a kde to chces servisovat? ja vam ludia tak celkom nerozumiem - plne vybaveny servis so vsetkym (diagnostika a viac menej vyskoleni pracovnici) za bratru 430 - 500kc za hodku. To su ti garazmajstri tak lacni? zoznam praci nie je len to co pises, ide o kontrolu brzd, zavesov, tlmicov, funkcie elektroinstalacie a podobne. Navyse pri najazde len 20 000rocne je to JEDNA prehliadka (u i30) a teda od brucha strelim 5000kc.. s neorigo dielmi, urobene niekde u Frantu v garazi povedzme za polovicu (aj ked tam mam svoje pochybnosti)... pri optimistickych nakladoch na palivo 2kc na km je to 40 000kc za rok, k tomu havarijko+povinne za bratru 10 000 - neratam ziadne ine naklady, a tak to vyjde 55 000 vs 52 500, co je uspora 5%, co nestoji za rec. Ak k tomu priratame, ze tie nahradne diely pre Frantu z garaze treba niekde kupit, clovek na tom strati casu.Icescent píše:Ptám se: má smysl navštěvovat ty garanční prohlídky??? 2 roky je zákonná záruka... seznam prací servisních u garanční prohlídky mi přijde poněkud "o ničem"... Výměna oleje, pylového filtru, obhlédnutí karoserie, kapalina do ostřikovačů... dá se zařídit levně a jednoduše... Za co přesně "zaručují" za ty 3 roky záruky (2 roky z 5-ti je zákonná stejně). Díky za reakce?
http://moje.auto.cz/Icescent/i30.html
Samozrejme pada zaruka (ak neboli pouzite origo diely Hyundai) okamzite, po zakonnej zaruke 2 rokoch clovek prichadza o moznost reklamovat suciatsky ktore sa skutocne mozu pokazit (kompresor klimy, loziska, tlmice) a to urcite za tych par korun nestoji
IMHO staci najst rozumny balans medzi tym co donesiem (ja si nosim svoj olej, filtre klimy), zvysok nechavam na servise. A to na garancku jazdim 2x rocne
Kazdeho ale moznost sa rozhodnut, ja som paradoxne tak spokojny ze budem servisivat v origo servise aj nadalej (po skonceni zaruky)