Vibrace při určitých otáčkách...
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Tak sem prosím tě napiš jak jsi dopad.Moc by mě to zajímalo.Také si myslím,že je to konstrukční chyba,ktérá je při dálniční rychlosti velmi vnímavá a nepříjemná.
Hyundai i30 made in cz
- Reklama
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Už jsem to tady psal do jiného tématu, ale pozoruju také zvýšenou hlučnost při 120km/h, cca 4000 otáček, poměrné úzké rozmezí. Při 130km/h to ustane. Trošku mi to připomíná naši starou Š120 Ta taky od 100 řvala jak prase a při 120ti se uklidnila.
Hyundai i30 Classic Plus + ESP, 1.4 CVVT, Continental Silver, 07/2009, Nošovice, 75.000 km
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Takže dnes som navštívil servis v Banskej Bystrici H@M a oznámil som im že mám tento problém. Šli sme sa previesť a po vysvetlení a po predvedení problému to uznal aj technik. Aby to bolo všetko Ok tak sme zobrali predvádzačku 1,4 a presne ten istý problém. Presne od otáčok 3800 až asi po 4100. Vybrácie a strašný hukot (dunenie) možno aj viac ako v mojom aute. Ja mám 4200 km. Technik to uznal a oznamil mi že on aj keby mi chcel pomôcť, tak nemá páky. Takže mám napísať importerovi do BA. Takže dnes píšem pánovi riaditeľovi.
Naposledy upravil(a) xxenak dne 05 čer 2010, 16:12, celkem upraveno 3 x.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Není to zpětné zrcátko? Zkus ho v těchto otáčkách podržet rukouOndras85 píše:Něco takovýho taky začínám pozorovat kolem zmiňovaných 3800-4100 otáček jakoby se někde v palubce rozdrnčel nějakej uvolněnej nebo zapadnutej šroubek,taková divná rezonance,po 4000 otáčkách to přestane,celkem mě to taky štve,na dálnici jezdím mezi 110-130km/h,což sou právě tyhle otáčky
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
To nemyslíš vážně s tím zrcátkem.Ty vibrace prochází celým autem jako by opravdu špatně uložený motor nebo něco v převodech či diferák.Každý normálně trochu vnímavý člověk to při jízdě po dálnici musí cítit.Jestli ti to nedělá tak nemáš sluch nebo máš štěstí,že jsi jeden z mála,který chytl na povedený kus.havros píše:Není to zpětné zrcátko? Zkus ho v těchto otáčkách podržet rukouOndras85 píše:Něco takovýho taky začínám pozorovat kolem zmiňovaných 3800-4100 otáček jakoby se někde v palubce rozdrnčel nějakej uvolněnej nebo zapadnutej šroubek,taková divná rezonance,po 4000 otáčkách to přestane,celkem mě to taky štve,na dálnici jezdím mezi 110-130km/h,což sou právě tyhle otáčky
Hyundai i30 made in cz
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
ajaj tady se to nejak rozjelo no ja jsem si na to tak nejak zvykl...po dalnici jezdim pomerne malo a kdyz tak bud na spotrebu +- 110km/h nebo kdyz specham tak zas lehce pres 130km/h ale ten hukot tam jakejsi porad je v uzkem rozmezi otacek ktere jsem ja i vy popisovali uz driv.
havros: urcite to neni zrcatko tenhle hukot je citit i ve volantu...urcite se jedna o motor, driv jsem si rikal jestli nejde treba o podvozek, ale ted jsem si jist motorem.
Tyhle veci jsou asi tak nejak dan za novej jeste nefaceliftovanej model...myslim ze casem to vychytaji...to je nam ted ale prd platny
havros: urcite to neni zrcatko tenhle hukot je citit i ve volantu...urcite se jedna o motor, driv jsem si rikal jestli nejde treba o podvozek, ale ted jsem si jist motorem.
Tyhle veci jsou asi tak nejak dan za novej jeste nefaceliftovanej model...myslim ze casem to vychytaji...to je nam ted ale prd platny
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Když cituju uživatele Odnras85, tak asi reaguji na něj a jeho drnčící šroubek v palubní desce
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Ja im to len tak nenechám a nevzdám sa a jednoznačne sa do toho pustím.
Naposledy upravil(a) xxenak dne 05 čer 2010, 16:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Nepamatuju, že by se tohle někdy řešilo na kia foru ale asi to tak bude, předpokládám, že majitel 1.4 se na dálnici dostane tak jednou dvakrát do roka tak se to dá přežít.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
tady to fici. jeste, ze uz sem takj moc nepisu. tedka jsou ti kritizujici jini
saldy: predpokladas spatne
xxenak: jasan, nevzdavej to. jen by me zajimalo, co s tim, podle tebe, udelaj
saldy: predpokladas spatne
xxenak: jasan, nevzdavej to. jen by me zajimalo, co s tim, podle tebe, udelaj
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Pokud vim, ze budu jezdit na dalnici, tak si nekoupim 1.4ku...proto se tech motoru do i30ky dela tolik...ale jsme v Cechach, tady se to dela jinak.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
V prvom rade každý kupuje to na čo má. To nebudem komentovať. Kúpil som kompaktný kus, čo sa volá auto hoci i s motorom 1, 4 a očakávam, že sa bude aj tak správať.Hardcam píše:Pokud vim, ze budu jezdit na dalnici, tak si nekoupim 1.4ku...proto se tech motoru do i30ky dela tolik...ale jsme v Cechach, tady se to dela jinak.
Naposledy upravil(a) xxenak dne 05 čer 2010, 16:13, celkem upraveno 1 x.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
a kdyz sme u toho, jsem vrah a pirat. dost casto dosahuju 130 i na okreskach.
xxenak: neres, nema to cenu
xxenak: neres, nema to cenu
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Ano, kazdy kupuje to, na co ma. Tak at si pak nestezuje, ze si koupi auto, ktere neni ve svem zivlu tam, kde si panicek preje.
Ony ty 3 benzinove a 4 naftove motorizace delaji pro srandu kralikum.
Videl jsem nemeckej test i30 a Golfa, Golf sice vyhral, ale s odrenyma usima. Kup si Golfa (ale ono je to vlastne o tech penezich, vid?) - nezapomen zvolit 1.4 59kW a jezdi s tim po dalnici ty jsi presne zakaznik pro VW - strejda, ktery je presvedcen bozskou kvalitou VW a je ochoten zaplatit za kus obycejneho, fadniho auta s neoslnivymi motory tolik penez.
i30 nepropaguju, myslim, ze je to jedine ze vsech 5 Hyundai se kterymi jsem aktivne jezdil a jezdim, ktere kritizuju - napr. proti i30 byla Elantra prakticky dokanala. Ale jizdni vlastnosti i30 znacne prekonavaji jeji nedostatky. Ano, zvazoval jsem Ceeda 1.4 66kW. Jenze to bych pak byl jako ty, s vidinou usetreni spousty penez pak brecet na foru, ze moje auto neumi tohle a tohle. Tak si kup 4 roky starou Octavku 2.0 TDI a odstehuj se na dalnici...
Konstrukcni chybu vubec neresim, Tve vibrace me nechavaji chladnym...reagoval jsem pouze na to, proc nekdo ocekava od 1.4 na dalnici zazraky. Jezdit se s ni na dalnici da, ale je to motor do mesta a na cesty kolem nej. Proto jsou v nabidce silnejsi agregaty a hlavne pak naftove.
Ony ty 3 benzinove a 4 naftove motorizace delaji pro srandu kralikum.
Videl jsem nemeckej test i30 a Golfa, Golf sice vyhral, ale s odrenyma usima. Kup si Golfa (ale ono je to vlastne o tech penezich, vid?) - nezapomen zvolit 1.4 59kW a jezdi s tim po dalnici ty jsi presne zakaznik pro VW - strejda, ktery je presvedcen bozskou kvalitou VW a je ochoten zaplatit za kus obycejneho, fadniho auta s neoslnivymi motory tolik penez.
i30 nepropaguju, myslim, ze je to jedine ze vsech 5 Hyundai se kterymi jsem aktivne jezdil a jezdim, ktere kritizuju - napr. proti i30 byla Elantra prakticky dokanala. Ale jizdni vlastnosti i30 znacne prekonavaji jeji nedostatky. Ano, zvazoval jsem Ceeda 1.4 66kW. Jenze to bych pak byl jako ty, s vidinou usetreni spousty penez pak brecet na foru, ze moje auto neumi tohle a tohle. Tak si kup 4 roky starou Octavku 2.0 TDI a odstehuj se na dalnici...
Konstrukcni chybu vubec neresim, Tve vibrace me nechavaji chladnym...reagoval jsem pouze na to, proc nekdo ocekava od 1.4 na dalnici zazraky. Jezdit se s ni na dalnici da, ale je to motor do mesta a na cesty kolem nej. Proto jsou v nabidce silnejsi agregaty a hlavne pak naftove.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Jedno je zaujimavé. Ako ťa to serie, že mňa to serie. Není to zaujímavé? Zamysli sa nad tým.Hardcam píše:Ano, kazdy kupuje to, na co ma. Tak at si pak nestezuje, ze si koupi auto, ktere neni ve svem zivlu tam, kde si panicek preje.
Ony ty 3 benzinove a 4 naftove motorizace delaji pro srandu kralikum.
Videl jsem nemeckej test i30 a Golfa, Golf sice vyhral, ale s odrenyma usima. Kup si Golfa (ale ono je to vlastne o tech penezich, vid?) - nezapomen zvolit 1.4 59kW a jezdi s tim po dalnici ty jsi presne zakaznik pro VW - strejda, ktery je presvedcen bozskou kvalitou VW a je ochoten zaplatit za kus obycejneho, fadniho auta s neoslnivymi motory tolik penez.
i30 nepropaguju, myslim, ze je to jedine ze vsech 5 Hyundai se kterymi jsem aktivne jezdil a jezdim, ktere kritizuju - napr. proti i30 byla Elantra prakticky dokanala. Ale jizdni vlastnosti i30 znacne prekonavaji jeji nedostatky. Ano, zvazoval jsem Ceeda 1.4 66kW. Jenze to bych pak byl jako ty, s vidinou usetreni spousty penez pak brecet na foru, ze moje auto neumi tohle a tohle. Tak si kup 4 roky starou Octavku 2.0 TDI a odstehuj se na dalnici...
Konstrukcni chybu vubec neresim, Tve vibrace me nechavaji chladny...