Takze auto ma:
Nove zapalovaci kabely bosh
Nove svicky NGK BKR5ES-11 presne co tam maji byt
Nove cidlo teploty meneno 3x pro neustale podezirani automechaniku
Kamarad prodava autodily takze se tohle vzdycky obednalo a vratilo zpatky
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zapalovaci civka
Haluv snimac
Snimac klepani
Snimac otacek vacky
Lambda sonda
Snimac polohy skrtici klapky
Volnobezny ventil
Jedine co neslo obednat tak aby se to dalo vratit byla ridici jednotka a vaha vzduchu!!!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Co je ok privod paliva:
Palivovy filtr,Regulator tlaku ,vztriky,zpetne palivove potrubi-paliva tam jde hodne zvysene emise o 150% oproti normalu Sporeba:zere jako rakovina!
Svicky po vytazeni cerne mokre!
Tlaky na vsech valcich uplne stejne 1.4
Sportovni svody-prvni svod ma o 40 stupnu nizsi teplotu!
Po zahrati volnobeh 900
Auto uz putovalo 3 servisama a divalo se na neho uz hodne mojich kamaradu co maji dilny a nebo jsou fakt koumaci! A nikdo na nic neprisel ani v tech 3 servisech jako ze jsem v kazdem byl 4 hodiny tak jsem nic neplatil...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Rikam jedine co jsem nevymenil tak ja ta vaha vzduchu a pak uz me jen napada ridici jednotka?!
Kazda rada se hodi a jestli nekdo vi jak ozkouset vahu vzduchu..nebo jestli se najde nejaka dobra duse ze zlinskeho kraje ktera by ji pujcila na zkousku tak piste dik vsem za rady!