Vybití baterie => vyšší spotřeba

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
CistiC
*
Příspěvky: 54
Registrován: 24 zář 2009, 19:51

Vybití baterie => vyšší spotřeba

Příspěvek od CistiC »

Potřeboval bych ujistit, že jsem paranoidní.

Po koupi i30ky jsem ji hned zpočátku protáhl po dálnici. Praha - Mohelnice. Cca 14 dní poté následovala cesta do Chorvatska a zpět. Plně naložené auto + puštěná klimatizace a postávání v Itálii v koloně, spotřeba 6,4l. Od té doby většinou pojíždění v Praze, občas cesta na moravu. Průměrná spotřeba se pořád pohybovala okolo 6,5l.

Jsou to cca 3 měsíce zpátky, stálo auto 14 dní pod sněhem a když jsem k němu přišel, ani nepíplo. Alarm, centrál nic. Nahodili mě boosterem, baterka se nabila a od té doby ok. Ale auto v blízké době po vybití nedostalo pořádně pokouřit, jen pojíždění v Praze do práce a na nákup... průměrná spotřeba se od té doby pohybuje kolem 8l a na dálnici ještě víc.

Je možné, že došlo k resetu něčeho jako řídicí jenotky, když neměla šťávu a "nové zajetí" na semaforech v Praze takhle podráždilo spotřebu?
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Vybití baterie => vyšší spotřeba

Příspěvek od Hardcam »

Ridici jednotka se zresetovala a potrebuje alespon 50km jizdy na realizaci novych dat a hodnot.
Na Tvem miste bych si udelal nejaky vikendovy vylet mimo Prahu nejlepe po silnicich 1. tridy a jet zvolna. Pote uz by to melo byt v poradku. Prazsky provoz neni zrovna idealni na zajeti.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Vybití baterie => vyšší spotřeba

Příspěvek od alarm »

Myslím, že jazda po dialnici je stále ekonomickejšia ako to, čo si absolvoval teraz-krátke jazdy,časté štarty a kolóny.Vylez mimo mesto a opraví sa to :mrgreen:
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Romko1
*
Příspěvky: 62
Registrován: 20 bře 2009, 07:39
Bydliště: Vráble

Re: Vybití baterie => vyšší spotřeba

Příspěvek od Romko1 »

Skus navstivit servis nech ti skontroluju software v riadiacej jednotke. Kontrolu som absolvoval preventivne aj ja lebo sa objavila softwarova zavada, ktora vybijala bateriu. Prejavilo sa to tak ked i30 stala dlhsie a mala vytocene predne kolesa do jednej strany dochadzalo k vybijaniu baterie.
Uživatelský avatar
zapalkac
*
Příspěvky: 65
Registrován: 28 črc 2010, 19:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybití baterie => vyšší spotřeba

Příspěvek od zapalkac »

Romko1 píše:Skus navstivit servis nech ti skontroluju software v riadiacej jednotke. Kontrolu som absolvoval preventivne aj ja lebo sa objavila softwarova zavada, ktora vybijala bateriu. Prejavilo sa to tak ked i30 stala dlhsie a mala vytocene predne kolesa do jednej strany dochadzalo k vybijaniu baterie.
Och a na to si ako prisiel? resp. ako si vylucil ine veci ? ako napr. skrat alebo podobne veci ...
Hyundai 1,4 T-GDI 103kw, Family, Ara blue
Hyundai Olomouc
*
Příspěvky: 20
Registrován: 04 led 2011, 17:33
Bydliště: Dolní Hejčínská 31, Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Vybití baterie => vyšší spotřeba

Příspěvek od Hyundai Olomouc »

zapalkac píše:
Romko1 píše:Skus navstivit servis nech ti skontroluju software v riadiacej jednotke. Kontrolu som absolvoval preventivne aj ja lebo sa objavila softwarova zavada, ktora vybijala bateriu. Prejavilo sa to tak ked i30 stala dlhsie a mala vytocene predne kolesa do jednej strany dochadzalo k vybijaniu baterie.
Och a na to si ako prisiel? resp. ako si vylucil ine veci ? ako napr. skrat alebo podobne veci ...

U prvnich i30tek mohlo dojit k vybiti baterie vzhledm k softwarove chybě kvůli posilovači řízení. Standartně se do několika vteřin po zhasnutí motoru a vytažení klíče vypne. Jestli byla kola rovně nebo do boku nemělo žádný vliv.

:hyu: Olomouc
Uživatelský avatar
maco
**
Příspěvky: 341
Registrován: 22 bře 2009, 09:57

Re: Vybití baterie => vyšší spotřeba

Příspěvek od maco »

hmm, nevim jestli to neni uplne mimo latku, ale po letistnich sprintech s be.sportem (pri nich prumerna dle PP kolem 20l) jsem mel i po resetu PP asi jeden a pul nadrze spotrebu pres 9l. Pak se auto zpamatovalo a preslo to k mym standartnim 7,5 - 8l - mezi nama mit kolem 8l spotrebu ve meste a na dalnici s benzin i30 me prijde normalni, nenormalni me prijde spise k tem 6l...
Treba ti drive pp ukazoval spatne :) a ted uz je realnej...ikdyz nevim jak to mas po docepovani - nebo zeby se dal motor (resp. ridici jednotka) takhle sem tam "tvarovat"?
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“