Blow-Off

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-Off

Příspěvek od LongStar »

:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Blow-Off

Příspěvek od mirpie »

tak postavit na závod vedle sebe Skyline, co je řadovej šestiválec o objemu min. 3l turbo (přesně nevim, ale 3l to je určitě), proti čtyřválcový atmosferickýmu dvoulitru v S2000 je trochu mimo mísu. Ale i tak se S2000 držela velice dobře.
To by byl motor do Coupé...co blacku - atmosfera 2.0 16V se 240PS :D (to mluvim o serii, ta na okruhu v tom videu měla určitě víc)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Blow-Off

Příspěvek od mirpie »

tak beru zpět ten 3l motor u SKyline, verze R34 měla 2.0 , 2.5 a 2.6 a verze GT-R Nismo 2.8, všechno na turbu, takže porovnání i tak neadekvátní
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-Off

Příspěvek od LongStar »

tak hondy az na to prijdou tak taky budou delat turbo motory.a to teprv bude bzucak. jinak ty jejich 9tisicovy vti jsou dobry rakety a type R bych bral hned nebo s 2000 to je taky krasnej stroj. ve slanym sjou snad 2 tajpary a kdyz sem na zahrade a slysim jak jedou tak nevim jestli jede f1 nebo ty type R :) (chtel bych)

bmw to zas mas docela velky obsahy.+ 6 hrnky.u bmw si ani turbo neumim predstavit to by neslo udret na silnici. a ty biturba v serii nevim v jaky modelu to kdyz nekdo ma tak to jentak nepusti. a kdyz vezmes m-power tak to je zas cena nekde jinde(a jeste k tomu zadokolka to bych rad otestoval) kamos ma e36 2.5 a jede krasne ale ta spotreba kdyz se na to slapne je fuj!!! (chtel bych)
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-Off

Příspěvek od LongStar »

mirpie píše:tak beru zpět ten 3l motor u SKyline, verze R34 měla 2.0 , 2.5 a 2.6 a verze GT-R Nismo 2.8, všechno na turbu, takže porovnání i tak neadekvátní
no a je to tady neadekvatni to mas jako na sprintech s hondama ktera ma 1.6 vti nebo 2.0 type R a ty jsou ve stejny skupine jako jiny 1.6 nebo 2litry a v zakladu maj to promenlivy casy prepnuti na jinou ostrejsi vacku. tak proc vankl se prepocitava krat 1.nevim kolik a turbo motory to stejny! s tim ze michaels se svym scoupe zavodil s 2.5 nebo 3 litrama v mimoni to mi prijde taky docela trapny
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Blow-Off

Příspěvek od black_sheep »

jo atmosfera 240k zni naprosto paradne, jen jde o to co takovy motor vydrzi pri dennim jezdeni..

na jednu stranu porad 1000x lepsi nez 1.4 kompresor, turbo a ja nevim co vsecko jeste dohromady. :-)


Pokud bych si mohl nakonfigurovat nakou top edici coupatka, tak bych bral 2.0 turbo s vykonem nekde kolem 200k, to by me asi stacilo :-) nak si porad nedovedu predstavit stejne silnou atmosferu a asi bych k dvakrat duveru nemel po 12letech a 160.000km :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Blow-Off

Příspěvek od mirpie »

pravdou je, že vysoké otáčky = většinou vysoká pístová rychlost (záleží i na délce zdvihu) = menší životnost. Ale tvrdě přeplňovaný motor taky dloho nevydrží, u obou to chce kompromis a tím menší výkon, jde o to, k čemu to auto bude sloužit..
V coupé by mi turbo taky nevadilo, ale raději bych tam viděl lépe vyšlechtěnou atmosferu :evil:
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: Blow-Off

Příspěvek od Tomson-tr »

mam jednu otazku-aky je rozdiel ked blow off napojim tak ako je na prvom videu a ked ho napojim ako na druhom?

http://www.youtube.com/watch?v=bwlunfsBFdY

http://www.youtube.com/watch?v=9S20yD7PRvA

dik ....
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
MichaelS
**
Příspěvky: 396
Registrován: 05 úno 2007, 22:27
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-Off

Příspěvek od MichaelS »

První způsob správně druhý špatně. V druhém odpojil a zaslepil volnoběžný ventil. to znamená že mu to nebude držet volnoběh.
S Coupe GT-TURBO - prodáno , TURBO VLÁDNE SVĚTU
Mitsubishi Eclipse GSX 260hp - nová hračka
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: Blow-Off

Příspěvek od Tomson-tr »

a tu prirubu si musim vyrobit ci sa da taka niekde zohnat ...
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
MichaelS
**
Příspěvky: 396
Registrován: 05 úno 2007, 22:27
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-Off

Příspěvek od MichaelS »

Nech si ji tam navařit to udělá každý kdo vaří hliník.
S Coupe GT-TURBO - prodáno , TURBO VLÁDNE SVĚTU
Mitsubishi Eclipse GSX 260hp - nová hračka
Uživatelský avatar
-JxD-
***
Příspěvky: 616
Registrován: 28 pro 2008, 22:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-Off

Příspěvek od -JxD- »

Tak mam po nejakych problemech s autem jsem se konecne snad dostal k vyberu a instalaci, mam vybranej tenhle ventil:

http://hpp.devel.daryl.cz/product/603-s ... --verze-ii

Jaky na nej mate nazory? Bude "v pohode" ?
(jinak diik vsem za rady)
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: Blow-Off

Příspěvek od Tomson-tr »

poradte aky BOV by bol najlepsi na GT,lebo som nasiel viac druhov a neviem sa rozhodnut,ide mi hlavne o efekt,co najhlasnejsi
Přílohy
pro slabsi turbo verze.jpg
pro slabsi turbo verze.jpg (64.54 KiB) Zobrazeno 1460 x
blov-off-ventil-aw-seriditelny-1b-original.jpg
blov-off-ventil-aw-seriditelny-1b-original.jpg (77.48 KiB) Zobrazeno 1460 x
1545.jpg
1545.jpg (39.38 KiB) Zobrazeno 1460 x
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
-JxD-
***
Příspěvky: 616
Registrován: 28 pro 2008, 22:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-Off

Příspěvek od -JxD- »

Osobně si myslim, že tohle je jako u vejfuků...dokud člověk nenasadí a nevyzkouší, tak neví....
jedinej o kterým vim, že má krásnej zvuk, je HKS SSQV (kterej si taky hnedka pořídim, až budu mít zas někdy hodně peněz :D)
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
Uživatelský avatar
Rave
***
Příspěvky: 687
Registrován: 06 srp 2008, 14:28
Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
Kontaktovat uživatele:

Re: Blow-Off

Příspěvek od Rave »

-JxD- píše:Osobně si myslim, že tohle je jako u vejfuků...dokud člověk nenasadí a nevyzkouší, tak neví....
jedinej o kterým vim, že má krásnej zvuk, je HKS SSQV (kterej si taky hnedka pořídim, až budu mít zas někdy hodně peněz :D)
ale kup si original protoze ta kopie upouští :?

Jinak doporucuju BOW bidrin mkIV je dobrej do tlaku 1,2 bar a ma hezkej zvukovej projev pri fouknuti
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“