Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
Ale ono necvakne ve startéru, ale sepne jen nějaké relé, které je pod nohama spolujezce. Startér absolutně nereaguje.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
- Reklama
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
Raz mi odpadol zo štartéra káblik, ktorý ide zo spínačky.
Premeraj , či ovládací kábel na cievku (ten z klúčika) má pri štarovaní 12V.(napr. vytiahni zo spojovacieho konektora a daj na žiarovku a zem. Pri otočení klúčika (štart) by mala svietiť. Tým by si vylúčil immo a možnosť poruchy od spínačky po štartér. Až potom je na rade štartér...
Premeraj , či ovládací kábel na cievku (ten z klúčika) má pri štarovaní 12V.(napr. vytiahni zo spojovacieho konektora a daj na žiarovku a zem. Pri otočení klúčika (štart) by mala svietiť. Tým by si vylúčil immo a možnosť poruchy od spínačky po štartér. Až potom je na rade štartér...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
Nebo ten imobilizer, me blbne a nekdy se stane prave ze otocim klickem, cvakne rele a prd, pak znova, nic, pak zase a pohoda, nekdy se mi to stava a je to imobilizerem v mojem pripade.
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
V tomto sa rozchádzame , Accentdevil, keď mi blbol immobilizér, tak auto štartovalo, ale nenaskočilo.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- valach
- **
- Příspěvky: 297
- Registrován: 14 pro 2009, 16:42
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
Mě se to stalo před týdnem, startuju a nic. Myslel jsem si že mi odešel starter, protože v něm cvaklo ale netočil se. Jak jsem k nemu cpal ruku tak jsem pohýbal drátama a už to jede, špatný kontakt nebo něco.Skus to taky, tím nic nepokazíš. Měnit bych ho nechtěl, je to sada a přístup hrozný, aspoň u sonáty.
Sonáta 2.0 16v r.v.96 102kW
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
Fiat punto sporting 1.2 16v r.v.2000 6rychlostní 59kW
Škoda Fabia 1.4 Mpi r.v.2000 50kw
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
No, ja mam imobilizer mimo klicek a kolikrat se mi uz stalo ze jsem prilozil ten imobilizer k te "ctecce" a nic se nestalo, po chvilce zacly blikat kontrolky /vyp, zap/ a pak uz to jde normalne kdyz ho prilozim znova, nekdy se stane ze imobilizer prilozim, rosviti se kontrolky a po chvilce zhasnou, tak musim prilozit znovu...je mozne ze mi blbne imobilizer a i nejakej kontakt ve starteru, muze tam byt rez a ma to spatny signal, ale nekoumal jsem to...nastartuju vzdy...tuk tuk tukalarm píše:V tomto sa rozchádzame , Accentdevil, keď mi blbol immobilizér, tak auto štartovalo, ale nenaskočilo.
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
standardní imobilizér je napojen na relé palivového čerpadla, ne na startér. Takže v případě špatného imo startér točí, ale čerpaldo nedává benzin .
U tebe je chyba jasně na startéru, nebo ve spínačce nebo na relé startéru případně v kabeláži. A uhlíky pokud jsou špatný tak ve startéru jen cvakne (cívka posune vidličku s pastorkem do setrváku) a to je vše, neotočí se. Pokud se nestane ani to, na startér nejde proud a je chyba bud v relé (ve skřínce v motorovém prostoru - to jsem na svatební cestě v nouzi kontroloval taky a bylo ok, pak spínač na spojce, taky ok), pak kabeláž - pohejbal jsem, to samé a tak už mi zbyly jen ty uhlíky a taky že jo, vzal jsem kladivo, startér dostal ranu a naskočilo to. Cestou dom už jsem sháněl startér, kterej jsem sehnal a na parkovišti za hodinku pohodové práce vyměnil. Tady u monitoru to nevyřešíš, udělej co já a uvidíš, kde je chyba.
