Tak jsem to vcera projel a zde jsou me prvni pocity. Mam 2,0 benzin Style Automat. Mel jsem moznost na zkusebnich jizdach jezdit s dieslem a porovnavat, benzin je o poznani tissi. Ale uprimne, Nissan Qashqai, ktereho mame doma ,jako druhe auto, je jeste tissi. Ale prisuzuji to tomu, ze QQ ma bezestupnovou CVT prevodovku, zatimco Hyundai ma klasickou s ozubenymi koly, ktera je proste hlucnejsi. Ale zase az tak o moc to neni, jen ve srovnani s QQ huci trochu vice.... Prevodovka je ale jinak plynula, bez cukani, to me prekvapilo docela mile. Jezdim vyhradne s automaty jiz asi 15 let a tato prevodovka je z tech klasickych automatu, co jsem poznal. nejlepsi....... Interier paradni, jen ty sedacky- jsem velky chlap a bocni vedeni by mohlo byt skutecne lepsi. Takhle mam pocit, ze sedim na "polstrovane zidli"
Nemile mne ale prekvapili otacky. Kdyz jedete 120-130, tak otacky se pohybuji nad 2500 -2800 , na coz jsem nebyl zvykly. QQ toci ve stejne rychlosti 2000-2200 . A to se samozrejme hodne odrazi ve spotrebe, vcera jsem ujel 140 km s prumerem 10,4 . A to jsem jel vetsinou na dalnici a nebo slusnych statovkach, ve meste minimalne. Ale snad si to do budoucna trochu "sedne". Ale na druhe strane, je zase o poznani zivejsi,nez QQ, pri predjizdeni podrazuje okamzite, bez zadne prodlevy. Kdyz pominu jeste casto zminovanou "vytku" na to, ze je skutecne docela tvrdy podvozek, tak jsem velmi spokojeny. Uvidim, jak se to bude vyvijet dal, toto jsou skutecne jen prvni dojmy.