Kúpa i20
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Kúpa i20
Radu dostat můžeš, vybrat si ale musíš sám.
Mám tento model, mám vůči němu výhrady, které jsem uvedl jinde, ale kdybych si měl teď znovu auto vybírat, tak bych si vybral to stejné. Poměr výkon/cena je alespoň u mne stále nepřekonatelný a navíc to auto má styl. Ne proto, že je Style, ale proto že to není ta univerzální krabice.
To "vybral to stejné" trošku upřesním. Pokud by varianta Style byla s motorem 1,2, tak beru tuto. Pro můj styl jízdy je ta motorizace dostatečná. Měl jsem možnost jet i s 1,2 motorem a při normální jízdě nevidím rozdíl. Rozdíl se ale projeví při předjíždění. Tam už je těch 100 HP u 1,4 poznat. Já ale asfalt netrhám a předjíždím jen když to je nutné a s dostatečným odstupem, takže by mi i ta 1,2 stačila. Bohužel 1,2 ve Style není, ale Style alespoň mně přináší věci, které jsou velmi příjemné a tak ten o něco žravější 1,4 litrový motor ustojím.
Mám tento model, mám vůči němu výhrady, které jsem uvedl jinde, ale kdybych si měl teď znovu auto vybírat, tak bych si vybral to stejné. Poměr výkon/cena je alespoň u mne stále nepřekonatelný a navíc to auto má styl. Ne proto, že je Style, ale proto že to není ta univerzální krabice.
To "vybral to stejné" trošku upřesním. Pokud by varianta Style byla s motorem 1,2, tak beru tuto. Pro můj styl jízdy je ta motorizace dostatečná. Měl jsem možnost jet i s 1,2 motorem a při normální jízdě nevidím rozdíl. Rozdíl se ale projeví při předjíždění. Tam už je těch 100 HP u 1,4 poznat. Já ale asfalt netrhám a předjíždím jen když to je nutné a s dostatečným odstupem, takže by mi i ta 1,2 stačila. Bohužel 1,2 ve Style není, ale Style alespoň mně přináší věci, které jsou velmi příjemné a tak ten o něco žravější 1,4 litrový motor ustojím.
- Reklama
Re: Kúpa i20
Ťažká rada, ukecal som cenu na cca 10000E, crystal red v plnej výbave, a čítam len o poruchách, veľkej spotrebe, nefunkčných agregátoch, pazvukoch a mnohom inom, mal som 2x škodovku, Fiat Punto 1,2 75 koní a žiadne problémy. Každý v okolí H chváli a tu same mínusy. Asi to vzdám, ale i20 ma očarila a netúžim po super autách iných značiek, no radšej istotu ako problémy s H.
Re: Kúpa i20
A cim si pomuzes? To jsi tak snadno ovlivnitelny? Neber v potaz vetsinu blbosti, co se zde resi. Pokud se domnivam, i20 jeste nikoho nikde nenechala a neverim, ze zmenou znacky budes v dnesni dobe nadsen, setri kazdy. Kdybych mel dat na vsechny blbosti, co resi nekteri majitele i30, tak bych si to auto nemohl ani prohlidnout v salonu natoz koupit...jenze jsem presvedcen, ze spousta lidi neumi svoje auto ani pouzivat, natoz ovladat a tak dam radeji na svuj pocit.
Sam mam zajem jeste o i20 1.2 (misto Getze) a rozhodne se nebudu ridit nazorem lidi z fora, ale vlastnim pocitem. Kazdy prece ocekavame neco jinyho. Jako muz bych si sice i20 nekoupil, ale pro pritelkyni idealni auto.
Sam mam zajem jeste o i20 1.2 (misto Getze) a rozhodne se nebudu ridit nazorem lidi z fora, ale vlastnim pocitem. Kazdy prece ocekavame neco jinyho. Jako muz bych si sice i20 nekoupil, ale pro pritelkyni idealni auto.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Kúpa i20
Jasne, nazory lidi z fora, ktere tohle auto maji, jsou jen kecy nespokojenych kupcu jak pise Hardcam. Takze si to auto kup. Co na tom ze je par lidi co s nim nejsou spokojeni. Nejlepsi jsou rady tech co z timhle autem maji maximalne vizualni zkusenost.
Kasli na rady, vem si kalkulacku a pocitej. Cena, provoni naklady, zname problemy opravdovych majitelu a uzivatelu - vse se da vyjadrit penezi, treba tak kolik bys chtel slevu za ustupek v kvalite kdyz to nebude super auto atd. No a pak si vem dalsi auta z trhu a udelej to same, projdi si fora, pokecej s lidmi a bude to stat hodne casu a si spocitej co te vyjde lepe.
Pindy o tom ze i20 je super kara jsou mylne. Ma svych much dost, jen je na investorovi jestli mu to za tu cenu stoji nebo ne. Ja si i20 koupil jen pro to ze jsem holt na lepsi auto s alespon stejne vykonnym motorem a trosku lepsi vybave nemel. i30 byla na mne moc vysoko a auta jinych znacek se tomu motoru a cene nemohla rovnat, vcetne dalsich korejcu (Chevrolet, Kia). Az casem kdyz uz jsem mel auto objednane se Fiat vytasil s extremni slevou Fiatu Sedici 4x4 ve vybave Dynamic kdy cena byla velice blizko te co jsem dal za i20 - ale holt se nedalo uz nioc delat, zalohu jsem zaplatil. Jen tim chci rict, ze nejsem zadny fanaticky nadsenec jak nekteri lide zde, ale proste jen majitel.
Jinak jeste takova dalsi poznamka, nektere stiznosti lidi na foru jsou spis nez auty, zpusobeny pristupem autorizovanych servisu a dovozce. Ale kdyz vemes servisni sit a zastoupeni Citroenu nebo treba nektere servisy Renaultu ci Mercedesu(u nas v cesku) tak tam to o moc lepsi neni.
Kasli na rady, vem si kalkulacku a pocitej. Cena, provoni naklady, zname problemy opravdovych majitelu a uzivatelu - vse se da vyjadrit penezi, treba tak kolik bys chtel slevu za ustupek v kvalite kdyz to nebude super auto atd. No a pak si vem dalsi auta z trhu a udelej to same, projdi si fora, pokecej s lidmi a bude to stat hodne casu a si spocitej co te vyjde lepe.
Pindy o tom ze i20 je super kara jsou mylne. Ma svych much dost, jen je na investorovi jestli mu to za tu cenu stoji nebo ne. Ja si i20 koupil jen pro to ze jsem holt na lepsi auto s alespon stejne vykonnym motorem a trosku lepsi vybave nemel. i30 byla na mne moc vysoko a auta jinych znacek se tomu motoru a cene nemohla rovnat, vcetne dalsich korejcu (Chevrolet, Kia). Az casem kdyz uz jsem mel auto objednane se Fiat vytasil s extremni slevou Fiatu Sedici 4x4 ve vybave Dynamic kdy cena byla velice blizko te co jsem dal za i20 - ale holt se nedalo uz nioc delat, zalohu jsem zaplatil. Jen tim chci rict, ze nejsem zadny fanaticky nadsenec jak nekteri lide zde, ale proste jen majitel.
Jinak jeste takova dalsi poznamka, nektere stiznosti lidi na foru jsou spis nez auty, zpusobeny pristupem autorizovanych servisu a dovozce. Ale kdyz vemes servisni sit a zastoupeni Citroenu nebo treba nektere servisy Renaultu ci Mercedesu(u nas v cesku) tak tam to o moc lepsi neni.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Kúpa i20
Amalfi|: nektere stiznosti jsou samozrejme opravnene, auto ma urcite nejake mouchy, ale nevim o pripadu, ze by nekoho i20 nechala ve stychu a to radsi necham servisem vyresit nejakou blbosti typu vrzani sedacky nez travit cas cekanim na odtahovku. To neni o fanatycnosti, to je o prioritach. Pohybuju se v nekolika odvetvich, nakupuju, prodavam a vim, ze i renomovane znacky nevyrabi ze stejnych komponent jako pred peti lety, presto u nich nakupuju, protoze i ty, ktere drive byly kvalitni, snizily naklady tez.
Ted zrovna prolezam forum o Toyote Yaris, protoze potrebuju vymenit kabinovy filtr. Dozvedel jsem se, ze do starsiho Yarise se kabinak daval, ale novy, byt ma klimatizaci, tam sice ma suplik na filtr, ale filtr tam neni a na garancce Ti ho tam ovsem radi za uplatek daji. A to je prosim Toyota.
Proste chci rict to, ze i kdyz se najdou mouchy na i20, je potreba proverit konkurenci, jestli i ta nahodou nema nejake mouchy. Protoze pausalne rici, ze i20 je spatna a poruchova a vyresit to automaticky nakupem jineho vozu, o kterem napr. nevim nic, je zarazejici. Tot vse.
Tot jeden z nekolika prispevku:
1.) od začiatku nepoužiteľné autorádio s mizerným FM príjmom;
2.) rozchádzajúca sa geometria podvozku;
3.) nedostatočná antikorózna a protihluková ochrana podvozku;
4.) nedostatočná odolnosť laku voči posypu;
5.) chronické problémy s pedálom spojky;
6.) rozpadajúce sa sedačky;
7.) neodstrániteľné pazvuky v interiéri;
8.) nefunkčná aretácia otvorených dverí;
9.) chýbajúce zakrytovanie motora zospodu - izolácie, káble a hadice sú totiž magnetom pre kuny a podobnú háveď;
10.) mizerná kvalita originálnych stieračov.
A presto si myslim, ze je Toyota velmi spolehliva a kvalitni znacka. Tchan ma Yarise 6 let (50tkm) a v servisu byl jen na garanckach. Getze tenkrat nekoupil, protoze je mechanik (jako vzdy) odradil, ze to je krap - to jsem jeste nebyl v rodine a ted jezdi s Getzem jeho dcera (moje pani slecna) a on se chyta za hlavu, ze za tech 100tKc (1.0 s klickama na oknech + dodelava klima za 400tKc) navic radeji mel udelat topeni v baraku.
Ted zrovna prolezam forum o Toyote Yaris, protoze potrebuju vymenit kabinovy filtr. Dozvedel jsem se, ze do starsiho Yarise se kabinak daval, ale novy, byt ma klimatizaci, tam sice ma suplik na filtr, ale filtr tam neni a na garancce Ti ho tam ovsem radi za uplatek daji. A to je prosim Toyota.
Proste chci rict to, ze i kdyz se najdou mouchy na i20, je potreba proverit konkurenci, jestli i ta nahodou nema nejake mouchy. Protoze pausalne rici, ze i20 je spatna a poruchova a vyresit to automaticky nakupem jineho vozu, o kterem napr. nevim nic, je zarazejici. Tot vse.
Tot jeden z nekolika prispevku:
1.) od začiatku nepoužiteľné autorádio s mizerným FM príjmom;
2.) rozchádzajúca sa geometria podvozku;
3.) nedostatočná antikorózna a protihluková ochrana podvozku;
4.) nedostatočná odolnosť laku voči posypu;
5.) chronické problémy s pedálom spojky;
6.) rozpadajúce sa sedačky;
7.) neodstrániteľné pazvuky v interiéri;
8.) nefunkčná aretácia otvorených dverí;
9.) chýbajúce zakrytovanie motora zospodu - izolácie, káble a hadice sú totiž magnetom pre kuny a podobnú háveď;
10.) mizerná kvalita originálnych stieračov.
A presto si myslim, ze je Toyota velmi spolehliva a kvalitni znacka. Tchan ma Yarise 6 let (50tkm) a v servisu byl jen na garanckach. Getze tenkrat nekoupil, protoze je mechanik (jako vzdy) odradil, ze to je krap - to jsem jeste nebyl v rodine a ted jezdi s Getzem jeho dcera (moje pani slecna) a on se chyta za hlavu, ze za tech 100tKc (1.0 s klickama na oknech + dodelava klima za 400tKc) navic radeji mel udelat topeni v baraku.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Kúpa i20
Bude to moje prvé nové auto, pár rokov do dôchodku, rád by som si ho užil na jazdenie a nie na servis, a samozrejme som obmedzený fin. prostriedkami, ako píšem max. 10000E. Posudzoval som výbavu, estetiku. spotrebu, empatiu k vozidlu.
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Kúpa i20
Ja mam este vela rokov do dochodku a takisto je to moje prve auto.
Mam i20 vo vybave Classic Plus s motorom 1.2 DOHC a neviem si to auto vynachvalit. Zo zaciatku som chcel auto zo segmentu C no koli peniazom som skoncil v segmente B s i20 a teraz by som uz nemenil. Za cca 8500-8600€ ma za 3/4 roka to auto nikdy nesklamalo co sa tyka motorickej stranky. Mam najazdenych 23 000km a motoru nic nie je. A to mu niekedy pekne vytnem do cerveneho cca 6800ot/min. Vyberal som si auto hlavne koli motoru. V hre bolo este aj Polo, ktore ma komfortnejsi podvozok a kvalitnejsi interier no s motorizaciou 1.2 HTP som od neho upustil. A dobre som spravil.
