Pomoc pls !
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Pomoc pls !
Zdravím. Chtěl bych se zeptat, než bych navštívil servis, jestli někdo neměl podobný problém s autem. Máme Santa Fe 2.4i, rok 2001. Včera jsem projížděl vyšší vodou /máme ty záplavy / a po vyjetí ze zaplavené cesty po ujetí cca 500 metrů začalo auto cukat a pak motor úplně zhasnul. Po chvíli motor opět chytil a celé se to opakovalo po cca 200 metrech, to už jsem byl před domem, auto jsem vypnul. Večer jsem najel normálně domů, dnes ráno auto chytlo, jel jsem cca 10 km, při zpáteční cestě / auto bylo cca 20 minut v klidu/ po asi 3 km začalo opět cukat, pak zhaslo úplně. Kamarád mně odtáhnul, před domem auto zase chytlo, ale jak se víc zahřálo, tak opět zhaslo, teď už začala svítit i oranžová kontrolka ZÁVADA NA MOTORU /ale to jsem poznal i tak / . Mohl jsem ve vyšší vodě odvařit kat? / voda se do výfuku nedostala, projel jsem vodou v jednom kuse nastartovaný/, elektrika motoru by měla být taky v poho, když to do plného zahřátí jede, tak nevím, před měsícem jsme měnil kontrolní lambda sondu, mohla se nějak vyzkratovat ve spojení kabeláže? . Já vím, že napíchnout na počítač by bylo nejlepší, ale do nejbližšího Hyundai servisu bych asi nedoskákal. Díky za případnou radu.
- Reklama
Re: Pomoc pls !
měl jsem podobný problém po umytí motoru.po ujetí asi 5km se rozsvítil check kontrol a auto jelo na tři válce,výkon skoro nula ,doma jsem vymintoval všechny svíčky a vysušil prostor kolem svíček,jsou dost zapuštěné a zůstala tam voda,mezitím jsem odpojil baterii,aby se vynulovala závada,od té doby klid
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Pomoc pls !
Příčina bude asi v zapalování, či spíše natečení vody tam kam nemá, zkoukni ty svíčky jak radí kolega, a všechny el. konektory v motorovém prostoru co najdeš rozpojitt vyfoukat stlačeným vzduchem a ev. prostříknout nějakým sprejem na kontakty a uvidíš. Mě tohle dělá má Yamaha jak jedu v dešti najednou přestane táhnout a druhý den když to uschne zas jede normálně....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Pomoc pls !
Paca, uprav si názov témy za výstižnejší! Čo v krátkosti popisuje tvoj problém...
A problém Check Enginu sa tu rozoberá 100x, takže až nájdem tú sprvnu, vhodnú tému presúvam!!!
A problém Check Enginu sa tu rozoberá 100x, takže až nájdem tú sprvnu, vhodnú tému presúvam!!!
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: Pomoc pls !
Jj, tak běžné zaplavení motoru už jsem řešil několikrát, taky problém check control, ale toto se mi ještě nestalo, dnes jsem na pětkrát dojel do servisu na počítač, tak to vyhazovalo chybu na snímači polohy klikového hřídele, tak mně to dost překvapilo, mělo by to být snad odolnější proti vodě, asi se vyzkratoval či co, zítra to mechoš rozdělá a zkusí ho proměřit, tak doufám, že to bude jenom tím, jinak díky za odpovědi.