Sa-Fé 2,2CRDi/AT kouří motor za studena

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
brick
Příspěvky: 1
Registrován: 12 bře 2010, 14:23

Sa-Fé 2,2CRDi/AT kouří motor za studena

Příspěvek od brick »

Při rozjezdu se studeným motorem auto nejede a kouří jak komín ve spalovně. Po zahřátí již nekouří, ale při malých otáčkách stejně špatně táhne. Prý by to mohl být EGR ventil. Poraďte :cry:
Reklama
 

sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Sa-Fé 2,2CRDi/AT kouří motor za studena

Příspěvek od sosi »

No tak to je presne aj môj prípad, akurát som to vyriešil. Po naštartovaní som tiež dymil jak z komínu, čierny dym! A bol to EGR ventil, po výmene už je všetko ok. Najprv mi ho len vyčistili, ale nepomohlo. Inač tiež sa mi stáva kým sa motor zohreje, že hlavne pri rozbehu chvilu trvá kým zabere jednička, po zohriatí už je to myslím dobre.
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Uživatelský avatar
dantasik
**
Příspěvky: 468
Registrován: 07 říj 2007, 16:44
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Sa-Fé 2,2CRDi/AT kouří motor za studena

Příspěvek od dantasik »

EGR si myslim ze nebude coudit.
Mel jsem na sonate totalka ucpany EGR a zustal pootevreny a pak i vic. Auto se dusilo a vubec nejelo - nekourilo ale. A vsecko to prislo uplne nahle ze auto celou dobu jezdilo v poho a pak jedu a nedjnou zacli litat otacky pak klesali na 0 a byl konec.

Mimo jine funkce EGR je prepousteni jiz spalene smesy zpet do valcu. Takze to by fakt z kourem nemelo nic spolecnyho si myslim ale stat se muze vsecko.

A ted kdyz by se me todle stalo znovu tak vim kde odpojit EGR a auto by melo ject :D/
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Sa-Fé 2,2CRDi/AT kouří motor za studena

Příspěvek od sosi »

dymilo načierno - výmena egr ventilu - už nedymí
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Uživatelský avatar
DusanCZ
**
Příspěvky: 117
Registrován: 18 zář 2009, 08:31
Bydliště: Buštěhrad
Kontaktovat uživatele:

Re: Sa-Fé 2,2CRDi/AT kouří motor za studena

Příspěvek od DusanCZ »

dantasik píše:EGR si myslim ze nebude coudit.
Mel jsem na sonate totalka ucpany EGR a zustal pootevreny a pak i vic. Auto se dusilo a vubec nejelo - nekourilo ale. A vsecko to prislo uplne nahle ze auto celou dobu jezdilo v poho a pak jedu a nedjnou zacli litat otacky pak klesali na 0 a byl konec.

Mimo jine funkce EGR je prepousteni jiz spalene smesy zpet do valcu. Takze to by fakt z kourem nemelo nic spolecnyho si myslim ale stat se muze vsecko.

A ted kdyz by se me todle stalo znovu tak vim kde odpojit EGR a auto by melo ject :D/

pokud zustane EGR otevrenej ma to za dusledek ze ti jde do sani moc spalene smesi, motor se tim zacne dusit, elektronika motoru se zachova ze prida naftu aby zvedla udusene otacky, ale jak prida tak opet zacne dusit vic, takze takhle to jde dokola az tam te nafty leti docela hodne a dusledek toho je ze to kouri jako lokomotiva
Santa Fe 2,2 CRDI 114KW 4X4 MR 2009 EXECUTIVE
Sleek Silver/černá kůže
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Sa-Fé 2,2CRDi/AT kouří motor za studena

Příspěvek od sosi »

Tak zase mi to dymí načierno. Nevymenili mi celý EGR ventil, iba nejakú časť. Má s tým niekto skúsenosti? Pomôže výmena EGR ventilu?? Dik
Naposledy upravil(a) sosi dne 28 bře 2010, 04:13, celkem upraveno 2 x.
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: Sa-Fé 2,2CRDi/AT kouří motor za studena

Příspěvek od sosi »

DusanCZ píše:
dantasik píše:EGR si myslim ze nebude coudit.
Mel jsem na sonate totalka ucpany EGR a zustal pootevreny a pak i vic. Auto se dusilo a vubec nejelo - nekourilo ale. A vsecko to prislo uplne nahle ze auto celou dobu jezdilo v poho a pak jedu a nedjnou zacli litat otacky pak klesali na 0 a byl konec.

Mimo jine funkce EGR je prepousteni jiz spalene smesy zpet do valcu. Takze to by fakt z kourem nemelo nic spolecnyho si myslim ale stat se muze vsecko.

A ted kdyz by se me todle stalo znovu tak vim kde odpojit EGR a auto by melo ject :D/

pokud zustane EGR otevrenej ma to za dusledek ze ti jde do sani moc spalene smesi, motor se tim zacne dusit, elektronika motoru se zachova ze prida naftu aby zvedla udusene otacky, ale jak prida tak opet zacne dusit vic, takze takhle to jde dokola az tam te nafty leti docela hodne a dusledek toho je ze to kouri jako lokomotiva
To bude asi môj prípad. Stráca výkon. Jak pridám, tak čakám asi 3 sekundy než motor zabere, hruuuza
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
potvurka
*
Příspěvky: 74
Registrován: 21 pro 2009, 21:05

Re: Sa-Fé 2,2CRDi/AT kouří motor za studena

Příspěvek od potvurka »

sosi píše:
DusanCZ píše:
dantasik píše:EGR si myslim ze nebude coudit.
Mel jsem na sonate totalka ucpany EGR a zustal pootevreny a pak i vic. Auto se dusilo a vubec nejelo - nekourilo ale. A vsecko to prislo uplne nahle ze auto celou dobu jezdilo v poho a pak jedu a nedjnou zacli litat otacky pak klesali na 0 a byl konec.

Mimo jine funkce EGR je prepousteni jiz spalene smesy zpet do valcu. Takze to by fakt z kourem nemelo nic spolecnyho si myslim ale stat se muze vsecko.

A ted kdyz by se me todle stalo znovu tak vim kde odpojit EGR a auto by melo ject :D/

pokud zustane EGR otevrenej ma to za dusledek ze ti jde do sani moc spalene smesi, motor se tim zacne dusit, elektronika motoru se zachova ze prida naftu aby zvedla udusene otacky, ale jak prida tak opet zacne dusit vic, takze takhle to jde dokola az tam te nafty leti docela hodne a dusledek toho je ze to kouri jako lokomotiva
To bude asi môj prípad. Stráca výkon. Jak pridám, tak čakám asi 3 sekundy než motor zabere, hruuuza
vyměn palivovej filtr ..... mě to fungovalo
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“