rozidel GK vs. Genesis
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
rozidel GK vs. Genesis
toto ma zaujalo a myslím , že je to celkom zaujímave
- Přílohy
-
- image12.jpg (29.25 KiB) Zobrazeno 9313 x
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
- Reklama
Re: rozidel GK vs. Genesis
Konečne zvýšili strop pre spolujazdcov vzadu.
Aj keď je to auto pre mňa a frajerku max Ked už tak už...
Aj keď je to auto pre mňa a frajerku max Ked už tak už...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: rozidel GK vs. Genesis
mna najviac lakaju tie sexy sedacky a tie bremba a 19tky no a samozrejme 300+hp Len uz velmo pochybujem ze k nam dorazi
Santa Fe 2007 2.2 crdi 114kw
Lancia Lybra SW
Lancia Lybra SW
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
Pěkné ...připomíná mi to porovnání, které jsem dělal pro kámoše: Tiburon GK a Suzuki Swift
EDIT: Přidávám pro zajímavost:
EDIT: Přidávám pro zajímavost:
- Přílohy
-
- swift.jpg (182.44 KiB) Zobrazeno 9285 x
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
Tady je hodně dobré video:
http://www.youtube.com/watch?v=RIWhH6AzM28
porovnává Genesis Coupé a poslední verzi Tiburona (notně osekanou, musím říct)
http://www.youtube.com/watch?v=RIWhH6AzM28
porovnává Genesis Coupé a poslední verzi Tiburona (notně osekanou, musím říct)
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
Tringi-super porovnávací video.
Ta americká verze Tiburona je sakra,sakra moc ořezaná .Že tam Amíkům nedávají ani odhluč.koberec na víko mot.prostoru(dokonce ani v Genesisu není ),to už vážně přehánějí .Zajímalo by mě,co to je za ČERVENOU měrku vpravo v motoru u Tiburonu?Taková stejná měrka,jako je na mot.olej(žlutá),ale vpravo-že by na olej v autom.převodovce ,ale proč?
Vynechám motor-ten je v případě 3,8V6 supr ,vnitřek Genesisu dobrý,krásné provedení středového panelu,z vnějšku mě moc nezaujal -víc se mě líbí tvary Tiburona ze všech stran,ale praktická využitelnost Genesisu je oproti Tiburonu TRAGICKÁ .Kufr-využitelnost díky provedení ala sedan mizerná a když vidím ty předpotopní panty,které budou náklad v kufru pěkně deformovat a ničit při zavírání .
Co jsem si ale musel pustit nevěřícně několikrát a je pro mě OBROVSKÝM zklamání z Genesisu,je místo na zadních sedadlech .Pokud kdy mohl někdo kritizovat místo na hlavu u osob vyšších než 180cm v Tiburonu,tak ta ohnutá osoba se zabořenou hlavou v Genesisu je neuvěřitelný otřes .Tam se nemůže vejít ani malý,bídně živený severokorejský soudruh. Vzhledem k větším rozměrům,včetně rozvoru,bych takové zklamání vzadu nečekal.
Měl jsem v úmyslu koupit i další Coupe od a na Genesis jsem se těšil,ale čím více informací vidím,tím rychleji klesá chuť ho mít doma jako další auto.
Ta americká verze Tiburona je sakra,sakra moc ořezaná .Že tam Amíkům nedávají ani odhluč.koberec na víko mot.prostoru(dokonce ani v Genesisu není ),to už vážně přehánějí .Zajímalo by mě,co to je za ČERVENOU měrku vpravo v motoru u Tiburonu?Taková stejná měrka,jako je na mot.olej(žlutá),ale vpravo-že by na olej v autom.převodovce ,ale proč?
Vynechám motor-ten je v případě 3,8V6 supr ,vnitřek Genesisu dobrý,krásné provedení středového panelu,z vnějšku mě moc nezaujal -víc se mě líbí tvary Tiburona ze všech stran,ale praktická využitelnost Genesisu je oproti Tiburonu TRAGICKÁ .Kufr-využitelnost díky provedení ala sedan mizerná a když vidím ty předpotopní panty,které budou náklad v kufru pěkně deformovat a ničit při zavírání .
Co jsem si ale musel pustit nevěřícně několikrát a je pro mě OBROVSKÝM zklamání z Genesisu,je místo na zadních sedadlech .Pokud kdy mohl někdo kritizovat místo na hlavu u osob vyšších než 180cm v Tiburonu,tak ta ohnutá osoba se zabořenou hlavou v Genesisu je neuvěřitelný otřes .Tam se nemůže vejít ani malý,bídně živený severokorejský soudruh. Vzhledem k větším rozměrům,včetně rozvoru,bych takové zklamání vzadu nečekal.
Měl jsem v úmyslu koupit i další Coupe od a na Genesis jsem se těšil,ale čím více informací vidím,tím rychleji klesá chuť ho mít doma jako další auto.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
Ty máš oči jako ostříž
Toho koberce co je, resp. není, pod kapotou jsem si nevšiml. Asi mi to splynulo, když mám na svém obojí černé Já si všiml hlavně absence klimatizace, budíků, toho že interiér nemá ty světlé prvky, nebo i blbé osvícené kolečko kolem zámku klíčku zapalování, atd atp. Hlavně že to má automat, TPMS a to pípání pásů.
Ta červená měrka je opravdu k automatické převodovce, dohledal jsem to v americké verzi návodu (automatic transaxle fluid level dipstick).
Každopádně já bych asi ten kufr i zadní sedačky neřešil. Zatím jezdím skoro vždycky sám, kufr prázdný, ale je fakt že jednou už nás v Tiburonu jelo sedm a pes. U Genesis Coupé by se to ale určitě taky nějak vymyslelo
Toho koberce co je, resp. není, pod kapotou jsem si nevšiml. Asi mi to splynulo, když mám na svém obojí černé Já si všiml hlavně absence klimatizace, budíků, toho že interiér nemá ty světlé prvky, nebo i blbé osvícené kolečko kolem zámku klíčku zapalování, atd atp. Hlavně že to má automat, TPMS a to pípání pásů.
Ta červená měrka je opravdu k automatické převodovce, dohledal jsem to v americké verzi návodu (automatic transaxle fluid level dipstick).
Každopádně já bych asi ten kufr i zadní sedačky neřešil. Zatím jezdím skoro vždycky sám, kufr prázdný, ale je fakt že jednou už nás v Tiburonu jelo sedm a pes. U Genesis Coupé by se to ale určitě taky nějak vymyslelo
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
Když se podíváš na videa,tak americké Tiburony nemají odhlučnění motoru asi všechny,ale že šetřili i na Genesisu .Jak jsem psal i jinde-pohled na tu džungli drátů a trubek v motor.prostoru,není také zrovna pastvou pro oči .Plast.kryt ala Tiburon(natož parádní zakrytování u 2,7l )by vypadal rozhodně lépe.
Já naopak zadní sedadla využívám tak na 70% jízd obě.Právě to mě na Tiburonu fascinuje,že jde používat i jako rodinné auto,i jako auto na dovolené ve 4 lidech(v porovnání s Alfou Brera,Audi TT.....kde jsou zadní sedadla naprosto nepoužitelná ).
Jinak tomu Amíkovi chybí stabil.elektronika,el.naklápění světel,jestli má vůbec regul.osvět.palubky jsem si nevšiml,nemá zadní mlhovky,palubní PC.......a třeba ty kola .To je AMERIKA .
Já naopak zadní sedadla využívám tak na 70% jízd obě.Právě to mě na Tiburonu fascinuje,že jde používat i jako rodinné auto,i jako auto na dovolené ve 4 lidech(v porovnání s Alfou Brera,Audi TT.....kde jsou zadní sedadla naprosto nepoužitelná ).
Jinak tomu Amíkovi chybí stabil.elektronika,el.naklápění světel,jestli má vůbec regul.osvět.palubky jsem si nevšiml,nemá zadní mlhovky,palubní PC.......a třeba ty kola .To je AMERIKA .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: rozidel GK vs. Genesis
Borku, ani jedna z vlastnosti, ktere jsi vyjmenoval, nejsou domenou sportovnich vozu. Presne to, co mu chybi, z neho konecne dela sportovni auto s koulema. A to se mi libi, je to vyjimecny model s vyjimecnymi motory.
Na vozeni lidi vzadu a vozeni deseti kufru je Superb nebo Microbus, kterej si k tomu muzes prikoupit. Vim, ze u Coupe se Ti to lipi, ale Coupe je sportovni auto pouze vzhledem, ale motoricky a prostorove normalni osobak. To, ze 2.0 a 2.7 pouzili i v ostatnich modelech (Santa Fe, Tucson, Elantra, Trajet) je toho dukazem.
Na vozeni lidi vzadu a vozeni deseti kufru je Superb nebo Microbus, kterej si k tomu muzes prikoupit. Vim, ze u Coupe se Ti to lipi, ale Coupe je sportovni auto pouze vzhledem, ale motoricky a prostorove normalni osobak. To, ze 2.0 a 2.7 pouzili i v ostatnich modelech (Santa Fe, Tucson, Elantra, Trajet) je toho dukazem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
Harde,co píšeš je blbost .Viděl jsi to video-porovnání jak sedí vzadu Od většího auta(tuším o 30cm s větším rozvorem),bych rozhodně čekal i větší prostor pro posádku.A ne naopak. Nevidím jedinný důvod,proč museli tak znepoužitelnit zadní sedadla a kufr oproti rozměrově menšímu Tiburonu.To jde proti logice.Kolik lidí si asi koupí auto pro 2 a kolik by si ho koupilo,když by se tam "vešli" čtyři?
Motor nech stranou,ten vždy chválím(i když pochybuji v možnost jeho využití,při stále větším policejním dohledu-víš sám,jak je to v Rakousku,Německu,Francii..sešněrované kamerami,radary a postihy a u nás tomu bude v nejbližší době stejně),ale k čemu mít doma auto,do kterýho se vejdeme 2 a prd Mladý,který budou tvrdit,že to je ono-pro 2 stačí,tak nemají peníze na jeho nákup a nejsou tudíž jeho zákazníky.Staří a již zajištění si nebudou chtít lehat 10cm nad zem a při vystupování se vykulovat na silnici. A střední generace,mezi kterou se počítám(30-55 roků)nebude domů kupovat věc,kterou využije na pár km v roce,protože má rodinu a té asi těžko řekne-zůstáváte doma,nevejdete se .Jasně,řekneš,že si můžeš koupit Superba-ale když chceš sportovně střižené auto,tak si nekoupíš čudící hranatý pekáč na houpání(natož tak odporný jako Superb ).
Vyjímečnost a důvod,proč měl takový prodejní úspěch s Tiburony(250000 prodaných ks),byl perfektní sportovní vzhled auta,100% spolehlivost,výborné využití obestav.prostoru=využitelnost,nízké provozní náklady,rozumná cena,solidní jízdní vlastnosti a výkony.......Co nabízí Genesis?Možná sportovní jízdu s koulema a nic jiného .Podobných aut je tady plná nabídka už dnes-od Alfy Romeo Brera,VW sciroco,Nissan 370Z,Audi TT,AR-GT,nový Peugeot RCZ...V čem je Genesis lepší,aby si ho kupovali?
Motor nech stranou,ten vždy chválím(i když pochybuji v možnost jeho využití,při stále větším policejním dohledu-víš sám,jak je to v Rakousku,Německu,Francii..sešněrované kamerami,radary a postihy a u nás tomu bude v nejbližší době stejně),ale k čemu mít doma auto,do kterýho se vejdeme 2 a prd Mladý,který budou tvrdit,že to je ono-pro 2 stačí,tak nemají peníze na jeho nákup a nejsou tudíž jeho zákazníky.Staří a již zajištění si nebudou chtít lehat 10cm nad zem a při vystupování se vykulovat na silnici. A střední generace,mezi kterou se počítám(30-55 roků)nebude domů kupovat věc,kterou využije na pár km v roce,protože má rodinu a té asi těžko řekne-zůstáváte doma,nevejdete se .Jasně,řekneš,že si můžeš koupit Superba-ale když chceš sportovně střižené auto,tak si nekoupíš čudící hranatý pekáč na houpání(natož tak odporný jako Superb ).
Vyjímečnost a důvod,proč měl takový prodejní úspěch s Tiburony(250000 prodaných ks),byl perfektní sportovní vzhled auta,100% spolehlivost,výborné využití obestav.prostoru=využitelnost,nízké provozní náklady,rozumná cena,solidní jízdní vlastnosti a výkony.......Co nabízí Genesis?Možná sportovní jízdu s koulema a nic jiného .Podobných aut je tady plná nabídka už dnes-od Alfy Romeo Brera,VW sciroco,Nissan 370Z,Audi TT,AR-GT,nový Peugeot RCZ...V čem je Genesis lepší,aby si ho kupovali?
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: rozidel GK vs. Genesis
srovnání s Tiburonem jsem neviděl, nicméně souhlasím s Borkem, že takových aut je u konkurence dost resp. podle mě mělo Hyu s tímto autem přijít tak před minimálně čtyřmi pěti lety, kdy byl boom nejen této kategorie. Dnes už opravdu hodně lidí kouká hlavně na praktickou stránku, takže pokud tu má Genesis špatnou, bude to mít těžké a prodejních úspěchů Tiburona jen těžko dosáhne. Ale ono 350Z taky nepotkává člověk na každém rohu a prodává se dál.
Na druhou stranu má Hyu konečně řekněme sportovní vůz, takže teď ještě nějaké kabrio a je to automobilka se vším všudy.
A jen k té výbavě: ono americký model samo nebudem mít zadní mlhovky, protože u nich to mít nemusí. To stejný se týká naklápění světel..
Na druhou stranu má Hyu konečně řekněme sportovní vůz, takže teď ještě nějaké kabrio a je to automobilka se vším všudy.
A jen k té výbavě: ono americký model samo nebudem mít zadní mlhovky, protože u nich to mít nemusí. To stejný se týká naklápění světel..
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: rozidel GK vs. Genesis
Borku, rikam to nerad, ale ty jsi fakt pacient uz
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: rozidel GK vs. Genesis
Ja tyhle argumenty beru, jen ma Hyundai pro 5 lidi aut docela dost. A kdyz je Genesis sedan, tak proc nemit Genesis Coupe, ktere je zamereno pouze na sportovni pozitek z jizdy postradajic vlastnosti klasickyho liftbacku. Me by proste zadokolka, ve ktery vezu manzelku, dve deti a plnej kufr nebavila. Nemam ani na sedana genesise, takz me netrapi, ze nemam ani na genesis Coupe, stejne bych si radsi koupil sedana 4.6 V8, ten je vzhledove, motoricky a komofortne asi o stopadesatpet trid vys
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: rozidel GK vs. Genesis
ja mam na to nazor presne ako HARD proste tomu autu by sa to vycitat nemalo lebo tak isto mozem vycitat kamionu preco nedokaze zrychlit z 0 na 100 za XY sekund proste to je sportak a tam sa nebere ohlad na uzitkovu hodnotu aj ked su ludia ktori by chceli sportove auto a nosili tam kopec veci potom treba hladat inde a vynechat coupe tiez mam coupe ano da sa tam oviest celkom toho dost ale ked mam brat 4 tak radsej berem sonatu aby mali predsa pohodlie ked sa ide na dlhsiu trasu
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
Myslím, že důvod je prozaický - zadní náhon + torzní tuhost. Prostě upřednostnili precizní řešení jednoho paramentru před jiným - kufrem a místem vzadu. Když se podíváte na coupe auta se zadním náhonem v konstrukci karoserie liftback, téměř vždy je v kufru monstr rozpěra, kvůli tuhosti např. 370Z. Hyundai to vyřešil jednoduše, zvolil rovnou tužší typ konstrukce.Borek píše: Nevidím jedinný důvod,proč museli tak znepoužitelnit zadní sedadla a kufr oproti rozměrově menšímu Tiburonu.
to Borek: člověče Ty jsi ale stejně originál, Ty jsi jediný majitel sportovního typu auta co znám, který v něm vozí celou rodinu, dokonce i na dovolenou. Sám mám na víkendy taky sporťáka, ale že bych na něj sháněl rakev, dokonce si nevzpomínám, kdy někdo seděl na zadních sedačkách Zdar Lukino
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996