Jízda po dálnici

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Hardcam »

Borku, musim Te zklamat, ale neni to tak. Nekolik lidi mi potvrdilo, ze jde asi o chybu v dokumentaci. Zrychleni meho auta je pod 9s.

Zde odkaz i na test, ktery to potvrzuje...
http://www.autorevue.cz/test-hyundai-i3 ... 1/ch-33731
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Reklama
 

Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Borek »

Harde nechci ti brát radost z nějakého jednoho testu,najdu ti i test stejného auta se stejným motorem a naprosto opačným výsledkem/hodnocením(i30-2,0l,tuším to mám ve Světě motorů). :( Bylo by hodně divné,že by udělali chybu na svých stránkách,ve všech prospektech,v autokatalozích-třeba co vydávají Němci Autoprůvodce-takové ty velké katalogy se všemi vyráběnými auty(včetně tech.dat).....tam všude jsou stejné údaje a to třeba zrychlení 0-100km/h i30-10,6s/Tiburon 9,1s.Rozdíl je i v max.udávané rychlosti,jsou udávány i jiné otáčky dosažení max.toč.momentu a stačí se podívat na spotřeby a je jasné,že převodovku máš udělanou "na spotřebu".Tady jsou pro představu údaje spotřeby:
Město: i30-9,3l / :tus: -10,9l
Mimoměsto: i30-5,9l / :tus: -6,4l
Kombinovaný: i30-7,1l / :tus: -8,0l
Stačí se podívat jak :hyu: przní současné skvělé,výkonné motory 2,0i DCVVT (121kW :!: )třeba v Sonátách-10,5s(s 2,4l-128kW-8,9s :( - :tus: se 123kW-8,2s) "úspornými" převodovkami.Je jasné,že dnes se všichni chlubí čistotou výfuk.plynů(vypuštěnými sajrajty na 100km)a podle toho vypadá i poskládání současných převodovek.
Chybu někde v jednom papíru bych bral,ale ty údaje jsou prostě všude stejné-včetně českých stránek,prospektů...

Jsem ochotný to s tebou ověřit v praxi na dráze,při srazu-bereš?Už jsem takhle ověřoval i 2,0l naftovou Sonátu-103kW-údajně načipovanou na 125kW(jednoho známého místního člena)a dojela o několik délek auta za Tiburonem i max.dosahované rychlosti na měřeném úseku radarem byly nižší.Spor byl vyřešen. :wink: Jsi na řadě. :mrgreen:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Hardcam »

Vim, ci je to Sonata, sam jsem v ni je:)
Jo, jsem pro, rad to zrychleni porovnam...v predchozim aute jsem mel 11,7 a rozdil je to obrvosky, ne jen pocitove.
Co nevidet auto napichnu na pocitac a zrychleni si zmerim.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Borek »

Nejmenoval jsem ho záměrně,protože je to supr chlap a můžeš se ho zeptat sám.Sám víš,že testům novinářů se nedá věřit ani barva testovaného auta-podívej,třeba tady další test tvé i30.Jak jsem psal výše-jeden test hlásí super,druhý bída-a teď si vyber.Novináři jsou banda úplatných šmejdů,co napíšou test,jak kdo zaplatí. :mrgreen:
http://www.autohit.cz/clanek/1773/hyund ... _cvvt.html
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
hlobilp
****
Příspěvky: 1057
Registrován: 08 čer 2006, 17:17
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Kontaktovat uživatele:

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od hlobilp »

Borek: na udaje o zrychleni soucasnych SOnat jsem uz upozornoval jinde. Ac po FL nabrala 2,0l Sonata 18kW, tak zrychleni ji zustalo stejne. Neverim, ze to tak opravdu je... Stejne tak 2,4 a 3,3 i pres navyseni vykonu stejna zrychleni
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Hardcam »

Presne tak. Si z tech tabulek delaj holubnik...clovek nesmi verit vsemu, co je napsany, ale vyzkouset si to sam.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Hardcam »

Borku, ze ma 5st. manual stejny zrychleni jako 4st. automat (ktery ma mimochodem maximalku o 10kmh niz) Te nezarazi? Byl by to totiz prvni model u Hyundaie. Zrovna u Tebe jsem cekal, ze neveris vsemu, co je napsany. Viz. jak dopadly vykonnostni testy Ceedu a i30, kdy Kia uvadela vyrazne horsi hodnoty nez byla realita.

1.6 benzin
manual 5st. 10,8s
automat 4st. 11,9s

1.6 CRDi 85kW
manual 6st. 11,5s
automat 4st. 12,8s

1.6 CRDi 94kW
manual 6st. 11,0s
automat 4st. 12,3s

2.0 benzin 105kW
manual 5st. 10,6s
automat 4st. 10,6s

A muzu nakopirovat dalsich 10 modelu znacky, u kterych byl pouzit automat a vzdy ma zrychleni minimalne o sekundu horsi.
To jsem si vlastne mohl koupit 1.6ku, ta ma totiz papirove uplne stejny zrychleni a presto jede jinak....ale predpokladam, ze Tebe presvedcovat bude zbytecny.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Borek »

Za tím je dnes módní trend a tlak ekoteroristů,hlavně se chlubit co nejmenším bordelem výfuk.plynů,tlak Euro norem a také chlubení se,která automobilka má menší spotřebu.Proto ty převodovky,co zabíjejí skvělé motory. :roll: Schválně by :hyu: nepsal horší údaje-to by byl sám proti sobě,protože tech.data si každý přečte jako první a jsou i jedním z rozhod.údajů pro nákup auta(protože i30 i Sonata jsou rodinná auta,většina lidí hned zkoumá,za kolik litrů jezdí- :hyu: to ví,tak podle toho dělá převodovky-silné motory,které utáhnou dlouhé převody,nižší otáčky=nižší množství výfuk.plynů,nižší spotřeba- horší dynamika).Nevidím žádný důvod,proč by si psal bezdůvodně tak špatné údaje zrychlení(faktor,kterým se ostatní automobilky chlubí a kdo má rád svezení i tento údaj preferuje před spotřebou-i když je nás rozhodně méně než těch šetřivých).Dovedete mě napsat,proč by to dělal?
Stejně tak to bylo i s přidáním CVVT do 2,0l-vzrůst výkonu 3kw je u motorů nad 100kW směšný a CVVT tam bylo implantováno jen z důvodu snížení emisí. :(
Jedině jak jsem psal(i Hard)-máme možnost to zkusit na srazu,bezpečně na dráze,tak proč ne. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Hardcam »

Tim jsi ale neodpovedel, proc u ostatnich verzi (1.6 je tez CVVT) je tento udaj jinak...automat nejen, ze je tezsi, ale ma taky delsi prevody. Je to proste nesmysl, v tom aute jezdim den co den a vim, ze za skoro 11 proste nezrychluje. Ne ze by to pro me byl nejak dulezity udaj, ale to co pisi, je blbost...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Borek »

Nerozčiluj se :lol: -píšu jen to,co si můžeš VŠUDE oficiálně přečíst. :wink: Však i mě se to zdá hodně,stejně jako jsem psal u Sonát výš,ale tak si všude dělá :hyu: legraci nebo co?Stejné údaje jsou i ve velkých katalozích všech aut,vydávaných pro celou Evropu(Auto průvodce od Němců,co vydávají také časák Auto motor sport i velký katalog na každý rok u nás).Schválně mrkni třeba v Tescu do toho katalogu a uvidíš,že i tam jsou stejná data zrychlení,jako na ofiko stránkách :hyu: .....krátká i30-10,6s CW-11,1s.Věřím,že v realu to bude lepší,jen jsem chtěl vědět alespoň jeden důvod,proč by si tak sami škodili. 8-[ :D Vždyť v tomhle případě o nic nejde-jsi spokojený-jsi a to je hlavní.Určitě to jede líp než předcházející čmoudík. :wink: .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Jízda po dálnici

Příspěvek od Hardcam »

Predpokladam, ze kazdej casopis to zrychleni netestuje, ne?
Tzn., ze nekde se objevila tabulka s timto udajem a od te doby ho kazdy pouziva. Pak je logicke, ze vsude uvidis ta sama cisla.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“