Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
rokolo-nebylo by to natvrdo-ako vidim su nastavitelne s tymi cervenymi srubami
miro 263-a pasovalo by to na nas accent na 100 dopredu aj dozadu?lebo neviem tak dobre po cinsky ci po akom tam pise
miro 263-a pasovalo by to na nas accent na 100 dopredu aj dozadu?lebo neviem tak dobre po cinsky ci po akom tam pise
- Reklama
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Pregooglil jsem to a místy to nedává smysl...snad něco pochopíte...
* Tlumení Úprava 15
* Plná délka nastavitelná studené ovládání
* Dantongsik tlumiče
* Horní úchyty přední a zadní, včetně pilrowoobol
* Ulice Sportovní juhaengyong
* Přední: nastavitelnou délkou
* Po: pole nastavitelná
Dantonghyeong stabilní dvojčinné tlumiče tlumicí síla je výkon.
Pérování na vibrace síly, tlumicí síla (减 衰 力) kontrolovat typy syokeopsyobeoipnida.
Kromě toho můžete nastavit garáž, stejně jako síla tlumení síly a tlumicí síla úprava číselníku knoflíku nastavte na krok 15
Může.
Řidičských situací av závislosti na ročním období a 15-krok tlumicí síla může být upravena, nastavit v rozmezí od poloviny-singulární přibližně 80 až 250 (0,3 m / s) je.
Kompresního zdvihu, ledvin, administrativní práce v obou směrech, dvojčinné tlumicí sílu (Double Action) jako posadit se na bobek (squart),
Střemhlav (střemhlav) k léčbě příznaků jsou velkolepé.
Dantonghyeong (mono trubka), tlumiče, je ropa a plyn jsou od sebe odděleny volným pístem,
Aerace zabraňuje kavitaci tlumicí síla k udržení trvalého.
Tlumení komprese a výšky přibližně v poměru 1:3 míra alokace pro ovládání je zaměřena na komfort a na jaře, a průměr zavěšení pružiny 65 ㎜, rozsah 150 ~ 300 ㎜ jayujang a vzhled práškové lakování, které Cold Spring je.
200 ~ 220kgf / ㎟ s houževnatostí pevnost v tahu (高 韧性) na jaře, zvýšit životnost opakované zatížení sedět bez váhání, zvýšenou pevnost, menší hmotnost v porovnání s horkých pramenů, aby tuhost má tu výhodu, .
Jarní kurz 3,2 ㎏ / ㎜ ~ 24 ㎏ / ㎜ rozsah, tak si můžete vybrat styl, který chcete.
Syokeopsyobeoeseon nezažili typický nastavitelná jízda je ideální pro jízdu ve sportovním k zatáčení
Syokeop je syobeo podmanit.
Zákazník-orientované přizpůsobení (přizpůsobení), jak se zákazníci chtějí tlumicí síla tlumiče,
Systém může zvolit tuhost, výroba, prodej.
Ověřená spolehlivost a pohodlí po dlouhou dobu pocit, je high-kvalitní výrobky.
Posadit se na bobek: z klidu na straně zadní části vozidla, slyšeli dříve uvedeného státu.
Střemhlav: řízení vozidla při brzdění na konci začátku povstání status této přišel spadly
* Tlumení Úprava 15
* Plná délka nastavitelná studené ovládání
* Dantongsik tlumiče
* Horní úchyty přední a zadní, včetně pilrowoobol
* Ulice Sportovní juhaengyong
* Přední: nastavitelnou délkou
* Po: pole nastavitelná
Dantonghyeong stabilní dvojčinné tlumiče tlumicí síla je výkon.
Pérování na vibrace síly, tlumicí síla (减 衰 力) kontrolovat typy syokeopsyobeoipnida.
Kromě toho můžete nastavit garáž, stejně jako síla tlumení síly a tlumicí síla úprava číselníku knoflíku nastavte na krok 15
Může.
Řidičských situací av závislosti na ročním období a 15-krok tlumicí síla může být upravena, nastavit v rozmezí od poloviny-singulární přibližně 80 až 250 (0,3 m / s) je.
Kompresního zdvihu, ledvin, administrativní práce v obou směrech, dvojčinné tlumicí sílu (Double Action) jako posadit se na bobek (squart),
Střemhlav (střemhlav) k léčbě příznaků jsou velkolepé.
Dantonghyeong (mono trubka), tlumiče, je ropa a plyn jsou od sebe odděleny volným pístem,
Aerace zabraňuje kavitaci tlumicí síla k udržení trvalého.
Tlumení komprese a výšky přibližně v poměru 1:3 míra alokace pro ovládání je zaměřena na komfort a na jaře, a průměr zavěšení pružiny 65 ㎜, rozsah 150 ~ 300 ㎜ jayujang a vzhled práškové lakování, které Cold Spring je.
200 ~ 220kgf / ㎟ s houževnatostí pevnost v tahu (高 韧性) na jaře, zvýšit životnost opakované zatížení sedět bez váhání, zvýšenou pevnost, menší hmotnost v porovnání s horkých pramenů, aby tuhost má tu výhodu, .
Jarní kurz 3,2 ㎏ / ㎜ ~ 24 ㎏ / ㎜ rozsah, tak si můžete vybrat styl, který chcete.
Syokeopsyobeoeseon nezažili typický nastavitelná jízda je ideální pro jízdu ve sportovním k zatáčení
Syokeop je syobeo podmanit.
Zákazník-orientované přizpůsobení (přizpůsobení), jak se zákazníci chtějí tlumicí síla tlumiče,
Systém může zvolit tuhost, výroba, prodej.
Ověřená spolehlivost a pohodlí po dlouhou dobu pocit, je high-kvalitní výrobky.
Posadit se na bobek: z klidu na straně zadní části vozidla, slyšeli dříve uvedeného státu.
Střemhlav: řízení vozidla při brzdění na konci začátku povstání status této přišel spadly
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Pravda, jsou nastavitelné jako tlumiče od KONI. Fakt pěkné, ale takovej fajnšmekr zase nejsemkaresino píše:rokolo-nebylo by to natvrdo-ako vidim su nastavitelne s tymi cervenymi srubami
miro 263-a pasovalo by to na nas accent na 100 dopredu aj dozadu?lebo neviem tak dobre po cinsky ci po akom tam pise
miro263: Objednal jsi si ty doplňkové pružiny od Madu
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 05 čer 2009, 08:01
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Zdravím všetkých čo majú Accentíka Bol som včera na garančnej prehliadke mám najazdených 57090 km a výsledok bol pre mňa otrasný moje zadné tlmiče sú nanič percentuálne je to LZ 38%, PZ 49%, LP 74%, PP 76%, rád by som vedel či sa to uplatniť ešte záruka nie je možne aby vozidlo ktoré ma tak málo najazdené a ani ho nepreťažujem lebo v podstate jazdím sám maximálne traja aby sa takto zničili.
Hyundai Accent 1,4 16V
Hyundai Accent 1,4 16V
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Andrej-bajo píše:Zdravím všetkých čo majú Accentíka Bol som včera na garančnej prehliadke mám najazdených 57090 km a výsledok bol pre mňa otrasný moje zadné tlmiče sú nanič percentuálne je to LZ 38%, PZ 49%, LP 74%, PP 76%, rád by som vedel či sa to uplatniť ešte záruka nie je možne aby vozidlo ktoré ma tak málo najazdené a ani ho nepreťažujem lebo v podstate jazdím sám maximálne traja aby sa takto zničili.
Hyundai Accent 1,4 16V
otazka na servis/servisy. na fore ti nikto neodpovie. mne pri cca 55 000km menili vyteceny tlmic bez reptania...
p.s.: ked ti nebude chciet vymenit jeden servis tlmice, tak sa skus opytat aj dalsich v tvojom okoli...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
JoKo-a kde ti to menili?
a ake boli priznaky vyteceneho tlmica-vrzganie,klepot?
a ake boli priznaky vyteceneho tlmica-vrzganie,klepot?
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
buchot a bol vyteceny - bol mokry...karesino píše:JoKo-a kde ti to menili?
a ake boli priznaky vyteceneho tlmica-vrzganie,klepot?
bez akychkolvek problemov mi ho vymenili v autopalace bratislava tesne pred koncom zaruky a pri 55 000km. nebol som u nich ani raz na garancke a podla servisnej knizky by mala byt zaruka na tlmice ak sa nemylim 40 000km.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Tak výsledok testu tlmičov na mojom aute ( Kčs 199 ) - všetky 4 poznámka DOBRÝ,
pričom S:(odchýlka?) vpredu 1,4 a na zadných 1,6 Vraj dobre.
Skontrolovali vraj všetko okolo tlmičov a pruženia, aj tyčky stabilizátora a všetko OK. Na funkci ( živočicháře ) by to nemalo mať vplyv.
Vrže a buchoce to furt
Ručná brzda mi teraz drží iba na 2 stupne - je to na mňa dosť "natuho".Myslíte, že je to v poriadku? Vraj to má ešte povoliť ale mne sa nezdá Predtým som to mal pekne odstupňované do 3 polôh
pričom S:(odchýlka?) vpredu 1,4 a na zadných 1,6 Vraj dobre.
Skontrolovali vraj všetko okolo tlmičov a pruženia, aj tyčky stabilizátora a všetko OK. Na funkci ( živočicháře ) by to nemalo mať vplyv.
Vrže a buchoce to furt
Ručná brzda mi teraz drží iba na 2 stupne - je to na mňa dosť "natuho".Myslíte, že je to v poriadku? Vraj to má ešte povoliť ale mne sa nezdá Predtým som to mal pekne odstupňované do 3 polôh
Hyundai Accent 2007
1,4 Elegance Natural Gray
Dlhodobá spotreba 5,8 l / 100 km
1,4 Elegance Natural Gray
Dlhodobá spotreba 5,8 l / 100 km
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Slavo, kolko mas km?
Ja som na dnes 7.5. objednany na test. Som zvedavy ako to dopadne. Mam cca 22 200 km
Ja som na dnes 7.5. objednany na test. Som zvedavy ako to dopadne. Mam cca 22 200 km
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
T.č. 40 000 km a 2,5 roka. Začalo to vrzgať cca po roku ( 15-18 tis. km ?).
Moc mi ten test teda nepomohol. Ale vraj všetko OK
Moc mi ten test teda nepomohol. Ale vraj všetko OK
Hyundai Accent 2007
1,4 Elegance Natural Gray
Dlhodobá spotreba 5,8 l / 100 km
1,4 Elegance Natural Gray
Dlhodobá spotreba 5,8 l / 100 km
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Přesně tak...začalo mi to taky vrzat cca po roce a cca 20 000 km
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Takze test mam za sebou:
cize 22170km pri teste
Zadna naprava: 60% a 56% - tlmice na vymenu !!! (od 55 je tlmic uz zly! - to snad z blata robia... )
Geometria relativne OK az na odklon predneho praveho kolesa: 4°36´ ( ma byt 3°30' - 4°30' )
Osobne si myslim, ze ma nato vplyv to ze auto je priliz makke a zadna cast skace hore/dole, alebo sa mylim?
Uvidim co povedia nato pomocne progresivne pruziny.
A na zaver to nejlepsie!!!!
Teste sa, radujte sa, oslavujte!!!
cize 22170km pri teste
Zadna naprava: 60% a 56% - tlmice na vymenu !!! (od 55 je tlmic uz zly! - to snad z blata robia... )
Geometria relativne OK az na odklon predneho praveho kolesa: 4°36´ ( ma byt 3°30' - 4°30' )
Osobne si myslim, ze ma nato vplyv to ze auto je priliz makke a zadna cast skace hore/dole, alebo sa mylim?
Uvidim co povedia nato pomocne progresivne pruziny.
A na zaver to nejlepsie!!!!
Teste sa, radujte sa, oslavujte!!!
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Miro263: Na čem vám to na Slovensku testujou, že vždy uvádíte stav tlumičů v %
KYB uvádí čísla tlumičů pro na svých stránkách již delší dobu, ale než to přijde na trh, tak budeš mít auto bez tlumičů KIA RIO II bylo na trhu o nějaký čas dříve a terpve až teď se objevily ty správné zadní tlumiče od KYB a přední jsou v nedohlednu....
Progresivní pružiny budeš tedy dávat na původní tlumiče
KYB uvádí čísla tlumičů pro na svých stránkách již delší dobu, ale než to přijde na trh, tak budeš mít auto bez tlumičů KIA RIO II bylo na trhu o nějaký čas dříve a terpve až teď se objevily ty správné zadní tlumiče od KYB a přední jsou v nedohlednu....
Progresivní pružiny budeš tedy dávat na původní tlumiče
Naposledy upravil(a) rokolo dne 07 kvě 2010, 21:18, celkem upraveno 1 x.
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
rokolo píše:Miro263: Na čem vám to na Slovensku testujou, že vždy uvádíte stav tlumičů v %
KYB uvádí čísla tlumičů pro na svých stránkách již delší dobu, ale než to přijde na trh, tak budeš mít auto bez tlumičů KIA RIO II bylo na trhu o nějaký rok dříve a terpve až teď se objevily ty správné zadní tlumiče od KYB a přední jsou v nedohlednu....
Progresivní pružiny budeš tedy dávat na původní tlumiče
Testuju to na: MAHA http://www.tne.com.vn/Image/File/SA2-FWT.pdf
A idem to dat na povodne tlmice ( teda na nove, nakolko ich pojdem raklamovat)
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Miro263: Tak ať hlavně uspěješ s tou reklamací...
To by jeden neřekl, že se to vyrábí u nás přímo za humny http://www.kmcz.cz/
To by jeden neřekl, že se to vyrábí u nás přímo za humny http://www.kmcz.cz/
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony