1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Pokud das normalni cenu, tak zmizihned, to se pojdme vsadit o flasku slivovice...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Peugeot bol moje prvé auto (preto ojazdenka, aj som sa učil jazdiť a za druhé financie neboli nazvyš, hoci 360 tisíc za jazdenú p307 , dnes by som ich nedal). i30 je novota a odteraz už iba nové auto. Má to svoje čaro, vôňa novoty, zabehnem si ho podľa seba a záruka. Hlavne kvôli záruke sa kupujú nové autá (a s prepáčením, sedačky si chcem preprdieť ja ). Pri dnešných cenách (akciách) nemá význam ísť do ojazdených áut.
Ale k téme. Kedy som si mal vybrať, tak určite 1,6 CVVT.
Ale k téme. Kedy som si mal vybrať, tak určite 1,6 CVVT.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
no já se proti benzínovému principu nikdy nevymezuju,respektuju jej takový jaký je, věřím, že pokud není diesel z druhé ruky není v ničem méně spolehlivý, vyžaduje sice mnohem vyšší servisní náklady které narůstají zejména časem ale taky z mého pohledu předvádí mnohem více muziky, tím mířím na tvou představu o sportovnější jízdě či tichém plynulém chodu proti dieselu ,to dnes již prostě obecně neplatí.mirpie píše:jelikož nechci mít v autě dvouhmotovej setrvačník, pískací míchačku, vstřikovače a jiný krámy na hovno co se časem rozbijou, tak mám jasno, že to bude vždy benzin a jelikož aby byl relativně výkonnej, tak pod 2.0 nikdy nepujdu. To že mi to sežere každých 100km o 2-8 litrů paliva navíc v závisloti na stylu jízdy proti ropě se mi "vrátí" časem, až nebudu muset platit za odtahovku, až se vám ten turbodiesel někde poblije, nejlíp na dovolené u moře a jak pak následně vykrvácíte na servisu, nejlíp měsíc po záruce. Možná trochu přeháním, krom výše napsaného mám rád otáčky a tichý pěkný zvuk benzínu s plynulým zátahem až do 6000ot/min.
Tak a ted to tu bude jak v diskuzi benzin vs diesel .
Nevadí mi diesel, pokud má využití a stačí se ohřát a ne to po 3km vypnout. Vadí mi commonrail, co se sere. Takže pokud diesel, jedině TDI od VW, které léta odolávalo konkurenci se svou jednoduchou ale efektivní konstrukcí.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
ano, existují seriově vyráběné diesely, co zrychlují za 6,5s na 100km/h (BMW 3.0d), kde se dá hovořit o sportovním voze, pominu-li nudný zvukový projev. Ale konkrétně verze 535d je 3.0 co má dvě turba, dvouhmotový setrvačník, 6 vstřikovačů, mezichladiče, vysokotlaké čerpadlo. Vyspělá technika bezesporu a skládám obdiv konstruktérům. Ale stejně výkonný benzin z podobného objemu nepotřebuje turbo, mezichladiče, vysokotlaké čerpadlo, vysokotlaké vstřikovače, rail a spoustu dalších součástek, které tak jako tak už jen svou přítomností snižují spolehlivost celku a kde leč menšímu točivému momentu u benzinu není třeba obrovská spojka. Mluvim o sportovně pojatém voze. Je jasný, že žádný atmo benzin neutáhne to co turbodiesel, pokud nedostane jinou převodovku.
A je-li smyslem dieselů v osobních vozech menší spotřeba, tak ty 3-5litrů na 100km méně proti benzinu nevidim jako pádný důvod jezdit s moderním dieselem, kde daleko více hrozí porucha.
A je-li smyslem dieselů v osobních vozech menší spotřeba, tak ty 3-5litrů na 100km méně proti benzinu nevidim jako pádný důvod jezdit s moderním dieselem, kde daleko více hrozí porucha.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
O kvalitě TDI od VW bych se hádal. Je to zastaralá technologie s vysokým kompresním poměrem.mirpie píše:jelikož nechci mít v autě dvouhmotovej setrvačník, pískací míchačku, vstřikovače a jiný krámy na hovno co se časem rozbijou, tak mám jasno, že to bude vždy benzin a jelikož aby byl relativně výkonnej, tak pod 2.0 nikdy nepujdu. To že mi to sežere každých 100km o 2-8 litrů paliva navíc v závisloti na stylu jízdy proti ropě se mi "vrátí" časem, až nebudu muset platit za odtahovku, až se vám ten turbodiesel někde poblije, nejlíp na dovolené u moře a jak pak následně vykrvácíte na servisu, nejlíp měsíc po záruce. Možná trochu přeháním, krom výše napsaného mám rád otáčky a tichý pěkný zvuk benzínu s plynulým zátahem až do 6000ot/min.
Tak a ted to tu bude jak v diskuzi benzin vs diesel .
Nevadí mi diesel, pokud má využití a stačí se ohřát a ne to po 3km vypnout. Vadí mi commonrail, co se sere. Takže pokud diesel, jedině TDI od VW, které léta odolávalo konkurenci se svou jednoduchou ale efektivní konstrukcí.
Hyundai Getz 1.1 - prodáno
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Pokud ta zastaralá technologie funguje dobře, jako že u VW funguje a navíc hodně efektivně (nízká spotřeba), tak bych neměl sebemenší důvod jezdit v supermoderním commnonrailu, kterej se sype a výkonem na tom o moc lépe teda není, aby mě to přesvědčilo. Žel VW jako poslední ukončil výrobu těch zastaralých dieselů a rovněž přešel na CR. Zákazník slyší na nový, moderní a hlavně všichni výrobci slyší na placený servis, který u CR bude potřeba mnohnásobně častěji.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Až na to, že cena TDI je nehorázná a tak rááád tam odchází dvouhmoťák. Čím to asi bude?
Odpovím si sám. Kromě neschopnosti řidiče při řazení, také méně rovnoměrným chodem v nízkých otáčkách, kde musí dvouhmoťák neustále kompenzovat rázy od motoru. Určitě by se toho našlo o hodně víc.
Odpovím si sám. Kromě neschopnosti řidiče při řazení, také méně rovnoměrným chodem v nízkých otáčkách, kde musí dvouhmoťák neustále kompenzovat rázy od motoru. Určitě by se toho našlo o hodně víc.
Hyundai Getz 1.1 - prodáno
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
-
- **
- Příspěvky: 130
- Registrován: 18 kvě 2009, 15:28
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Ahoj tak já se také přidám. Mám 1,6 crdi 66Kw. Dle známeho mechanika to byla dobrá volba co se týčr nafty. Je to motor stavěný na tento výkon zbytek je tlačený turby, takže by tu měla být delší životnost. Záleží jak hodláš jezdit. Já mám auto 1,5 roku mám naběháno 23000 a je to v pohodě. Bomba bylo to že jsem ho koupil za cenu 1,4 i takže nebylo co rozhodovat mám sice je clasic ale i tak jsem spokojen. Už tu i probírají navýšení výkonu u crdi ale proč pokud chceš závodi tak si kum nadupaný žihadlo. Ale já myslím že na ty naše "polňačky" a když potkáš "kámoše" pomáhat a bránit tak 130 je bez problémů a i 66 kw se rozjede a co se týče jízdy do kopce mluví pro 235 nm o proti 150 nm u 1,4i. Když potřebuju předjet tak nemám problém a taky se umí protáhnout. Je to na tobě já jezdím po městě do 6,0 l a kyž mě chytne blbá stáhnu to mino i na 3,8 ale to byl úlet jinak do 5,0 l a to to i rozjedu. Pro příklad cesta 455 km půl okresky do 100 km/h zpět dálnice pravý pruh kolony kamiónů tak levý i 160/h a byla to pohoda. Co se týče zatížení tak 3 dospělí a v kufru 2 50 l sudy piva a frčel jsem 160 po dálnici když bylo třeba. Jinak jezdím do práce a v poho v zimě aditivum jinak liji zásadně verva diesel prostě proč ne když žere tak málo. Několik kolůgů zamrzlo i s novými auty letos v zimě prostě šunt nafta ala traktorovka a zamrzlý naftový filtr. Mají i nové diesly a stejně problém já nic na brnk. Jinak přeji spoustu najetých kilometrů. Já jsem spokojen. Tak napiš jak to dopadlo.
I 30 1.6 99 kW GDI WEEKEND
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
I 30 1.6 66 kW crdi clasic
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Není co dodat, bylo řečeno vše.
Hyundai Getz 1.1 - prodáno
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
a u crdi, hdi, dci, cdi, jtd v životě dvouhmoťák neodešel jo? Neprohlížel jsem statistiky, ale v tomhle bych byl optimista teda spíše u TDI. Nejsem zastáncem žádného diesela do osobního auta pro normální účely (proto jezdim benzinem), ale TDI beru jako nejmenší zlo.
A netvrďte mi, že 66kW se rozjede ve smyslu dobrého zrychlení. Točivý moment na zrychlení u nenaloženýho auta nehraje roli. Ale to se dostáváme jinam od tématu a to k jízdním vlastnostem. O tom není debata, tady benzin vítězí téměř vždy. Mluvil jsem o spolehlivosti, nutnosti ty krámy vozit s sebou v autě a čekat, kdy se podělají.
O spotřebě jsem taky mluvit něchtěl, o té jsem se již krátce zmínil výše, kde uspořených pár litrů byť každých 100km neberu jako megavýhodu při později vynaložených nákladech. Benzin natočíš a jedeš, nečekáš, nežhavíš (ano, u přímosvstřiků nutnost žhavit jen při mrazech), vypínáš hned klidně po smažbě na dálnici, rychleji se ohřeje, dříve topí.....Nechci aby se to zvrhlo někam kam nikdo nechce. Chci mluvit o spolehlivosti.
Vše nebylo řečeno ani zdaleka.
A netvrďte mi, že 66kW se rozjede ve smyslu dobrého zrychlení. Točivý moment na zrychlení u nenaloženýho auta nehraje roli. Ale to se dostáváme jinam od tématu a to k jízdním vlastnostem. O tom není debata, tady benzin vítězí téměř vždy. Mluvil jsem o spolehlivosti, nutnosti ty krámy vozit s sebou v autě a čekat, kdy se podělají.
O spotřebě jsem taky mluvit něchtěl, o té jsem se již krátce zmínil výše, kde uspořených pár litrů byť každých 100km neberu jako megavýhodu při později vynaložených nákladech. Benzin natočíš a jedeš, nečekáš, nežhavíš (ano, u přímosvstřiků nutnost žhavit jen při mrazech), vypínáš hned klidně po smažbě na dálnici, rychleji se ohřeje, dříve topí.....Nechci aby se to zvrhlo někam kam nikdo nechce. Chci mluvit o spolehlivosti.
Vše nebylo řečeno ani zdaleka.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
veru tych diskuzii uz tu bolo. A myslim presvedcovat opacny tabor nema zmysel. Beztak uz auta mame, takze ja ten svoj kociar nepredam a nepojdem si kupit Accenta s benzinom. Paci sa mi (a zrejme by mi vyhovovala) nova Astra s 1,4T alebo Mistubisthi ASX 1,6 GDi. Pre mna je dost dolezite za aku cenu to kupim a kolko ma bude stat prevadzka. Servis neriesim, kupujem auta nove
uz po x-te - dvojhmotak v i30 a Accente nie je, montuje sa co viem tak do HDi
uz po x-te - dvojhmotak v i30 a Accente nie je, montuje sa co viem tak do HDi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
tak jistě ani není cílem, aby majitelé crdi svá auta prodali a běželi pro benzinové verze. Spíše šlo o věcnou diskuzi obecně o CRDi a commnorailů celkově. Stačí se jít podívat do sekce Terracan či Santa Fe, a tam zadřená čerpadla jsou snad pravidlem. A to se netýká jen jetých aut, či aut s menším nájezdem. Stačí párkrát nabrat nekvalitiní naftu měsíc po záruce a je vymalováno.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Aspoň je sranda, já si stejně myslim, že čím víc někteří útočí na diesely tím víc na něj myslí a stále více po něm touží....už to nejde vydržet, jednoho dne to musí skončit, příjdou do salonu hoděj kopyta na stůl a ukážou prstem na ten největší diesel co tam najdou
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Ja mám i30cw 1,6 CRDi 66kw. Je nová, ale som velice spokojný so všetkým, aj spotreba, aj zrýchlenie stačí.
Mám ju väčšinou do mesta, ale jazdím aj mimo..... naposledy som bol v Italii, kopcom naložení kufor, 4 osoby a všetko bez problémov aj na dialnici predbiehanie. Priemerná spotreba na 1300km bola 4,8 l/km
Benzín fuj spotreba
Mám ju väčšinou do mesta, ale jazdím aj mimo..... naposledy som bol v Italii, kopcom naložení kufor, 4 osoby a všetko bez problémov aj na dialnici predbiehanie. Priemerná spotreba na 1300km bola 4,8 l/km
Benzín fuj spotreba
Hyundai i30cw, 1,5 DPi - MY22
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Nemas tak uplne pravdu, Mexicane. V i30 dvouhmotak je a to konkretne v 2.0 CRDi. Jinak je take v Elantre 2.0 CRDi, stare Sante CRDi VGT, nove Sante, Terracanu a dalsich CRDi.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT