Závady u H1
Moderátor: Moderátoři
Re: Závady u H1
To petridas: hold smula
PS toz ja som raz vymienal tesnenie pod hlavou vedla cesty,ked som isiel na fiate Croma 2,5 TD do France a v Rakusku mi prdlo tesnenie pod hlavou,prehrial sa motor kvoli nefunkcnemu vetraku a isiel som v kolene,kde nebolo mozne zastavit a ochladit motor.Za dva dni som to mal spravene,akurat momentak som si isiel pozicat do servisu vo Swechate
PS toz ja som raz vymienal tesnenie pod hlavou vedla cesty,ked som isiel na fiate Croma 2,5 TD do France a v Rakusku mi prdlo tesnenie pod hlavou,prehrial sa motor kvoli nefunkcnemu vetraku a isiel som v kolene,kde nebolo mozne zastavit a ochladit motor.Za dva dni som to mal spravene,akurat momentak som si isiel pozicat do servisu vo Swechate
- Reklama
Re: Závady u H1
tak nastesti motor ven jit nemusel ! ale ted se dava hlava na zbrouseni a na tllakovou skousku jestli neni praskla! doufam ze ne a ze uz konecne budu jezdit!
Re: Závady u H1
aspon si ho budes viac vazit drzim palce
Re: Závady u H1
tak ja uz sem si ho vazil predtim! je to vysnene auto do toho bazaru sem se na neho chodil divat pul roku a furt sem se na netu dival jestli nahodou neni prodany ,pak sem sice koketoval sjinym vozem ,ale nakonec to vyhral spatky hyundai h1!
Re: Závady u H1
Toz svanda je,ze u mna to bola zalezitost jedneho tyzdna,dovtedy som ani nevedel,ze nejaky starex existuje,na nete v tom case ich bolo okolo 8 kusov na predaj(4x4) a po dvoch tyzdnoch po kupe ani jeden a teraz precitavam jedno spanielske forum a ostava hlava stat ake tam na GrandCanarii maju problemy doviest a prihlasit nejake zriedkavejsie auto,samy strasiak cez ITV(asi ako nasa Dekra,ci co) cize ja som kupoval viacmenej na nahodu,vari budeem spokojny...
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
No u mě to byla záležitost 20 minut, náhodou přišel, náhodeou viděl, vyzkoušel a hotovo.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
Nuz a ked som neskor zistil,ze starex 4WD vychadza z Mitsubishi Delica,co bol moj horuci favorit predtym,tak som hned vedel,preco sa mi tak zalubil na prvy pohlad. Joj uz sa tesim domov,donesiem mu nove pneu.Z inet obchodu odkial som mu dal kupit zasa disky ma kontaktovali,ze na ake auto to chcem ! (pritom to maju v objednavke jasne napisane) ,tak som im zavolal,ze v katalogu take auto ani nemaju ,tak som vybral na Mitsubishi Pajero V20,co je to iste,akurat ma ine ET(mensie) potrebujem aby vystupili viac z karoserie,lebo tam chcem dat 30" gumy.
Re: Závady u H1
tak dalsi novinky: hlava je v ....! teda skoro pry ze to je uplne blato ten material! no holt co by jsi chtel vzdyt to je hyundai!!
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
Ale nejspíš došlo k tomu, že jsi to přehřál, protože jsi to asi honil, jestliže důvodem k přehřátí nebylo něco jiného technicky definovatelného. Nikdo Ti možná neřekl, že motory u H1 jsou náchylné na přehřátí na 2. a 3. válci v důsledku konstrukce vedení chladicích kanálů v bloku motoru a že se dlouhodobě nemají namáhat na horní hranici výkonu, aby se nepřehřály. Aspoň já jsem byl takto instruován v servisu, kam jezdím, už před několika lety, prý z toho důvodu generálkovali dost motorů. Těsnění pod hlavou obvykle drží, dokud se nezvýší provozní teplota nad danou mez, pak se vyvalí. Pokud mi někdy odešlo těsnění, tak z tohodle důvodu (obvykle u škodovek a wartburga). Prvotní příčinou býval zaseklý termostat. Ty dieslové motory u H1 bývají jako celek jinak dost držáky, měly by v pohodě vydržet přes 400 tisíc. km.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
Hej ,je to problem motorov D4HB. CRDi tusim uz ten problem nemaju(aspon dufam)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
No právě, já ten D4BH mám. A radši kvůli tomu jezdím jako se smetanou.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
espero tato zavada jiz na tom aute byla !! bohuzel mi byla zatajena! myslim ze to nevedeli ani v servise ! co se tyka meho jezdeni tak muzu rict ze rozhodne sem ho nikde nehonil ani jinak namahal! namaham se v posilovne a na rychle jezdeni mam neco jineho! viz moje stranky!
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závady u H1
No jestli je to tak, pak máš docela šanci na vrácení části peněz, já bych se v tomhle případě nedal. Jestliže jsi ve smlouvě neměl napsáno, že vůz kupuješ jak stojí a leží, nebo tam nebyla jinak nepříznivě formulovaná ustanovení, jako třeba, že jsi seš vědom toho, že kupuješ zcela fyzicky i morálně opotřebený vůz, (oblíbená formulace ve smlouvách AAA Auto), pak bych se do sporu pustil.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Závady u H1
no je to smlouva klasicka tzn. ze vse je opotrebeno a doporucuji kontrolu popr. vymenu! napr. prevodovka: puvodni, stav odpovida stari doporucujeme kontrolu popripade vymenu! a to je se vsim! a jeste mi napsal ze :pri prodeji byla poskytnuta vyrazna sleva na nutne opravy k provozu vozidla!! takze sou stoho venku ,jen si myslim ze ten bazar ani nevedel ze tam nejaka zavada je! ,ale hlavne ze pri prodeji mi rikal ze auto je v perfektnim stavu! a ze to se jen tak do tech smluv pise!!!
Re: Závady u H1
tak auto uz je doma! nakonec ta cena byla spis na spodni hranici toho co jsem cekal a tak moje zavodni sezona az na jeden zavod neni stracena! stlo to celkem 13500kc! hlava repase po znamosti 2000kc. novy termostat original hyundai ,nove tesneni + srouby + a ja nevim co jeste jo prace byla za 7 litru! bylo na tom 20 hod. prace!