Hardcam píše:Vlado ma pravdu v tom, ze kdyz do nafty nedas v zime aditivum, tak jsi v haji. A napriklad STP stoji 140Kc/60 litru, to mas razem litr nafty drazsi o skoro 3 koruny a tim padem o poznani drazsi nez litr benzinu. A to se opravdu nevyplati. Do benzinu neni potreba nic, staci tankovat u znamejsich benzinejk.
tak si to zratame.. kupujem naftu na Lukoile v Prerove (29.40 uz asi 2 mesiace), Globus (20.90) alebo Lukoil Benzina v SR (1,10-1.13 Euro), prilievam tam vzdy 50ml VIF, cela plechovka ma stoji 170 kc, co je 500ml. jedno tankovanie je teda 17kc rozdiel, co je na plnej nadrzi ani nie 40 hal na liter. K STP - tie vyrobca odporuca davat kazdu druhu nadrz (tak je to na baleni), neviem kde si STP kupoval vo vsetkych Globusoch v CR ho majuu za 119 kc. Co znamena 60 Kc na nadrz, co vychadza asi 1.30 navyse. Z Priemernej naftuy mate razom naftu vyrazne napriemernu ( a to uz mozem za tcyh 94 000 km s aditivami povedat. Casovo je tamnkovanie uplne rovnake, pretoze tych 30 sekund co portrebujem na vyliatie aditiv z vezenej flasticky zas urovnam na tom, ze tankujem po prejdeni 850-950 km, co kol;egovia u 45l nadrze nedosiahnu
bude sa tu iste znovu polemizovat na temu nafta a benzin. Dufam ze nie a nerad by som ak by sa zas zacali ludia urazat
Vlado dava podla spritmonitoru za 100km 173 Kc, ja 148kc za 100km (vratane aditiv).. mame rovnako vykonne auta, takze pre mna je matika ista ??
BTW ani Accent ani i30 dvojhmotak nema
BTW2 do benzinovej fiesty lejeme kazdych 5000km aditiva na precistenie vstrekovania a dekarbonizaciu. Kombinujeme to vzdy s nadrzou Nat98 a jazde vo vyssich otackach