Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Uvidime. Zatim si na plechy stezovat nemuzu. Bezne do auta nastupuju, bezne z neho vystupuju, bourat s autem nehodlam a verim, ze je tak bezpecne, jak pisi, protoze EuroNCAP se ai ak lehce podplatit neda. Mne vadi jen snadno poskrabatelne plasty interieru. S timto problemem se ale bohuzel potyka i VW a jine, to bych si nepomohl.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Nekdy mi prijde ze holt vsici cekame od nizsi stredni tridy zazraky.. prece kazdy auto jako kazdy jiny vyrobek ma urcite pozitivni ale i negativni vlastnosti coz ale kazdy hodnoti subjektivne. Kdyby ty plechy staly za h...tak by na tom aute urcite nebyly, je to teda prumerna kvalita plechu s tim ze cena auta je taky prumerna, nekdy treba mirne nizsi v porovnani uzitne vlastnosti/cena... taky jsem byl prekvapenej kdyz jsem videl ramena z plechu misto poradnyho odlitku co vypadal festovne.ale co nadelame holt je to tak a snad vyrobce neceka ze 99% lidi s tim autem najede za zivotnost treba 100 000 km a hotovo.. takovy risk by urcite nebyl soucasti podnikatelkeho zameru .
o vikendu jsem jezdil s vw golfem iv - cca 600 km po ruznych cestach vcetne dalnice...a taky to auto ma chyby...treba pri razeni 1. stupne je to docela hlasity jak to bouchne o kulisu, nebo mi vai jak me tlaci koleno..prilis mekky sedadla bez vyraznejsiho bocniho vedeni..nebo el. ovladani zrcatek u kteryho mam pocit ze mi ten cudlik zustane v ruce, nebo odlupujici se tesneni na dverich ktery se zveda zarovnem s oknem - delaji to obe strany..
proste je to tak..kazdy ma pro a proti a je jen na cloveku co od auta chce a za co je ochoten zaplatit ne?
a pokud se mi neco nelibi tak auto prodam ( treba se ztratou ale prece se nebudu rekneme 4-5 let trapit ze jsem neco podelal )
jinak pro priznivce DLR - studoval jsem jak ma vw vyreseny denni sviceni...uplne super reseni.. zarovku h15 15/55w.. v dalkovym svetle to jede podobne jako h4..akorat cena - 500 kc za ks..
zivotnost? klasicka 400h takze radeji asi svitit normalnima h7:)
o vikendu jsem jezdil s vw golfem iv - cca 600 km po ruznych cestach vcetne dalnice...a taky to auto ma chyby...treba pri razeni 1. stupne je to docela hlasity jak to bouchne o kulisu, nebo mi vai jak me tlaci koleno..prilis mekky sedadla bez vyraznejsiho bocniho vedeni..nebo el. ovladani zrcatek u kteryho mam pocit ze mi ten cudlik zustane v ruce, nebo odlupujici se tesneni na dverich ktery se zveda zarovnem s oknem - delaji to obe strany..
proste je to tak..kazdy ma pro a proti a je jen na cloveku co od auta chce a za co je ochoten zaplatit ne?
a pokud se mi neco nelibi tak auto prodam ( treba se ztratou ale prece se nebudu rekneme 4-5 let trapit ze jsem neco podelal )
jinak pro priznivce DLR - studoval jsem jak ma vw vyreseny denni sviceni...uplne super reseni.. zarovku h15 15/55w.. v dalkovym svetle to jede podobne jako h4..akorat cena - 500 kc za ks..
zivotnost? klasicka 400h takze radeji asi svitit normalnima h7:)
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
no.. je pravda ze hyundai ma plechy mekky.. ted jsem ostrojoval lantroje a koukal jsem co se skryva uvnitr protoze blatniky jsou fakt mekky (viz vase i moje zkusenosti).
cumak je o dost tuzsi ale furt z mekkcich plechu, nicmene profilovany a vrstveny z nekolika plechu na kritickych mistech. a kdyz jsem koukal na plech co treba tvori podporu sloupkum to uz je jiny kafe. maj to proste navrzeny tak, ze co muze se deformuje a absorbuje energii, kdezto to co drzi karoserii pohromade uz urcitou tuhost ma a podle crash testu bych se nebal, ze je to spatny nebo nedostatecny.
ty ramena profilovany z plechu taky nejsou nic moc, ale podle zkusenosti to vydrzi dlouho, sice je to po 10ti letech nevzhledne orezly ze se clovek skoro boji, ale funkci to stale plni. holt to neni auto ktery vydrzi 20 let a bude furt jako novy, ale po celou dobu co vydrzi bude slouzit do roztrhani tela a pak uz je stejne tak jako tak lepsi koupit neco novejsiho.
vono se to pak zacne sypat vsecko naraz. japonci a korejci to tak delaj uz 20 let, a evropsky auta na tenhle koncept uz prechazej taky.. nejsem zadny odbornik ale tohle jsem za par let zkusenosti vypozoroval... taky se vyplati u tehle aut dodatecne osetrit dutiny, spodek vcetne ramen a vseho - pac vselijaky srouby, plechovy drzaky - to je osetreny mizerne. pro zajimavost jsem se valel pod 8mi letou octavii, celou dobu garazovanou a naka ta rez se tam taky najde. ale je fakt ze to vsecko pusobi subtilneji a precizneji. nicmene, ve finale - co to v praxi znamena pro uzivatele/ridice?
cumak je o dost tuzsi ale furt z mekkcich plechu, nicmene profilovany a vrstveny z nekolika plechu na kritickych mistech. a kdyz jsem koukal na plech co treba tvori podporu sloupkum to uz je jiny kafe. maj to proste navrzeny tak, ze co muze se deformuje a absorbuje energii, kdezto to co drzi karoserii pohromade uz urcitou tuhost ma a podle crash testu bych se nebal, ze je to spatny nebo nedostatecny.
ty ramena profilovany z plechu taky nejsou nic moc, ale podle zkusenosti to vydrzi dlouho, sice je to po 10ti letech nevzhledne orezly ze se clovek skoro boji, ale funkci to stale plni. holt to neni auto ktery vydrzi 20 let a bude furt jako novy, ale po celou dobu co vydrzi bude slouzit do roztrhani tela a pak uz je stejne tak jako tak lepsi koupit neco novejsiho.
vono se to pak zacne sypat vsecko naraz. japonci a korejci to tak delaj uz 20 let, a evropsky auta na tenhle koncept uz prechazej taky.. nejsem zadny odbornik ale tohle jsem za par let zkusenosti vypozoroval... taky se vyplati u tehle aut dodatecne osetrit dutiny, spodek vcetne ramen a vseho - pac vselijaky srouby, plechovy drzaky - to je osetreny mizerne. pro zajimavost jsem se valel pod 8mi letou octavii, celou dobu garazovanou a naka ta rez se tam taky najde. ale je fakt ze to vsecko pusobi subtilneji a precizneji. nicmene, ve finale - co to v praxi znamena pro uzivatele/ridice?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Hardíku:Jen porovnávám dveře a v těch je velký rozdíl.Jsou dle pocitu při otvírání a zavírání dosti citelně těžší.Tak nevím čím jiným by to bylo než plechem.Jinak jsou všechny auta ve všem velmi stejná.Snad jen na úkor nečeho je jinde zase něco navíc.
Hyundai i30 made in cz
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Tak já přestoupil z Getze, a můj první pocit z i30 byl - sakra, proti tomuhle tanku je getz papírák...
Jinak si myslím, že ostatní automobilky budou používat naprosto stejné plechy, stejně je vyrábí pár fabrik v Evropě. A šetří všechny automobilky.
Jo a mimochodem - důlek od pásu mezi dveřma mám hned od prvního dne...
Jinak si myslím, že ostatní automobilky budou používat naprosto stejné plechy, stejně je vyrábí pár fabrik v Evropě. A šetří všechny automobilky.
Jo a mimochodem - důlek od pásu mezi dveřma mám hned od prvního dne...
Hyundai Getz MAX 1.3 12V od 29.12.2004 do 6.3.2010
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010
http://moje.auto.cz/nextright/hyundai-i30.html
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010
http://moje.auto.cz/nextright/hyundai-i30.html
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
no je fakt, ze se mi toto stalo taky, ale na o vic jak 10 let starsim hyundai a nic se nestalo...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Podle mě to ale nesouvisí s tloušťkou nebo kvalitou plechů, ale spíš s tím, jak má daný automobil to místo vyřešené. Kdyby měl i30 nějak výrazně horší plechy tak, že by se to projevovalo na bezpečnosti, tak už by se nějaké takové informaci při počtu i30 určitě objevily. Nehledejte na tom autě mouchy tam, kde nejsou a mějte z něj radost.
Hyundai Getz MAX 1.3 12V od 29.12.2004 do 6.3.2010
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010
http://moje.auto.cz/nextright/hyundai-i30.html
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010
http://moje.auto.cz/nextright/hyundai-i30.html
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Co takhle vyvážení dveří. Měli jste je už někdo sundány a v ruce. Pak by se dalo porovnávat Plechy se dělají slabší i kvůli úspoře na váze a proto,jak píše alarm,jiné rozložení sil už nepotřebuje tak silné plechy. Kdyby to bylo tak hrozně špatně,neprošlo by to testy euro NCAP.dalibordn píše:Hardíku:Jen porovnávám dveře a v těch je velký rozdíl.Jsou dle pocitu při otvírání a zavírání dosti citelně těžší.Tak nevím čím jiným by to bylo než plechem.Jinak jsou všechny auta ve všem velmi stejná.Snad jen na úkor nečeho je jinde zase něco navíc.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
hlavne to co ty dvere drzi pohromade nejsou ty plechy ale vyztuhy... uz scoupo tam melo alespon trubku
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Přišel mi tento týden reklamní časopis "Na cestě" od a je tam článek o výrobě i30. Mimojiné je v něm napsáno, že vše začíná u svitků pozinkovaného plechu o síle 0,7mm, tak nevím, jestli se jim dá věřit...
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Mali by ste si uvedomiť, že vonkajšie plechy sú len pozlátko na zvýšenie predajnosti. A budú sa robiť z čím ďalej, tým tenšieho plechu, lebo tvarové výlisky sú tak komplikované, že ten istý tvar s hrúbkou plechu väčšou o tri desatiny je nevyrobitelný.
Čo sa týka ramien, už pred 20-timi rokmi som kreslil a vyrábal plechové ramená na dodávku....
Pokial sa zvolí vhodný profil s lemami, nie je problém.....
Čo sa týka ramien, už pred 20-timi rokmi som kreslil a vyrábal plechové ramená na dodávku....
Pokial sa zvolí vhodný profil s lemami, nie je problém.....
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Proc by se jim nedalo verit - casopis je pro majitele , ne pro pripadne zajemce. I kdyby tam napsali 0,1mm, stejne uz sis auto koupil
moc to hrotite, zkuste si natankovat do C3 benzin a z dlouhy chvile pri tankovani se rukou oprit o Ckovej sloupek...panecku, z toho sel skoro udelat dokonalej odlitek
moc to hrotite, zkuste si natankovat do C3 benzin a z dlouhy chvile pri tankovani se rukou oprit o Ckovej sloupek...panecku, z toho sel skoro udelat dokonalej odlitek
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
Kurňa chlapy, to auto má přes 1 300 kg, tak to s tou plechařinou a hlavně bezpečností nemůže být zas tak zlý...
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
no to s tím, jestli se jim dá věřit jsem směřoval na to slovo pozinkovaný. Mám pocit, že už tu někdo psal, že to není klasický žárový/galvanický, ale jen namočení ve fosfátu, což alespoň u CW tak vypadá - na místě, kde jsem našel odlouplý lak a rezavý plech. To by klasický pozink neudělal. Pod barvou je tenká bílá vrstva a pak jen kov.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Hrúbka a kvalita plechov Hyundai I30
V tom pripade doufam, ze v Korei to delaji tak, jak to ma byt.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT