Ako s bavit imobilizeru
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Ako s bavit imobilizeru
Dal som to sice aj do ELEKTRONIKY od LANTIER, ale tam sa nik nechytil, preto skusam este aj sem.
poradte mi ak neikto vie ako sa tohto zbavit. Je mi tak uplne na prd, iba co zdrzuje pri startovani, koliky su polamane na kontaktoch, pozliepal som to ako z ho*na bič. Ked chcem aby na tom manzelka isla, musim jej to ist nakopnut. jednoducho je to viac na skodu ako na osoh pri 15rocnom aute.
v pozadi su 4 kabliky, 3 x na kontakty a jeden asi kostra.
poradte mi ak neikto vie ako sa tohto zbavit. Je mi tak uplne na prd, iba co zdrzuje pri startovani, koliky su polamane na kontaktoch, pozliepal som to ako z ho*na bič. Ked chcem aby na tom manzelka isla, musim jej to ist nakopnut. jednoducho je to viac na skodu ako na osoh pri 15rocnom aute.
v pozadi su 4 kabliky, 3 x na kontakty a jeden asi kostra.
Lantra 1.6 16v DOHC G4GR 84kW 11/95
- Reklama
Re: Ako s bavit imobilizeru
Ja ti poradím asi najjednoduchšiu vec, ktorú môžeš spraviť, ak ti neporadí niekto niečo lepšie.Urobil som to na favorite veľmi ,veľmi dávno.
Premiestni ho niekde ,kde ho nie je vidieť, pod pristrojovku, a ten polámaný kľúč tam prilep, prišroubuj, zaepoxiduj.....
Nevyradíš ho síce s činnosti, ale nemusíš pátrať po kábloch, čo rozpína .......
a ešte ma niečo napadlo...
Staršie immobilizéry fungovali len tak, že v kľúči boli len drôty, ktoré prepájali kontakty, napr :
1 s 5, 2 s 3, 4 s 6.
Ak máš taký, je to ešte jednoduchšie.Môžeš to urobiť na tvrdo.
Premiestni ho niekde ,kde ho nie je vidieť, pod pristrojovku, a ten polámaný kľúč tam prilep, prišroubuj, zaepoxiduj.....
Nevyradíš ho síce s činnosti, ale nemusíš pátrať po kábloch, čo rozpína .......
a ešte ma niečo napadlo...
Staršie immobilizéry fungovali len tak, že v kľúči boli len drôty, ktoré prepájali kontakty, napr :
1 s 5, 2 s 3, 4 s 6.
Ak máš taký, je to ešte jednoduchšie.Môžeš to urobiť na tvrdo.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Ako s bavit imobilizeru
je to riesenie ale nerad by som ho takto spravil, pretoze ked prilozim ten "klucik" do imobilizeru zacne to prerusovane pipat, vtedy je mozne nastartovat, lenze ked tam ten klucik necham, teda ako si mi napisal, vtedy to spravi jeden spojity zvuk bez prerusovania a neviem ci je to stastne riesenie, lebo to pisti aj ked je kluc uplne mimo spinacky. cize stale.
ale vdaka ze sa niekto chytil vobec
ale vdaka ze sa niekto chytil vobec
Lantra 1.6 16v DOHC G4GR 84kW 11/95
Re: Ako s bavit imobilizeru
pípač odstrihneš
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Ako s bavit imobilizeru
aj tak, nezozerie to baterku? a neviem kde je ten pipac, vobec som ho nedokazal identifikovatalarm píše:pípač odstrihneš
Lantra 1.6 16v DOHC G4GR 84kW 11/95
Re: Ako s bavit imobilizeru
sloto> Nazdar, takyto imobilizer som odpajal uz viac krat... Je to brnkacka.... Zozadu mas 4 kable + zem....
Aspon tak som to maval ja, ked som to robil.. Funguje to tak, ze ti to iba prerusi napajanie na dva okruhy.
Zoberies multimeter a zacnes to premeriavat, kam to pusta elektriku ked zopne a kam nie...
Potom pospajas kable bez toho srandasatu a mas to hotove.. Robil som to na vectre /50min robota/ a
kamosovi na ticu /20min robota/.. Je to brnkacka, to zmaknes...
Alebo ak si z okolia BA, tak mi napis, a vyhodim ti to odtial von
Aspon tak som to maval ja, ked som to robil.. Funguje to tak, ze ti to iba prerusi napajanie na dva okruhy.
Zoberies multimeter a zacnes to premeriavat, kam to pusta elektriku ked zopne a kam nie...
Potom pospajas kable bez toho srandasatu a mas to hotove.. Robil som to na vectre /50min robota/ a
kamosovi na ticu /20min robota/.. Je to brnkacka, to zmaknes...
Alebo ak si z okolia BA, tak mi napis, a vyhodim ti to odtial von
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- Dr Meduza
- ****
- Příspěvky: 1105
- Registrován: 14 kvě 2008, 08:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ako s bavit imobilizeru
no ja sem mel nakej starej imobilizer ve faroritu a ten byl vyrazenej tak ze byly v jeho relatkach nastrkany sirky
protoze uz nikdo netusil co vsechno to kde odpojuje, bylo to zapleteny nekam do svazku do ridici jednotky
protoze uz nikdo netusil co vsechno to kde odpojuje, bylo to zapleteny nekam do svazku do ridici jednotky
Coupe 2.0 LPG rv 96 barva Fialova -> rosekano -> uz je zase skoro opraveno
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Opel Omega B 2.0 Combi LPG - luxusni kara, ma sedacky Recaro :D
Re: Ako s bavit imobilizeru
Aj to sa da urobit.... Len to chce cas a rozhodit vecsinou palubku...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Ako s bavit imobilizeru
adam221 píše:sloto> Nazdar, takyto imobilizer som odpajal uz viac krat... Je to brnkacka.... Zozadu mas 4 kable + zem....
Aspon tak som to maval ja, ked som to robil.. Funguje to tak, ze ti to iba prerusi napajanie na dva okruhy.
Zoberies multimeter a zacnes to premeriavat, kam to pusta elektriku ked zopne a kam nie...
Potom pospajas kable bez toho srandasatu a mas to hotove.. Robil som to na vectre /50min robota/ a
kamosovi na ticu /20min robota/.. Je to brnkacka, to zmaknes...
Alebo ak si z okolia BA, tak mi napis, a vyhodim ti to odtial von
dakujem za strucna avsak pre mna, ako motorara nie presne uplny vyklad. Nie som sice z okolia BA ale teraz som na tyzden v MC.
Keby si mal vsak chut a cas mohol by si mi to konkretnejsie rozpisat, bud sem alebo do PM?
ako si spominam, ked som to uz par krat rozobral kvoli tomu ze su uz na hovno kontakty a "zliepal" som to na kolene, videl som tusim iba 3 kabliky priamo do konektorov a jeden k tej diodke co tam blika. Myslis ze je to ono? ja to popripade nafotim aj ako to vyzera v pozadi keby si si nevedel rady.
Dik uz vopred
Lantra 1.6 16v DOHC G4GR 84kW 11/95