Kvalitne auta sa robili do roku cca 2001-2002. Na bratovom BMW 525d z r. 2001 sa tiez objavuju nedostaky. Pri prejazde nerovnostou to niekde vzadu v kufri zakripe a pri dazdi mu zateka do auta cez celne sklo. A to je BMW! Ale motor ho nikdy nesklamal.
Takze pochybujem, ze budete viac v servise ako na ceste. Takeho ,,nedostatky,, su proste na kazdom aute.
Mam i20 vo vybave Classic Plus s motorom 1.2 DOHC a neviem si to auto vynachvalit. Zo zaciatku som chcel auto zo segmentu C no koli peniazom som skoncil v segmente B s i20 a teraz by som uz nemenil. Za cca 8500-8600€ ma za 3/4 roka to auto nikdy nesklamalo co sa tyka motorickej stranky. Mam najazdenych 23 000km a motoru nic nie je. A to mu niekedy pekne vytnem do cerveneho cca 6800ot/min. Vyberal som si auto hlavne koli motoru. V hre bolo este aj Polo, ktore ma komfortnejsi podvozok a kvalitnejsi interier no s motorizaciou 1.2 HTP som od neho upustil. A dobre som spravil.
Kvalitne auta sa robili do roku cca 2001-2002. Na bratovom BMW 525d z r. 2001 sa tiez objavuju nedostaky. Pri prejazde nerovnostou to niekde vzadu v kufri zakripe a pri dazdi mu zateka do auta cez celne sklo. A to je BMW! Ale motor ho nikdy nesklamal.
Takze pochybujem, ze budete viac v servise ako na ceste. Takeho ,,nedostatky,, su proste na kazdom aute.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Kúpa i20
Tiež by som radšej 1,2 cm3, ale musel by som čakať zopár mesiacov na výbavu comfort a tak po dohode s predajcom 1,4 Style za 10000E červené nemetalíza
Re: Kúpa i20
tak za sebe , nejsem patriot i20 , příští moje auto bude Honda JAZZ , pokud mě nepřesvědčí i30 , ale součastně mám i20 1,2 , a jen bych se opakoval o tom co máme za ty peníze, fórum si přečti,udělej úsudek,ale měj na paměti , že nejsme všici stejní,někomu to vyhovuje někomu né, píšeš tu o velkých problémech,rada : znova čti pak se podívej kolik příznivců i20 tu píše stabilně a kolik jich tu bylo jen na skok a už se tu neobjevili,možná je důvod že mají auto v pohodě a raději se těch diskusí nezúčastňují, a nebo naopak a nebo mají jiný důvod,to už tu žáden s nich nenapíše.A ti pisatelé níže mají taky pravdu o tom , že tu se dočteš hlavně o a problémy jiných aut jsou na jiných fórech.Nevím co jsi tu v sekci i20 přesně četl,ale myslím , že né celou,jinak bys tuto otázku nepoložil, toto už zde diskutováno je,a navíc i ve srovnání z jinýma plechovkama,
tak ti jinak přeji šťastnou volbu
PS a za mne spokojenost na 100 % , nábytek v tom neodvezu , ale proto jsem jej nekupoval
tak ti jinak přeji šťastnou volbu
PS a za mne spokojenost na 100 % , nábytek v tom neodvezu , ale proto jsem jej nekupoval
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Kúpa i20
Testovaný automobil bol vyzbrojený benzínovým štvorvalcom 1.4 CVVT s výkonom 74 kW (100 k). Kultúrny motor svoje schopnosti odhaľuje postupne a aj hlučnosťou sa drží v norme. Zaberá už od nízkych otáčok, čo umožňuje vcelku úspornú jazdu. Nezľakne sa ani športovcov a s pokojom sa nechá vytočiť až na maximum. Radenie päťstupňovej manuálnej prevodovky je ľahké a presné. Potešilo nás tiež optimálne sprevodovanie. Pri razantnejšej mestskej jazde sa spotreba šplhala k ôsmim litrom na 100 km. S ľahšou nohou sa ale Hyundai hravo zmestí pod sedem, čo dokazuje aj výsledný priemer 6,4 l/100 km.
test na www.autoviny.sk
Aj toto mi hovorí ber 1,4 Style
test na www.autoviny.sk
Aj toto mi hovorí ber 1,4 Style
Re: Kúpa i20
1.4 bude dobra a za tu cenu v te vybave to ber. Ono 10 k€ je dobra cena. Takova se hned tak nenajde. A o spotrebu se neboj. Po meste mam s 1.6 maximalne 7,5 l/100km ale vetsinou 7,2 ale prumerne jsem uz pod 7 litry. a 1.4 by na tom mela byt lepe.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Kúpa i20
Je krásne , chodím ho okukovať, majú v predajni len 1kus i20, ten môj, a tak akože predvádzacie, ale bez jázd, musím do pol mája vydržať
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Kúpa i20
Uz si lapeny
Neboj neobanujes. Casom budes rad, ze si nevyhodil zbytocne peniaze naviac lebo to mohlo mat to a ono. Clovek si velmi rychlo zvykne co v tom aute ma a co nie. Tak pevne nervy do toho maja
Neboj neobanujes. Casom budes rad, ze si nevyhodil zbytocne peniaze naviac lebo to mohlo mat to a ono. Clovek si velmi rychlo zvykne co v tom aute ma a co nie. Tak pevne nervy do toho maja
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
Re: Kúpa i20
Jako potencionalni kupec i20 1.2 jsem se pri prilezitosti servisni prohlidky Getze dnes svezl (bohuzel jen) v 1.4 ve vybave Style. Prodejce mi dal k dispozici 20km testovani. Slo mi predevsim o jizdu mezi 90-110km/h (pritelkyne jezdi denne 140km do skoly) a ovladani vozu. S tim jsem byl naprosto spokojen a i pritelkyne byla unesena. Podvozek lepe naladeny na ceske silnice nez u i30 a v techto rychlostech ticho v kabine. Prizniva je hlavne cena. presto budu doufat, ze budu mit moznost vyzkouset jeste 1.2, protoze ta svymi naklady je Getzovi 1.1 blize a to je hlavni kriterium a co se mi na ni libi nejvice je prevodovka - klasicke Hacko a ne razeni pomoci cudliku a pak sedacky (sice pritelkyne chce cervene, ale pro nasledovny prodej vozu a uzitnost radeji cerne). Stravil jsem s autem asi 40 minut, za tuto dobu jsem nasel jen jeden nedostatek, ktery mi pomerne vadi a to jsou "rychlesedelaci" otisky prstu na tapeci dveri. Mel jsem ruce ciste a suche (i pritelkyne je celkem cistotne zvire), presto jsem udelal asi dvacet otisku. A to me jako puntickari na vzhled vadi, presto to me hodnoceni nesnizuje. U 1.2 si nedelam moc nadeji, ze bude stejne ticha v rychlostech kolem 100km/h a tak pruzna, presto ma o 1kW vice nez getz a to bude urcite vic nez bohate stacit.
Ted jen vyzkoumat, kdo nabidne za dobrou cenu 1.2 Classic Plus s klimou nebo Comforta v 1.2 a sedive/cerne/stribrne barve za nejlepsi penize a zaroven by si vzal Getze protiuctem.
Ted jen vyzkoumat, kdo nabidne za dobrou cenu 1.2 Classic Plus s klimou nebo Comforta v 1.2 a sedive/cerne/stribrne barve za nejlepsi penize a zaroven by si vzal Getze protiuctem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Kúpa i20
Ked jazdi 140km denne preco ides do benzinu?
Ja jazdim 80km denne do prace. Pred kupou auta som to nevedel a malo sluzit ako priblizovadlo po meste. Ak by som si mohol znova vybrat tak by som najskor isiel do Accenta 1.5 CRDi. Ma slusne ohlasy na motor. Zvnutra je ako ako spred 20 rokov ale ta uspora paliva je citelna. Pre mna ako praktickeho cloveka, ktory az tak nehladi na esteticke rysy ako technicke je jednoznacne lepsia volba diesel. Ale v i20 diesiel je o cca 2000€ drahsi
Ja jazdim 80km denne do prace. Pred kupou auta som to nevedel a malo sluzit ako priblizovadlo po meste. Ak by som si mohol znova vybrat tak by som najskor isiel do Accenta 1.5 CRDi. Ma slusne ohlasy na motor. Zvnutra je ako ako spred 20 rokov ale ta uspora paliva je citelna. Pre mna ako praktickeho cloveka, ktory az tak nehladi na esteticke rysy ako technicke je jednoznacne lepsia volba diesel. Ale v i20 diesiel je o cca 2000€ drahsi
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna