Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Moderátor: Moderátoři
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
Dik za tip,ale tu je toho vaaacej
http://translate.google.com/translate?u ... ISO-8859-1
PS k tomu rieseniu s VW len tolko,nema zaizolovane plechove stlpiky,a vystuhy v streche su len taktak,v zime mu odtial bude kvapcat skondezovana voda
PS2 tie lyziny na posun su uplne primitivne,tam to nebol problem odstranit dorazy,ale skus sa pozriet na tie hyundajacke
http://translate.google.com/translate?u ... ISO-8859-1
PS k tomu rieseniu s VW len tolko,nema zaizolovane plechove stlpiky,a vystuhy v streche su len taktak,v zime mu odtial bude kvapcat skondezovana voda
PS2 tie lyziny na posun su uplne primitivne,tam to nebol problem odstranit dorazy,ale skus sa pozriet na tie hyundajacke
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
Kdybych měl k dispozici buď jen sebe nebo sebe + nějakou přítelkyni (manželku), koupil bych obyčejnou skřň H1 3 Van a na ložném prostoru bych řádil jako černá ruka. Jenže jsem musel od samého počátku dělat kompromisy. Jak při pořízení auta, tak v jeho vybavení.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
Po vyrieseni problemu so vstrekovacom ostalo chvilu casu na dalsie upravy(kozmeticke) Takze okrem osetrenia hrdzavych casti podvozku som zaizoloval prednu cast strechy-pouzil som obojstranne lepiacu pasku a izolaciu pouzivanu pod plavajuce podlahy(4x4mm-bola poruke ) a pri tej prilezitosti som uchytil teplomer(hodiny+voltmeter) nad spatne zrkadlo a napojil na elektriku(podsvietenie) a aby ma to eventualne v noci nerusilo pri spani,zabudoval som vypinac do stropneho svietidla. Teraz som vyrobil uchyt pre navigaciu a napevno prisrouboval k pristrojovke.Viac povedia fotky.
- Přílohy
-
- detail vypinaca(aky bol.taky je)
- DSCN22952010-06-13_13-44-260001.JPG (175.85 KiB) Zobrazeno 3331 x
-
- celkovy pohlad-preferujem tuto polohu kvoli lahkej ovladatelnosti,bez toho aby som zlozil ruky z volantu(je to bezpecnejsie a pohodlnejsie)
- DSCN22982010-06-13_17-21-060001.JPG (153.31 KiB) Zobrazeno 3331 x
-
- detail uchytenia
- DSCN22992010-06-13_17-21-180001.JPG (151.54 KiB) Zobrazeno 3331 x
Naposledy upravil(a) oltcitak dne 13 čer 2010, 19:02, celkem upraveno 1 x.
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
pokracovanie...
- Přílohy
-
- odstrojena strecha
- DSCN22832010-06-12_19-42-300001.JPG (158.06 KiB) Zobrazeno 3331 x
-
- pohlad na zrkadlo a zdruzeny pristroj
- DSCN22972010-06-13_13-48-160001.JPG (157.44 KiB) Zobrazeno 3331 x
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
Pěkné, líbí.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
-
- **
- Příspěvky: 104
- Registrován: 18 črc 2008, 08:46
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
Koukám, že máme podobný tempo. Taky sem konečně zapojil telpoměr,jen sem to dal do krabice kvůli spínačům a relé od přídavných dálkových a dotáhnul sem si elektriku dozadu pro mojí novou ledničku Waeco CoolFreeze CDF45. Konečně nemusím svačit rozteklý sýr a hlavně po rozbalení kempu pít teplý pivo Jo a taky hasičák pod sedašku řidiče, padnul tam jak ulitý ani sem nemusen dělat extra díry.
- Přílohy
-
- 1.JPG (38.72 KiB) Zobrazeno 3324 x
-
- 2.JPG (52.92 KiB) Zobrazeno 3324 x
-
- 3.JPG (56.33 KiB) Zobrazeno 3324 x
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
Já nevím s tou ledničkou, také jsem jeden čas měl pocit, že ji potřebuji, ani ne tak kvůli pivu, protože to dostanu (snad kromě Francie) v celé Evropě na každém rohu studené. Šlo o to, že ta lednička umožňuje uchladit o daný počet stupňů vzhledem k venkovní teplotě, jak bylo psáno v různých návodech a popisech. No a když bych měl auto u moře a bylo by v něm nějakých 40-50 stupňů horka, spíš, více, lednička by neuchladila na méně než nějakých 20-25 stupňů. Tak jsem od jejího nákupu upustil.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
to Espero:To plati pre absorpcne a termoelektricke chladnicky,ta Karlom zakupena je kompresorova a ta mrazi az do -10st. Ja mam ohladom chladnicky jednu ideu.(vlastnim sice aj trojzdrojovu 45l-PB,12V,220V a 28l termoelektricku chladnicku,ale chcem si overit nasledovne.Chcem vytvorit na vyduchoch zadnej klimatizacie izolovany priestor na kaziace sa potraviny,otestovat a pripadne neskor domontovat chladiacu cast z tej termoelektrickej tak,aby vzduch z klimy fukal cez jeho chladic-tym sa zvysi ucinnost termoelektrickeho clanku .Za jazdy pri beziacej klime,by to malo stacit na ochladenie,pri zastaveni do tych cca 10 hodin staci chladit z baterky Peltier(to je ten chladiaci clanok) Teraz to nemam ako odmerat,lebo klima je prazdna(derava trubka),cakam kedy mi poslu novu z Koreje. Ono celkovo pri tych chladnickach(uz som to spominal v inom vlakne) je dolezite to odobrate teplo niekam odovzdat,najlepsie mimo priestoru pre posadku,aby sa zbytocne neoteploval priestor interieru.A ked sme uz pri tom oteplovani,pred cestou do UK som vyrobil z 15mm penoveho polyetylenu krycie tepelne stity(na vsetky okna okrem predneho-tam mi nevydal material a nebol cas dokupit) Je to velmi dobre,ked prazi slnko a clovek stoji na jednom mieste.Ocenil som to teraz v klasickych zapchach pri Franfurkte a nasledne pri odpocinku na parkplatzi(aby som preckal tu zapchu) V C15 pouzivam 15mm penovy polystyren(je pevnejsi a nekruti sa casom.Tento PE ma nevyhodu,ze sa casom skruti a zacne sa skracovat a potom to vypadava z okna(tabule su len natesno nasunute medzi tesniace gumy) preto ho chcem podlepit este dalsim 15-25mm PE ,aby som vyrovnal pnutie v jednom diely. Dalsou nevyhodou tochto riesenia moze celkom znacny priestor zaberajuci tieto panely.Ale za jazdy,aj pri kempe bude komplet zatepleny okrem prednych bocnych okien,iba pri ztazenych podmienkach manevrovania sa daju dole( ako napr. teraz v UK som ich zhodil z pravej casti a zo zadu) kvoli lepsej viditelnost pocas jazdy(na eliminaciu slepeho uhlu videnia)
PS teraz sa tempo uprav zredukuje,mal by som uz nastupit do prace a potom nebude uz cas na nic chcem este spravit novy kastlik okolo radiacej paky a rucnej brzdy(ten original je len zbytocne zaplacanie priestoru-nevyuzitie).nemam presny plan,uvidim podla rozmerov,ale nieco ako rozkladaci stolik na ulozenie,flias,poharov,drobnosti,dalsia rozsirujuca zasuvka na 12V a zabudovat invertor 12V/220V-mam zo starych cias jeden 300/600W,ale asi pojdem do 1000W(kvoli flexibruske)Zaroven by som tym mal ziskat viac miesta vpredu pri prechode vodica do zadneho priestoru.Niekomu sa to moze zdat malicherne,ale razim zasadu,co mozes zlepsit,tak zlepsi,dokial ti to pomoze lepsie vyuzivat danu vec. Pod predny sedak by som rad zabudoval uzamykatelny bezpecny priestor pre cennosti,najlepsie na ciselny kodovy mechanizmus.Neviem este ako riesit uschovu klucov pri kupani,zrejme len budem musiet spravit vodotesne puzdierko na kluc(ze by z prezervativu? ) Horsie bude, ked tam dam dvojcestny alarm (s meranim teploty v interieri a dialkovym startom) ten ovladac je uz trosku vacsi Rozmyslal som aj nad systemom vyklopkavania kodu nad predne okno(je to sucast niektorych alarmov) ale po zvazeni pre a proti som od toho upustil.
PS teraz sa tempo uprav zredukuje,mal by som uz nastupit do prace a potom nebude uz cas na nic chcem este spravit novy kastlik okolo radiacej paky a rucnej brzdy(ten original je len zbytocne zaplacanie priestoru-nevyuzitie).nemam presny plan,uvidim podla rozmerov,ale nieco ako rozkladaci stolik na ulozenie,flias,poharov,drobnosti,dalsia rozsirujuca zasuvka na 12V a zabudovat invertor 12V/220V-mam zo starych cias jeden 300/600W,ale asi pojdem do 1000W(kvoli flexibruske)Zaroven by som tym mal ziskat viac miesta vpredu pri prechode vodica do zadneho priestoru.Niekomu sa to moze zdat malicherne,ale razim zasadu,co mozes zlepsit,tak zlepsi,dokial ti to pomoze lepsie vyuzivat danu vec. Pod predny sedak by som rad zabudoval uzamykatelny bezpecny priestor pre cennosti,najlepsie na ciselny kodovy mechanizmus.Neviem este ako riesit uschovu klucov pri kupani,zrejme len budem musiet spravit vodotesne puzdierko na kluc(ze by z prezervativu? ) Horsie bude, ked tam dam dvojcestny alarm (s meranim teploty v interieri a dialkovym startom) ten ovladac je uz trosku vacsi Rozmyslal som aj nad systemom vyklopkavania kodu nad predne okno(je to sucast niektorych alarmov) ale po zvazeni pre a proti som od toho upustil.
- Přílohy
-
- DSCN23002010-06-14_09-28-140001.JPG (153.22 KiB) Zobrazeno 3318 x
-
- **
- Příspěvky: 104
- Registrován: 18 črc 2008, 08:46
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
TO Oltcitak: Klimu sem nechal doplnit tak před měsícem a když sme ji zkoušeli vytáhli sme z ní 7°C. problém je, že termoelektrická jednotka z tý lednice nejlíp funguje při okolní teplotě 20-30°C (výměna telpa) a když na ní pustíš jen 7 už to nebude ono, Taky musíš nechat běžet motor a klimu a to tu naší malou nádrž vysaješ dost brzo.
S odvětráním tepla od komresoru lednice máš pravdu trochu to přitápí.Odfuk mají snad jen caravany, jinak všichni ostatní to prostě musí vydržet
Slunce-Mám polepený okna tou nejtmavší sluneční folií co sem sehnal a dost se to zlepsilo sice už není tak vydět ven(Hlavně v noci) ale stojí to za to.
PS: Tvoje úpravy se moc pěkně čtou, jen pozor, nevšim jsem si že je starex nafukovací
S odvětráním tepla od komresoru lednice máš pravdu trochu to přitápí.Odfuk mají snad jen caravany, jinak všichni ostatní to prostě musí vydržet
Slunce-Mám polepený okna tou nejtmavší sluneční folií co sem sehnal a dost se to zlepsilo sice už není tak vydět ven(Hlavně v noci) ale stojí to za to.
PS: Tvoje úpravy se moc pěkně čtou, jen pozor, nevšim jsem si že je starex nafukovací
-
- **
- Příspěvky: 104
- Registrován: 18 črc 2008, 08:46
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
Jo a ještě sem si vypoměl jak jste tu okukovali ty přestavěný vw tak mrknete na tohle http://www.youtube.com/watch?v=2XkUvYn-T0M
ne to teda zádnej homemade a taky si to nechaj zalpatit,ale jako ve snu
ne to teda zádnej homemade a taky si to nechaj zalpatit,ale jako ve snu
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
olci- ty okna so rozbitý žeo?
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Uff prva sichta za mnou,hned mi navalili 700km trasu,13hod. v praci
Karel: myslel som tak,ze vyduch zo zadnej klimy pojde chladiaceho priestoru a to bude vlastne chladnicka a zaroven tam bude ten Peltierov clanok,ktory bude bud dochladzovat,alebo pri necinnosti motora nahradzat chladenie.A s tymi teplotami sa trosku mylis,ono to pracuje ako tepelna pumpa,na jednej strane odobera teplo na druhej ho vydava,ked zvysis ucinnost chladenia(odovzdania tepla) na strane vydajnej,tak spotrebujes menej energie na strane chladiacej,ten tepelny spad u peltiera je podla typu a kvality clanku okolo 15 az 25 st. vo vztahu k teplote prostredia ,ktore ochladzuje chladic(vydajna strana),cize ked na chladici bude +10st na vyparniku(pre zjednodusenie cast odoberajucu takto nazvem) bude -10,zalezi samozrejme na izolacii,na obsahu chladiaceho priestoru.A dokial je chladnicka vybavena termostatom,nezapina ju tak casto a setri sa energia,tak vzacna pri dlhsom stati.A o nafukovani...hm ja viem,beriem to ako konstruktersku vyzvu vzdy si davam velke ciele,ktore potom okresavam,az vznikne rozumny kompromis Ono uz aj tak je prakticky vsetko vymyslene,len treba najst vhodnu konstelaciu na vlastne poziadavky,to co vyhovuje jednemu je pre druheho neakceptovatelne.Ja mam myslim vyhodu,ze nad kempingom rozmyslam uz cez 30 rokov,vela veci som si pozistoval,nieco vymyslel a mam vcelku jasno.Teraz len tomu davam tu spravnu formu.Videjko je pekne,aj auta su pekne,ten barik na bocnych dverach ja fajny(tusim prvy krat to pouzil VW u T1) Tento nas Hyundai ma jednu velku nevyhodu,ze nieje mozne legalne vypilit strechu a spravit zdvihaciu. Existuje sice verzia od Reimo,ale to je pre H1 Vana,ktozvie ako by to bolo pre nasho Starexa.Myslim,ze problem je v tom,ze je to osobna verzia a tam su tie podmienky narocnejsie(bezpecnost prepravovanych osob) VW ma v tomto obrovsky naskok,existuje ohromny trh doplnkov a zlepseni,ktore sa daju legalne aplikovat.Jeden Spanel s tym vybabral,ma Starexa z 2007 roku(ten skaredsi) strechu so dvoma stresnymi oknami a cez to zadne chodi do stresneho stanu,je to kvazi ako zdvihacia strecha.
PS ked sa to da spravit v Kangoo,tak u nas nemoze byt problem
http://www.youtube.com/watch?v=TFo814Ry ... re=related
Karel: myslel som tak,ze vyduch zo zadnej klimy pojde chladiaceho priestoru a to bude vlastne chladnicka a zaroven tam bude ten Peltierov clanok,ktory bude bud dochladzovat,alebo pri necinnosti motora nahradzat chladenie.A s tymi teplotami sa trosku mylis,ono to pracuje ako tepelna pumpa,na jednej strane odobera teplo na druhej ho vydava,ked zvysis ucinnost chladenia(odovzdania tepla) na strane vydajnej,tak spotrebujes menej energie na strane chladiacej,ten tepelny spad u peltiera je podla typu a kvality clanku okolo 15 az 25 st. vo vztahu k teplote prostredia ,ktore ochladzuje chladic(vydajna strana),cize ked na chladici bude +10st na vyparniku(pre zjednodusenie cast odoberajucu takto nazvem) bude -10,zalezi samozrejme na izolacii,na obsahu chladiaceho priestoru.A dokial je chladnicka vybavena termostatom,nezapina ju tak casto a setri sa energia,tak vzacna pri dlhsom stati.A o nafukovani...hm ja viem,beriem to ako konstruktersku vyzvu vzdy si davam velke ciele,ktore potom okresavam,az vznikne rozumny kompromis Ono uz aj tak je prakticky vsetko vymyslene,len treba najst vhodnu konstelaciu na vlastne poziadavky,to co vyhovuje jednemu je pre druheho neakceptovatelne.Ja mam myslim vyhodu,ze nad kempingom rozmyslam uz cez 30 rokov,vela veci som si pozistoval,nieco vymyslel a mam vcelku jasno.Teraz len tomu davam tu spravnu formu.Videjko je pekne,aj auta su pekne,ten barik na bocnych dverach ja fajny(tusim prvy krat to pouzil VW u T1) Tento nas Hyundai ma jednu velku nevyhodu,ze nieje mozne legalne vypilit strechu a spravit zdvihaciu. Existuje sice verzia od Reimo,ale to je pre H1 Vana,ktozvie ako by to bolo pre nasho Starexa.Myslim,ze problem je v tom,ze je to osobna verzia a tam su tie podmienky narocnejsie(bezpecnost prepravovanych osob) VW ma v tomto obrovsky naskok,existuje ohromny trh doplnkov a zlepseni,ktore sa daju legalne aplikovat.Jeden Spanel s tym vybabral,ma Starexa z 2007 roku(ten skaredsi) strechu so dvoma stresnymi oknami a cez to zadne chodi do stresneho stanu,je to kvazi ako zdvihacia strecha.
PS ked sa to da spravit v Kangoo,tak u nas nemoze byt problem
http://www.youtube.com/watch?v=TFo814Ry ... re=related
- Přílohy
-
- a takto kempuje v zime :D
- 19012009537.jpg (93.49 KiB) Zobrazeno 3306 x
-
- H200 s Reimo strechou
- 10_hyundai_h200_camper.JPG (178.79 KiB) Zobrazeno 3306 x
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
Tak nad něčím podobným, jako je ta vysunovací střech na H1/6 jsem uvažoval také, ale po rozhodnutí tam nechat přepážku jsem současně opustil i tuto myšlenku.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Starex 4WD-otocne predne sedacky+kempova uprava
Dnes po babrackach s klimovou trubkou som pozrel predne dvere,lebo v nich nieco drncalo(myslel som,ze tiahla na otvaranie) dal som dolu tapacirunk a nakoniec to boli srouby uchycujuce vodiace listy na okno,vsetko som podotahoval,zlikvidol kilo prachu,co tam bolo(ti monteri,co to pouzivali predtym sa s tym museli trepat po dobrych dierach(firma zaoberajuca sa vystavbou lanoviek,potrubnych vedeni a pod.) takze to auticko dostalo zabrat opravil potrhany igelit(setria hajzlici aj na tom igelite) pozalepoval vsetko Duck paskou,vystriekal spodky dveri proti korozii(uz to na spodku zacina kvitnut) a dolepil dodatocnu tepelnu izolaciu na tapacir. Akurat mi ostali jeden sroub a nikde nechyba
- Přílohy
-
- zalepene,zaizolovane
- DSCN23552010-07-24_20-33-260001.JPG (152.31 KiB) Zobrazeno 3271 x
-
- a strikame naplno
- DSCN23532010-07-24_19-19-060001.JPG (190.14 KiB) Zobrazeno 3271 x
-
- prach,prach,prach
- DSCN23502010-07-24_18-57-240001.JPG (184.61 KiB) Zobrazeno 3271 x
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Od vcera sa babrem s konstrukciou posteli,nastastie mi dnes odpadol job,tak to vari aspon do provizorneho stavu dostanem,zbytok uz len doma.Keby som mal tyzden nepretrziteho volna,tak by sa to stihlo,ale ide to pomaly,vymysla sa za pochodu,aj ked koncepcia ostava.Dam par obrazkov,aby ste lahsie pochopili,co som myslel tou multifunkcnostou
PS samozrejme je to len beta testovacia,urcite veci sa budu prerabat podla poziadaviek.
PS samozrejme je to len beta testovacia,urcite veci sa budu prerabat podla poziadaviek.
- Přílohy
-
- tato verzia je pracovna,bud dve predne sedacky a lozny priestor,alebo po odmontovani jednej sady dosak a namontovani zadnych sedadiel sa bude dat pouzit ako 5-miestna verzia s moznostou pre jednu osobu a psa.
- DSCN23602010-07-26_22-01-100001.JPG (153.39 KiB) Zobrazeno 3266 x
-
- toto je verzia jednolozka,ktora sa bude pouzivat na solo jazdu a ako denny rezim pre "trojku=mydvaapes"
- DSCN23592010-07-26_22-00-240001.JPG (128.64 KiB) Zobrazeno 3266 x
-
- toto je spodna konstrukcia v pripade dvojlozka,navrch pojdu z dvoch kusov sklopne dosky ako podklad pod matrace.
- DSCN23582010-07-26_21-57-340001.JPG (128.44 KiB) Zobrazeno 3266 x