Takze auto ma:
Nove zapalovaci kabely bosh
Nove svicky NGK BKR5ES-11 presne co tam maji byt
Nove cidlo teploty meneno 3x pro neustale podezirani automechaniku
Kamarad prodava autodily takze se tohle vzdycky obednalo a vratilo zpatky

Zapalovaci civka
Haluv snimac
Snimac klepani
Snimac otacek vacky
Lambda sonda
Snimac polohy skrtici klapky
Volnobezny ventil
Jedine co neslo obednat tak aby se to dalo vratit byla ridici jednotka a vaha vzduchu!!!

Co je ok privod paliva:
Palivovy filtr,Regulator tlaku ,vztriky,zpetne palivove potrubi-paliva tam jde hodne zvysene emise o 150% oproti normalu Sporeba:zere jako rakovina!
Svicky po vytazeni cerne mokre!
Tlaky na vsech valcich uplne stejne 1.4
Sportovni svody-prvni svod ma o 40 stupnu nizsi teplotu!
Po zahrati volnobeh 900
Auto uz putovalo 3 servisama a divalo se na neho uz hodne mojich kamaradu co maji dilny a nebo jsou fakt koumaci! A nikdo na nic neprisel ani v tech 3 servisech jako ze jsem v kazdem byl 4 hodiny tak jsem nic neplatil...

Rikam jedine co jsem nevymenil tak ja ta vaha vzduchu a pak uz me jen napada ridici jednotka?!
Kazda rada se hodi a jestli nekdo vi jak ozkouset vahu vzduchu..nebo jestli se najde nejaka dobra duse ze zlinskeho kraje ktera by ji pujcila na zkousku tak piste dik vsem za rady!