hodlají budovat vlastní rodinu totiž skýtá perfektní kamufláž pro devianta jenž
hledá tu pravou devítiletou královnu svých vlhkých, hentai porno snů. Řidič tohoto vozu, jenž si libuje
v i na poměry dálného východu podprůměrném vozu musí být skutečný ubožák a kandidát na psychofarmaka.
Kdykoli jeho východní sen uvidíte stát u odpočívadla s otevřenou kapotou - nezastavujte, takoví devianti
se nezastaví před ničím.
Audi
Řidič audi zcela jistě krade tak, jako automobilka Audi krade technologie od Volkswagnu.
Také to vypovídá o nedostatku vkusu, smyslu pro kýč a minimálně mentální impotenci.
Osoba řídící Audi by se ráda povyšovala nad ostatní, ale postrádá dostatečné finance i moc,
tak se schová za čtyři kruhy....
BMW
Řidiči BMW jsou povětšinou ztělěsněním mindráku a negativní agrese. Jejich rádobysportovní vozy
nemají dostatek výkonu, ani trakce - to jim ovšem nijak nepřekáží v neustálém dokazování svých
řidičských (ne)schopností svému okolí. Možná se v BMW dobře převáží heroin, ale nikoli osoba
mentálně i kariérně vyzrálá. Opět u jejich uživatelů můžeme pozorovat sexuální frustraci,
obzvláště syndrom : "ejaculatio ante portas". Jsou to chudáci, ale snad po letech péče
dorostou VW.
Citroën
Osoba řídící citroën je velice nebezpečná. Pořídit si takový vůz je rovno úchylkám jako je kanibalismus,
pedofilie a koprofilie. Nikdo jiný, alespoň trochu soudný by si nepořídil nic stvořené francouzi a navíc
s takovou vehemencí prosazující jejich designovou deviaci. Nemluvě o zpracování. Tak jako je svedení francouzky
snažší než hrát tenis bez sítě, je náročné najít citroën jež vlastními silami dojede do servisu.
Od člověka v tomto paskvilu očekávejte cokoli, jen ne předvídatelné!
Dacia
Když se rumun spojí s francouzem nemůže to dopadnout dobře a taky nedopadlo. Dva nejlínější národy světa
(snad italové zdatně konkurují) stvoří cosi co má imidž cikánského povozu a spolehlivost francouzských
technologií. Tohle může řídit skutečně jen člověk, jenž spí v kartónové krabici a na svou imidž, nebo
hrdost rezignoval dřív než si způsobil cirhózu jater denaturovaným lihem cezeným přes chleba.
Od člověka v Dacii radši dál, nemá co ztratit protože níž už společensky klesnout nelze.
Ferrari
Oblíbená značka rádobysnobů a zhýralých milionářů bez kouska vkusu a smyslu pro krásu. Holedbají se
jak je jejich vůz originální a výkonný, přitom byl vytvořen ručně, rukama zlitých a špinavých italských
cikánů. Téhle "automobilce" se snad nepodařilo vytvořit vůz, jež by nedrncal, neřval a neměl nehoráznou
spotřebu. Řidič Ferrari by žral i sušená hovinka, pakliže by mu někdo řekl že je to nóbl věc...
Hyundai
Co chtít od podřadných asijců, jež jsou dokonce míň než japonci. Už samotný fakt že se při stavbě své
automobilky paktují s polskými židy a nechají je vyrábět ty jejich paskvily na kolečkách o něčem svědčí.
Tyto auta mají snad ještě horší imidž než Dacia a to je co říct. Na evropské silnice zcela jistě nepatří,
neb jsou mimo ve všem. Navíc sociální skupinu jejich uživatelů by bylo nejlépe postřílet.
S jejich uživateli se zcela jistě nechcete setkat, pokud nefandíte baniku.
Jaguar
Kdysi možná nositel, jakés-takés tradice. Nyní domrvený pohůnek indického kolotočáře.
Vozy jaguar nikdy nebyly spolehlivé, ale měly alespoň ducha. Nyní nemají ani to. Motoricky,
interiérově i cenově jsou mimo a pořídí si jej ten, kdo si anglii idealizuje coby zemi churchilla, thatcherové
a královny alžběty. V jeho představách je anglie stále taková jako ze seriálů 70.let.
Bohužel dnes je již anglie spíše arabsko-africký ostrov, takže jakákoli upomínka na ni je
spíše pichlavým sentimentem. Řidič jaguáru může být sympatický společník, ale spíš bude
psychickým upírem jenž na vás převede svou depresi.
Mazda
A máme tu dalšího zástupce dálného východu, tentokrát plnotučného. Mazda se snaží být
BMW východu a co se týče skupiny řidičů, docela se jí to daří. Retardů bez vkusu a s
mindrákem má dostatek i na evropském trhu. Že se jedná o auta povětšinou levná, zfušovaná
a hystericky uječená netřeba dodávat. Jejich vzhled musí urazit každého vznešeného evropana,
jejich interiér působí alergii. Jejich spolehlivost je vyloženě japonská - takže do záruky
jakžtakž drží, pak se to rozpadne. Asijský cynismus na kolech.
Od řidiče japonských vozů očekávejte že jsou to latentní pedofilové, malého vzrůstu s
permanentími zažívacími potížemi z pojídání syrového masa.
Mercedes
Opět, kdysi značka jenž možná něco znamenala. Do doby než na vše rezignovala a svou výrobu
přenechala tureckým dětem. Pozéři a albánští dealeři se v ní možná shlédnou, ale to je tak
asi vše. Jejich řidiči si hrajou na "něco víc", tak si koupí "éčko za pade" a hřejou si v
něm řiť. Že je jejich vůz zastaralý, nevýkonný a nudný je zřejmě netrápí. Myslí si, že
chromovaný znáček na kapotě skryje jejich postradatelnost, neschopnost a neúspěšnost.
Naštěstí to jde se spolehlivostí těchto reliktů z kopce, takže jich budeme vídávat
čím dál míň. S řidičem mercedesu se zcela jistě nechcete potkat, pokud se nechcete
naštvat jejich arogantností, nebo neumíte albánsky.
Nissan
Jeho nejslavnější a nejméně nudný model Micra je hlavním tahounem jeho výroby již od 70.let.
Běžný uživatel tohoto vozu je žena - netřeba myslím víc dodávat. Sebehorší muž je vždy lepší
než ta nejlepší žena, takže je vcelku jedno jaké má tenhle slepičí transportér (ne)kvality,
jsou vždy přebity řidičskou neschopností a nepředvídatelností majitelky vagíny.
Možná dobře. Ta hrůza, kdyby ženy sedlaly VW.....
Opel
Opel měl svého času výborný vůz - Opel Blitz, ovšem pod křídly GM zparchantěl a dál se nevyvinul,
všechny současné technologie co Opel má a užívá jsou převzaty z modelu Blitz. To však jeho nejčastějšímu
řidiči - německému důchodci nevadí. Naopak mu to připomíná staré dobré časy, kdy němci vládli evropě
i bez lisabonu. Pokud ovládáte kvalitně němčinu a máte rádi historii, bude vám řidič opelu ideálním
společníkem.
Peugeot
Francouzská odpověď na nissan. Jestliže nissan řídí průměrné slepice, pak "pežotka" řídí überkrávy.
Vetšinou červené, malé a věčně rozbité "cosi". Nejede to, vypadá to hnusně (nebo "miloušce") a
(naštěstí) se to sype stejně jako již tradičně vše francouzské. Spíš než na cestě je naleznete idiotsky
zaparkované u butiků a obchodních domů, kde jejich majitelky utrácejí to co svým rozkrokem vydělaly.
Renault
Když už je někdo pacient a má rád francii ztratí i poslední zbytky studu a pořídí si renault.
Renault je koncentrátem všech zhovadilostí jež francouzská republika skýtá, polostátní podnik
kde se věčně stávkuje a nikdo nedělá, nabubřelá proklamace pasivní bezpečnosti (jež funguje do
první bouračky), nových technických řešení (čti nových závad) a jakéhosi "stylu" kterému může
rozumět jenom francouz. Ovšem jaké hodnoty může uznávat člověk žeroucí žáby, jež víc hodin
tráví ve stávce než v práci a je hrdý na vojenskou historii své země jež jako jediná dokázala
prohrát i s italama. Naštěstí měl někdo v renaultu dostatek soudnosti a samotnou esenci smysluplnosti
renaulta a popisu jeho řidiče vštípil již do jeho znaku...
Saab
Svého času alternativa pro ty jimž učarovaly skandinávské krásky, zima, prohibice a březový nábytek.
Poté co jejich agenti z Wolfsburgu zcizili nákresy turbodmychadel vyrobili pár vcelku zdařilých napodobenin
tajných VW projektů, ovšem díky špatnému marketingu a neschopnému spojenci (GM) skončí leda výrobou
invalidních vozíků se skandinávským designem. Možná kdyby jejich turbomotory spalovaly naftu mohlo být
vše jinak.
Řidič saabu bude zcela jistě neurotik s potřebou dokázat si, že jeho značka není zcela mrtvá. To znamená
že jezdí povětšinou riskantně a je mu jedno jestli to přežije. Jeho svět totiž již dávno skončil....
Toyota
Pokud Mazdu řídili latentní pedofilové, tak Toyotu řídí pedofilové praktikující. Imidž sociálního vozu
pro starší muže, jež již hodlají budovat vlastní rodinu totiž skýtá perfektní kamufláž pro devianta jenž
hledá tu pravou devítiletou královnu svých vlhkých, hentai porno snů. Řidič tohoto vozu, jenž si libuje
v i na poměry dálného východu podprůměrném vozu musí být skutečný ubožák a kandidát na psychofarmaka.
Kdykoli jeho východní sen uvidíte stát u odpočívadla s otevřenou kapotou - nezastavujte, takoví devianti
se nezastaví před ničím.
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik