Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Tohle by mě zajímalo. Uvažoval jsem o turbu ale našel sem i kompresor.
Ale turbo asi bude lepší než kompresor
Jde to někde sehnat levněji?
Ale turbo asi bude lepší než kompresor
Jde to někde sehnat levněji?
- Přílohy
-
- tiburon-0308-sc-enforcer.jpg (111.22 KiB) Zobrazeno 4026 x
Naposledy upravil(a) Viki dne 08 kvě 2010, 21:43, celkem upraveno 1 x.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- Reklama
Re: Coupé BetaII 2.0 turbo/kompresor
nebo někjaký komplet turbo systém?
- Přílohy
-
- HT2TI-0002.jpg (138.97 KiB) Zobrazeno 4024 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Pro řidiče je lepší kompresor než turbo (odpadá turboefekt). Instalace kompresoru bude ale asi dražší než turba a taky to auto potom více žere. Jinak turbo sady na coupe jsou bžně nabízeny třeba na korejských webech. Taky jsem o tomto uvažoval, ale bojím, že by se tu nenašel nikdo, kdo by to uměl profesionálně nainstalovat.
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Hawk: já se samontné montáže nebojím. šikovných motorářu tu je dost.
Spíš to chce koupit kvalitní turbo set s dobrým návodem na úpravu.
Hoď sem prosím nějaký odkaz z korejských shopů díky
Spíš to chce koupit kvalitní turbo set s dobrým návodem na úpravu.
Hoď sem prosím nějaký odkaz z korejských shopů díky
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
třeba tady: http://www.sharkracing.com/acecart/bin/ ... =011003000
anebo tady: http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=595
a tady taky něco najdeš: http://ngmhouseofpower.com/index.php?cPath=51&&page=1
anebo tady: http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=595
a tady taky něco najdeš: http://ngmhouseofpower.com/index.php?cPath=51&&page=1
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
díky Hawk tyhle jsem už prošel.
Chci trochu poladit a první varianta byla:
- sport sání (už mám)
- sport tlumiče výfuku (už mám)
- sportovní katalizátor
- výfukové svody
- rezonátor
- chiptuning
když to všechno co ještě nemám spočítám tak je to cca 25 000,-
a nárůst výkonu o 25koní.
A kdybych sehnal turbo kit cca za 50 000,-
tak by byl nárust 100koní a to už by se vyplatilo
Chci trochu poladit a první varianta byla:
- sport sání (už mám)
- sport tlumiče výfuku (už mám)
- sportovní katalizátor
- výfukové svody
- rezonátor
- chiptuning
když to všechno co ještě nemám spočítám tak je to cca 25 000,-
a nárůst výkonu o 25koní.
A kdybych sehnal turbo kit cca za 50 000,-
tak by byl nárust 100koní a to už by se vyplatilo
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Tak tos zaspal trochu dobu...
Ted kdyz je dolar 20Kc je to naprosta blbost.
Kdysi jeste kdyz jsem mel coupe tak jsem se na to taky chystal.(ve chvili kdy byl dolar nekde 15Kc)
Uplne na zacatek - hledej starsi vlakna resilo se to tu. Nekdy 2009/06
Ad dneska o co jsem min ja chytrejsi
Pokud pridas turbo, musis menit spoustu veci. Teoreticky a spravne, od svodu po koncovej dil aby to melo vetsi prumer nez serie. Musis vyresit chlazeni oleje, uchyceni IC, vymena vstrikovacu, pumpa, spojka, komprese a ja nevim co vsecko dalsiho - vic by povedel Hujer.
Kdyz uz se teda pres to vsecko preneses a dokoncil bys - ver ze za chvili spalis brzdy budou dostavat o moc vetsi kotel a mohlo by se ti stat ze bys neubrzdil (brzdy pocitej 15k - sada na kdmstuff).
Kdyz teda preskaces i pres todle, pocitej ze potrebujes jinej podvozek aby se auto udrzelo na ceste kdyz budes litat do zatacek + urco jinaci gumy.
No a pak teda kdyz uz i todle, jak s papirama?
A uplne na zaver - kolik km to vydrzi?
Neber to zle ze bych te chtel odradit ale je tam toho fakt hodne, ja kdyz sem to pocital tak sem se dostal nekam 100k. Aby to bylo vsecko v poradku. A ted kdyz je dolar 20Kc tak bys byl 150-170k.
A hlavne pocitej ze pri dovozu ti nandaj clo+dph takovejdle balicek se neprehledne.
Ja to tehda vyresil ze jsem coupe vymenil za neco uz s turbem...ale fakt ver ze to neni sranda a ze jsem stravil hodne casu s hujerem a prolejzanim netu jak by se to dalo vyspekulovat....
Pac pak to auto ani neprodas za ty penize a je lepsi si ho nechat - to uplne jako zaver. Si vem jak dlouho se prodava to 300PS coupe show car.
Ted kdyz je dolar 20Kc je to naprosta blbost.
Kdysi jeste kdyz jsem mel coupe tak jsem se na to taky chystal.(ve chvili kdy byl dolar nekde 15Kc)
Uplne na zacatek - hledej starsi vlakna resilo se to tu. Nekdy 2009/06
Ad dneska o co jsem min ja chytrejsi
Pokud pridas turbo, musis menit spoustu veci. Teoreticky a spravne, od svodu po koncovej dil aby to melo vetsi prumer nez serie. Musis vyresit chlazeni oleje, uchyceni IC, vymena vstrikovacu, pumpa, spojka, komprese a ja nevim co vsecko dalsiho - vic by povedel Hujer.
Kdyz uz se teda pres to vsecko preneses a dokoncil bys - ver ze za chvili spalis brzdy budou dostavat o moc vetsi kotel a mohlo by se ti stat ze bys neubrzdil (brzdy pocitej 15k - sada na kdmstuff).
Kdyz teda preskaces i pres todle, pocitej ze potrebujes jinej podvozek aby se auto udrzelo na ceste kdyz budes litat do zatacek + urco jinaci gumy.
No a pak teda kdyz uz i todle, jak s papirama?
A uplne na zaver - kolik km to vydrzi?
Neber to zle ze bych te chtel odradit ale je tam toho fakt hodne, ja kdyz sem to pocital tak sem se dostal nekam 100k. Aby to bylo vsecko v poradku. A ted kdyz je dolar 20Kc tak bys byl 150-170k.
A hlavne pocitej ze pri dovozu ti nandaj clo+dph takovejdle balicek se neprehledne.
Ja to tehda vyresil ze jsem coupe vymenil za neco uz s turbem...ale fakt ver ze to neni sranda a ze jsem stravil hodne casu s hujerem a prolejzanim netu jak by se to dalo vyspekulovat....
Pac pak to auto ani neprodas za ty penize a je lepsi si ho nechat - to uplne jako zaver. Si vem jak dlouho se prodava to 300PS coupe show car.
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Dantasik díky za super výklad samozpřejmě jsem prve hledal téma ale našel sem jen jedno v Coupé 1G.
Cupéčko pořád vylepšuju a kamarád mě nasadil brouka do hlavy s jménem "Tuscáni 2.0 Turbo"
Představa síčení BLOW OFF ventilu a 240ti koní pod kapotou mého je krásná.
Hlavně když mám teď nové výfuky. Kdybysi jen slyšel ten zvuk
A navíc jsem se rozmazlil protože často jezdím BMW 3.0 V6 (240k) a ujíždím na Nmetrech
Třeba tento turbo kit http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=595
obsahuje lepší spojku, chlazení, blow off ventil, řídící jednotku, těsnění pod hlavu, první část výfukového potrubí, palivové čerpadlo atd.
pokud by to bylo za 50litrů tak by se to dalo. ale nepočítal jsem ještě z DPH a clem kuva
Cupéčko mám jako víkendovku takže s ním moc nenajezdím a slyšel jsem dost názorů ze motor 2.0 z cupéčka je motor z Lencru bez turba tak nevím co si mám myslet. musím se zeptat jiných odborníku. jinak s toho jsem usuzoval že zivotnost s turbokitem bude aspoň 100tis a to já mám na 6-9 let ježdění. to pak už Coupé neprodám
Cupéčko pořád vylepšuju a kamarád mě nasadil brouka do hlavy s jménem "Tuscáni 2.0 Turbo"
Představa síčení BLOW OFF ventilu a 240ti koní pod kapotou mého je krásná.
Hlavně když mám teď nové výfuky. Kdybysi jen slyšel ten zvuk
A navíc jsem se rozmazlil protože často jezdím BMW 3.0 V6 (240k) a ujíždím na Nmetrech
Třeba tento turbo kit http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=595
obsahuje lepší spojku, chlazení, blow off ventil, řídící jednotku, těsnění pod hlavu, první část výfukového potrubí, palivové čerpadlo atd.
pokud by to bylo za 50litrů tak by se to dalo. ale nepočítal jsem ještě z DPH a clem kuva
Cupéčko mám jako víkendovku takže s ním moc nenajezdím a slyšel jsem dost názorů ze motor 2.0 z cupéčka je motor z Lencru bez turba tak nevím co si mám myslet. musím se zeptat jiných odborníku. jinak s toho jsem usuzoval že zivotnost s turbokitem bude aspoň 100tis a to já mám na 6-9 let ježdění. to pak už Coupé neprodám
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
No to se fakt musis poptat nekde protoze fakt nevim
Jako rozhodne je dost velka pravdepodobnost ze to ma blok z 4G63. To by pak slo, ale hlava stejna nebude si myslim. Jinak ten kit ano, vetsinu to ma v sobe ale pocitej taky stim ze neco bude stat prace kdo to tam da a to fakt nebude spichnute za 1den. Dalsi vec je odladit to.
Ber to tak ze todle je hromada co musis naplacat na auto.
Dejme tomu ze drzaky na chladice si navaris pac si sikovnej - dokazuje to tvoje prace.
Ale urcite jeste bys mel koupit big brake kit odtama, abys to ubrzdil a tydle brzdy ti aspon nejako postaci. Ale ty 1pistkove co tam jsou tak slapnes 2x na brzdu 180>120. A jsou K.O. ztuhne pedal a uz moc nebrzdis.
A rekneme si narovinu, ze takovydle rychlosti to tam dosahovat bude a i kdyby tak ty brzdy budou dostavat i v mensich. A rozhodne nebudes sypat 100k za neco v cem se poradne nesvezes. Ale opravdu ver ze to neni sranda a neni to ani sranda kdyz to delaji kluci na mitsubishi motorech jakoze swap 4G63 za 4T63.
Jeste ad cena, nevim jestli si pocital se 4000$ nebo 5000$
Musis pocitat ze za spojku +500$ a ECU +150$
Pak si tedy spocti 5000x20=100000+DPH+CLO=130-150k
A taky ta prace...tu si dej cca 20-25k
Stim jsem pocital cca u Hujera tak ze bych mu dal auto a pak bych prijel pro hotove.
Kdes napocital tech 50k nevim...
Jako rozhodne je dost velka pravdepodobnost ze to ma blok z 4G63. To by pak slo, ale hlava stejna nebude si myslim. Jinak ten kit ano, vetsinu to ma v sobe ale pocitej taky stim ze neco bude stat prace kdo to tam da a to fakt nebude spichnute za 1den. Dalsi vec je odladit to.
Ber to tak ze todle je hromada co musis naplacat na auto.
Dejme tomu ze drzaky na chladice si navaris pac si sikovnej - dokazuje to tvoje prace.
Ale urcite jeste bys mel koupit big brake kit odtama, abys to ubrzdil a tydle brzdy ti aspon nejako postaci. Ale ty 1pistkove co tam jsou tak slapnes 2x na brzdu 180>120. A jsou K.O. ztuhne pedal a uz moc nebrzdis.
A rekneme si narovinu, ze takovydle rychlosti to tam dosahovat bude a i kdyby tak ty brzdy budou dostavat i v mensich. A rozhodne nebudes sypat 100k za neco v cem se poradne nesvezes. Ale opravdu ver ze to neni sranda a neni to ani sranda kdyz to delaji kluci na mitsubishi motorech jakoze swap 4G63 za 4T63.
Jeste ad cena, nevim jestli si pocital se 4000$ nebo 5000$
Musis pocitat ze za spojku +500$ a ECU +150$
Pak si tedy spocti 5000x20=100000+DPH+CLO=130-150k
A taky ta prace...tu si dej cca 20-25k
Stim jsem pocital cca u Hujera tak ze bych mu dal auto a pak bych prijel pro hotove.
Kdes napocital tech 50k nevim...
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
To je ale pěkněj turbo kit to se musí nechat řeší to od nádrže po výfuk včetně těsnění pod hlavu i spojky to všechna čest. Ale jak je psáno není to vše. A hlavně to co chybí je také podstatné. Vem si třeba mě mám pod kapotou pořádný motor, ale sériový podvozek a i když se série tvrdá proti spoustě aut nepočítá s takovou dynamikou zrovna tak brzdy nedávno jsem si dal rovinku zrychlení fantastické ALE pak jsem už během velice razantního brždění cítil vadnutí. Je hezké mít pod kapotou stovky kobyl, ale musíš je udržet na silnici a ukočírovat.
Jinak k tomu motoru budeš muset také připočíst minimálně rozebrání a vyčištění hlavy a lépe i bloku a pro taková zatížení a tlaky pořádná ložiska na kliku a ojnice, také pořádné štefty na hlavu.
Jinak k tomu motoru budeš muset také připočíst minimálně rozebrání a vyčištění hlavy a lépe i bloku a pro taková zatížení a tlaky pořádná ložiska na kliku a ojnice, také pořádné štefty na hlavu.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
cisto teoreticky ked som aj na nete tak vacsina amikov tam ma kompresor turbo len malokedy tak nebolo by "jednoduchsie" tam dat kompresor myslim ze ked naratas vsetko tak sa to pomaly aj cenovo vyrovna ci?
moj amatersky postrech
moj amatersky postrech
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Kompresor má svůj velký klad a to že dává od spodu a ve vysokých otáčkách sice brzdí ale na druhou stranu pokud motor netočíte vysoko tak má kompresor větší využití což bude asi důvod častějšího nasazení
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
Dantasik:"Kdes napocital tech 50k nevim...[/quote]"
Počítat umím jen sem psal že bych za to 50tisíc dal. A první co jsem v tématu psal bylo jestli to jde sehnat levněji.
Jinak nechápu že každej týpek v americe tam mrskne kompresor a jezdí a jezdí.
Tak mě to připadá že Tuscáni je v americe taková skládačka sportovního auta. Koupí to s malím výkonem a pak si vyberou z široké nabídky kompresorů, brzd, sportovních pružin atd. a poskádají si auto dle jejich gusta
Tak mě zajímá jak dlouho ty motory s kompresorem vydrží jezdit
Počítat umím jen sem psal že bych za to 50tisíc dal. A první co jsem v tématu psal bylo jestli to jde sehnat levněji.
Jinak nechápu že každej týpek v americe tam mrskne kompresor a jezdí a jezdí.
Tak mě to připadá že Tuscáni je v americe taková skládačka sportovního auta. Koupí to s malím výkonem a pak si vyberou z široké nabídky kompresorů, brzd, sportovních pružin atd. a poskádají si auto dle jejich gusta
Tak mě zajímá jak dlouho ty motory s kompresorem vydrží jezdit
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
no, obvykle bych rekl ze nic moc, ale zrovna ten motor v coupecku ma hodne tuhej korinek a vydrzi hodne. ale to vsecko jsou zkusenosti majitelu v USA, ve svete... u nas tohle nak nejde
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor
No jeto asi tak že v americe jsou komponenty i auta levný. A když nejaký motor v Tuscáni nevydrží koupí si jiny auto.
Já toužím po Camaru SS a když si přepočítám cenu základní motorizace 3.6 V6 na koruny tak se mi točí hlava. 450tisíc!
Tak se asi stěhuju
Já toužím po Camaru SS a když si přepočítám cenu základní motorizace 3.6 V6 na koruny tak se mi točí hlava. 450tisíc!
Tak se asi stěhuju
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)