Rezonance motoru
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Rezonance motoru
Zdar fandové Accentů. Nějaký čas se probírám různými tématy ve fóru a dospěl jsem ( konečně ) k závěru, že bych mohl taky troškou přispět, nebo se i něco důležitýho dozvědět. Mám Accenta 1.4 / 1995 asi 4 roky a jsem s ním nadmíru spokojenej. Některý poznatky z fóra jdou tak trochu mimo mě, protože je alespoň prozatím nemusím řešit. Čas ukáže... Chtěl bych se pro začátek někoho zeptat, jaké má zkušennosti s "drnčením" motoru při otáčkách kolem 2500/min. Jde o to, že při této rychlosti se mi ozývá od motoru nějaká rezonance. Jeden mechanik mi řekl, že může být vůle na klice, jiný, že jsou vymačkaný selenbloky na motoru. S autem jinak problémy nemám, ale tohle mi docela vadí. Je to jako by to chtělo buď o trošku víc otáček, nebo mírně povolit plyn. To pak ale musím jet něco málo pod 80. Budu moc rád, když mi někdo napíše svůj názor, nebo zkušennost. Dík Vosy
- Reklama
Já s tím to problém nemám žádný!!
Motor když běží mám mít nepatrné vibrace,to je normální!
Ale pokud motor běží a motor se třepe,tak je to buď vymačkanými silentbloky nebo hůř pálejí válce(špatné zapal.svíčky) nebo špatnou kompresí motoru(seštelovat vůle ventilů nebo vyměnit zdvihátka na ventily) a pak je další možnost vůle v pístním čepu na pístu!!
A pak třeba samotná klika je nevyvážená! Taky průser!! Většinou je to způsobeno mázlou šálou!!
Jo a zapoměl jsem na pístní kroužky!!(Tlaky) To taky dělá!!
Motor když běží mám mít nepatrné vibrace,to je normální!
Ale pokud motor běží a motor se třepe,tak je to buď vymačkanými silentbloky nebo hůř pálejí válce(špatné zapal.svíčky) nebo špatnou kompresí motoru(seštelovat vůle ventilů nebo vyměnit zdvihátka na ventily) a pak je další možnost vůle v pístním čepu na pístu!!
A pak třeba samotná klika je nevyvážená! Taky průser!! Většinou je to způsobeno mázlou šálou!!
Jo a zapoměl jsem na pístní kroužky!!(Tlaky) To taky dělá!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
ono ani nejde o vibrace jako takovy, spis se neco rozkmita co by melo bejt normalne utazeny a drnci to.. uz to dela dva roky mimochodem a bylo to na vsech moznejch testech a vsecko okay. Svicky meneny pravidelne, silenbloky - ze by? tlaky zmereny jako novy.. pistni cep dela jinej bordel, takovej cinkavej.. nevyvazena klika, a takovy veci to je znat na zvuku motoru, tenhle ma zdravej zvuk jen se proste neco rozvibruje kolem 3750-4000tis otacek.. premejslim neco se svodama? nebo takovej ten plechovej kryt? tezko rict vono se mi to nechce cely odpoledne turovat na miste do 4500otacek abych to zjistil..
Pokud máš na mysli toto kmitání,tak to je buď řemenice od kliky nebo od vodní pumpy!! Zažil jsem ze začátku když jsem dával motor do cajchu,že Mi tam něco kmitalo a nakonec to byla řemenice od vodní pumpy,špatně jsem jí tam usadil,podruhé jsem si na to dal pozor a rovnoměrně ji dotáhl,dodneška klídek!!black_sheep píše:ono ani nejde o vibrace jako takovy, spis se neco rozkmita co by melo bejt normalne utazeny a drnci to.. uz to dela dva roky mimochodem a bylo to na vsech moznejch testech a vsecko okay. Svicky meneny pravidelne, silenbloky - ze by? tlaky zmereny jako novy.. pistni cep dela jinej bordel, takovej cinkavej.. nevyvazena klika, a takovy veci to je znat na zvuku motoru, tenhle ma zdravej zvuk jen se proste neco rozvibruje kolem 3750-4000tis otacek.. premejslim neco se svodama? nebo takovej ten plechovej kryt? tezko rict vono se mi to nechce cely odpoledne turovat na miste do 4500otacek abych to zjistil..
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Dík za vaše postřehy. Když jsem to kupoval, nechal jsem si udělat nový rozvody a vyměnit řemeny. Když jsem byl na technický, tak jsem prošel bez jakýhokoliv zásahu technika, říkal, že tak to má vypadat - přijet,změřit,odjet. Proto si nemyslím, že by byl problém někde u špatnýho pálení, nebo v nějaký vůli. Teď jsem měnil tlumiče a kupoval nový kola, tak je to slyšet víc. Asi mi nezbyde nic jinýho, než si na to zvyknout. A protože to je jediný "neduh", tak se s tím dá určitě žít....
Vosy - Accent 1.4 GLSi/95
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
K odhlučnění motoru jen přidám svou zkušenost. Měl jsem ze spoda haubny nalepenou speciální tlumící hmotu s nehořlavým povrchem. Výsledek = naprd. V interiéru se hladina hluku nezměnila. Jediné co jsem pozoroval, že při zamykání alarmu nebylo tolik slyšet "štěkání" sirény . Pokud do nějakého odhlučnění půjdete, dobře to zvažte. Já jsem vyhodil 1500,- za matroš ...
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
Blacksheep má svý autíko zakletý to mu moc nevěřte!!!
To auto má ůdajně víc problému než Blacksheep sám osobně ve svým životě!!
Má zakletou žabku ve svým scupátku,snad se mu to taky jednou poštěstí!! Ale až ho dá do kupy,tak nám to všem natře,teda Mě!!
To auto má ůdajně víc problému než Blacksheep sám osobně ve svým životě!!
Má zakletou žabku ve svým scupátku,snad se mu to taky jednou poštěstí!! Ale až ho dá do kupy,tak nám to všem natře,teda Mě!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)