U tebe je chyba jasně na startéru, nebo ve spínačce nebo na relé startéru případně v kabeláži. A uhlíky pokud jsou špatný tak ve startéru jen cvakne (cívka posune vidličku s pastorkem do setrváku) a to je vše, neotočí se. Pokud se nestane ani to, na startér nejde proud a je chyba bud v relé (ve skřínce v motorovém prostoru - to jsem na svatební cestě v nouzi kontroloval taky a bylo ok, pak spínač na spojce, taky ok), pak kabeláž - pohejbal jsem, to samé a tak už mi zbyly jen ty uhlíky a taky že jo, vzal jsem kladivo, startér dostal ranu a naskočilo to. Cestou dom už jsem sháněl startér, kterej jsem sehnal a na parkovišti za hodinku pohodové práce vyměnil. Tady u monitoru to nevyřešíš, udělej co já a uvidíš, kde je chyba.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
Tak jsem vyzkoušel co se dá a kára pořád né a né nastartovat. Takže ve středu ji táhnu do servisu, ať se mi na to podívají.
Jen teďka zvažuju, jestli mám auto táhnout na laně nebo ho nakopnout přes rychlost.
Jen teďka zvažuju, jestli mám auto táhnout na laně nebo ho nakopnout přes rychlost.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
já 400km od domova neměl jinou možnost, kam jsem přijel s již mrtvým startérem, hledal jsem místo z kopce a startoval na dvojku, na první otočení spojky to chytlo a rozvoďák jsem tak tedy netrápil. Horší je když to trápíš dlouho a nechce to pořád chytnout.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
A s lambdou to nahodou nic neudela?
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
No když to nebude chtít chytnout, tak je lano jasná volba. Nerad bych udělal víc škody jak užitku.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
určitě, pokud ti to neblafne na 10metrech tak to dál netrap, ale je-li motor ok a jen zlobí startér, pak by ti to mělo chytnout okamžitě.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
ludia mne sa toto iste stalo v sobotu s tym rozdielom ze vecer som zaparkoval zamkol a pohoda rano dojdem k autu a dialkove nereagovalo tak som otvoril len klucom samozrejme som zobudil celu ulicu alarmom ten som odstavil a ked som chcel startovat tak tiez nic troska som sa posparal a zistil som ze mam zly zamok na dverach ktory je spojeny s alarmom a ten nasledne s imobilizerom zamok som odpojil a imobilizer som rozpojil konektor a zapojil nasper nejako sa to resetlo a auto frci dalej sice bez centralu ale ide
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
Tak to mě centrál funguje naprosto v pohodě. Toš budu mít asi jiný problém
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Re: Startér netočí, nevydá ze sebe ani ťuk
Tak pánové, problém je vyřešen.
Roztlačit se mi podařilo, víceméně bez problémů. Takže do servisu jsem dojel po vlastní ose, naštěstí, páč si nedokážu představit, jak bych jel bez posilovače na laně.
V servise mi kára stála ani né 3/4 dne. Závada byla velice primitivní a to, že slečna předchozí majitelka si nechala namontovat nějaký tajný vypínač na startér a nějak mě o tom zapomněla informovat
A byl tak šikovně schovaný, že jsem si ho nevšiml, když jsem koumal, čím to může být, že to nejede...No i kdybych ho našel, tak by to bylo stejně asi naprd, páč bylo vadné relé...
Takže oprava a vrácení do původního stavu mě stálo 7kil, což není zas tak likvidační a už opět vesele jezdím jak drak.
Roztlačit se mi podařilo, víceméně bez problémů. Takže do servisu jsem dojel po vlastní ose, naštěstí, páč si nedokážu představit, jak bych jel bez posilovače na laně.
V servise mi kára stála ani né 3/4 dne. Závada byla velice primitivní a to, že slečna předchozí majitelka si nechala namontovat nějaký tajný vypínač na startér a nějak mě o tom zapomněla informovat
A byl tak šikovně schovaný, že jsem si ho nevšiml, když jsem koumal, čím to může být, že to nejede...No i kdybych ho našel, tak by to bylo stejně asi naprd, páč bylo vadné relé...
Takže oprava a vrácení do původního stavu mě stálo 7kil, což není zas tak likvidační a už opět vesele jezdím jak drak.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp