auto netaha a drnci poooooooc

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od tomki »

ja si myslim ze v dnesnej dobe je ta zivotnost suciastok presne takato. CCa 100 000km a uz sa mozes obavat co sa vysype. Prave pre dvoma tyzdnami som zacal uvazovat kedy asi tak moze nieco odist, hlavne turbo a bum. Pritom si fakt myslim ze viem ako jazdit, naozaj som si daval pozor na to aby som to neuhnal ale skratka tie turba su tak namahane ze dovidenia. Chceme aby to malo zralo, maly objem kvoli poistke a velky vykon. Tak to potom vyzera. Ale na druhej strane si myslim ze to turbo nebolo uz asi uplne ok od novoty, predsa je kopec aut co natocia s jednym turbom kludne 300 000km. Teraz jazdim dedkove clio 1.2 16V :mrgreen:
No a je to benzin a tak si hovorim ze ake je to zive :mrgreen:
Skratka benal to isti. Aj ked dnesne naftaky su super, hlavne 3.0 od BMW ten by som asi bral znova ale stale su tu rizika turbo, vstreky, cerpadlo a neviem co este..
Reklama
 

Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od Yurii »

sosi píše:Mne auto dymí načierno ale ťahá dobre... V servise povedali, že by mi to nedalo ani 90 km/h keby bolo posraté turbo. Bábo raď... ](*,)
Když auto na naftu dělá černej kouř znamená to že do motoru jde moc paliva a málo vzduchu takže pokud to nemáš něják prasecky načipovaný může to bejt způsobený turbínou. Můžeš jí mít třeba jenom trochu přidřenou nebo můžeš mít výfukový lopatky obalený vrstvou sazí nebo můžeš mít zaseknutý VGT.
Další možnost je netěsnost sání za vaáhou vzduchu, to měl šéfík na mondeu, pokaždý když řadil vylítnul z vejfuku obrovskej černej mrak :)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
sosi
**
Příspěvky: 188
Registrován: 28 kvě 2008, 11:58

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od sosi »

Yurii píše:
sosi píše:Mne auto dymí načierno ale ťahá dobre... V servise povedali, že by mi to nedalo ani 90 km/h keby bolo posraté turbo. Bábo raď... ](*,)
Když auto na naftu dělá černej kouř znamená to že do motoru jde moc paliva a málo vzduchu takže pokud to nemáš něják prasecky načipovaný může to bejt způsobený turbínou. Můžeš jí mít třeba jenom trochu přidřenou nebo můžeš mít výfukový lopatky obalený vrstvou sazí nebo můžeš mít zaseknutý VGT.
Další možnost je netěsnost sání za vaáhou vzduchu, to měl šéfík na mondeu, pokaždý když řadil vylítnul z vejfuku obrovskej černej mrak :)
Aha, super, diky moc za radu!! Skúsim im to povedať v servise. Nemám to načipované. V servise sa priklánali, že by to mohol byť egr ventil...
i love santa fe

SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od Yurii »

No EGR by to teoreticky moh bejt taky ale je to sporný... je to jenom další vyfikundace co má snižovat emise a kapinku snižovat výkon kvuli němu by to myslim si moc nekouřilo.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
yoss
*
Příspěvky: 11
Registrován: 09 led 2009, 11:53

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od yoss »

motorům nerozumím, ale nemá tomkiho vylágrované turbo nějakou souvislost s jeho vychvalovaným přečipováním? :roll:
New SF 2.2 CRDi MT Elegance
marco0
*
Příspěvky: 59
Registrován: 02 bře 2009, 09:53

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od marco0 »

ja mám ten benzín, atmosféru, 6 valec na LPG a som relatívne spokojný:))
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od Richard555 »

No jsem v dieslech lama, ale když jsme nechávali přetěsnit čerpadlo (teklo) tak jsem měl dole Intercooler a zapoměl jsem pořádně zapáskovat tu hadici od něj do sání samo turbo v 1800 otáčkách zatlačilo a hadice vylítla.... samo to nejelo, jen na volnoběh, chrochtalo to a vůbec nejelo.... není tohle podobné? zkoukni ty tlusté hadice jestli není nějaká ufouklá nebo prasklá....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od Yurii »

yoss píše:motorům nerozumím, ale nemá tomkiho vylágrované turbo nějakou souvislost s jeho vychvalovaným přečipováním? :roll:
Teoreticky může mít... chip zvyšuje množství paliva a pokud má motor elektronicky řiditelnej tlak turba kterej se po chipu musel zvednout aby dávalo dostatek vzduchu, mohlo docházet k overboostingu, kdy turbína tlačí stabilně víc než na kolik je stavěná) a prostě se utaví... U Scoupe se starou turbínou která tlačí skoro dvojnásobek elkem běžná věc :-D
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od tomki »

ad vychvalovanie s chipovanim: nema to s tym nic. Turbo sa toci rovnako. Bud je dobre alebo je zmetok z vyroby.
Poviem vam co je tomu: downsizing, tazke auto, maly vykon
Ale mimo vsetkeho vam chcem teraz nahnat strach :wink: Volal som rano do hyundai predajne:

Ja: dobry den odislo mi turbo bla bla bla
On: Dajte mi VIN
Ja: nech sa paci
On: Zavolam neskor
Ja: OK
On: dobry den zistil som to turbo
Ja: super
On: Je to turbo Mitsubishi a stoji 2 300Eur bez DPH
Ja: HaHaHa
On: HiHiHi

koniec telefonatu.

Volal som do firmy ktora robi repas.

Ja: bla bla bla
On: Viete objem nicim nenahradite
Ja: viem
On: pozriem sa
Ja: dobre
On: problem
Ja: preco?
On: je to Mitsubishi
Ja: viem
On: moze to byt problem, mozno sa neda repasovat

No ide o to ze to turbo od mitsubishi, podla informacii mozno ani nie je mozne repasovat, pretoze to vyzera ze sa nedaju objednat jeho jednotlive sucasti, pokial odisiel cely hriadel tak mozno jedina moznost kupa noveho turba. Nech zistim presne cislo turba a vraj je mozne ze sa bude dat zamenit za ine napr Garret. Na webe som nasiel ze tam ide Garett, ale podla mojho VIN v servise tam mam Mitsubishi. Ale vraj do jedneho motora ide niekedy aj viac turb.
Takze sa to zatial riesi. Vraj turba ako take su loteria, niektore ide 500 000km, niektore ani 100 000. Co uz, mimochodom k chipu, existuje kopec santa fe ktore su chipovane a su v poho, takze zrejme vada materialu a bum.
Udajme sa da toto turbo kupit nove cca 1 000Eur. Ale to sa nezhoduje s mojo planovanou investiciu do 400Ecok ](*,)
Uživatelský avatar
Rendys
*
Příspěvky: 44
Registrován: 17 čer 2008, 17:31
Bydliště: Střední Čechy

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od Rendys »

Hm tak to je v pr.....s tím turbem. Škoda,že naše servisy se naučili jen vyněn'ovat a né opravovat.Udělat hřídel do turba se jim asi nevyplácí,nebo nechce.Dej vědět jak jsi pochodil.
Santa Fe 2,2 CRDi nanuál 114kw r.v.2008 stříbrná 4x4
Volvo XC60 2,4 AWD manuál (2016)
Santa Fe 2,2 CRDi 147kw AT Style+Succes šedá 4X4 (2/2017)
tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od tomki »

kazdopadne som zistil ze Hyundai je jedno z najdrahsich aut!!!!!!!!!!
Ked ho kupujes tak hra akoze na cenu ale ked ho servisujes tak sa to vyrovna.
Udajne do nasich Fecok ine turbo ako mitsubishi nepasuje. Su to turba s minimalnym vyskytom
a mizernym servisnym zazemim. Repasovat sa asi moc nedaju a nove s variabilnymi lopatkami stoja
udajne 1300Eur. Takze raz tolko napr ako na VW alebo Audi a spol. Takze vazeni ak uvazujete co s
autom po urcitych kilometroch tak ja hovorim prec.
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od black_sheep »

co takhle zkusit kontaktovat mitsubishi? :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Pavel M
***
Příspěvky: 508
Registrován: 15 srp 2005, 21:29
Bydliště: Praha

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od Pavel M »

Turbo už mám zasebou v 37000km,doufej,že to bude jenom turbo./zaplať pánbůh,že to bylo na záruku/.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od Hardcam »

To jsem se zase pobavil. Jedno z nejdrazsich aut na servis... :lol: :lol: :lol:
Kdyz mi poradis levnejsi znacku na servis, budu Ti moc vdecen. Platit za garancku 2000Kc vcetne jejich materialu, to je urcite sen kazdeho motoristy.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Re: auto netaha a drnci poooooooc

Příspěvek od tomki »

ze by mercedes? 6 rokov servis zadarmo
ze by lexus? garancky vychadzaju lacnejsie nez Hnujdaj
ze by BMW? 5 rokov garancky zadarmo
ze by Skoda? 4 roky garancky zadarmo

ze by turbo na napr passat 20 000kc?
ze by turbo na hnujdaj 80 000kc?
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“